Zaloguj się, aby obserwować  
Jakubek666

MF 699- Problem z podnośnikiem hydraulicznym

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Jakubek666    0

Witam. Podnosząć silownik hydrauliczny do oporu zrywają mi sie szpilki na cylindrze tego właśnie podnośnika. Kilka razy juz taki problem wystąpił i nie wiem jak z tym sobie poradzić. Z góry dzięki za odpowiedź ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ben87    1

znaczy że masz dobrą pompę;) a po prostu może za daleko przesówasz dźwignię od podnoszenia. i ramie tłoczyska dopiera a ciśnienie dalej pcha i urywa. to jeden błąd a drógi to taki że zawór bezpieczeństwa mógł sie zaciąć i sie nie otwiera. podłącz manometr i patrz jak wygląda ciśnienie jak przesówasz dźwignię aż do końca, czy nie skacze powyżej zalecanego czyli chyba wg książki 180 kg/cm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ben87    1

powinieneś przy podnoszeniu słyszeć spadek mocy. tak jak by silnik miał ciężej i tam ustawić ogranicznik. a jak nie to podnieś do góry , zgaś traktor podejdź z tyłu i szarpnij do góry za ramiona. powinny dać sie minimalnie unieść tak żeby to ramie od tłoka nie dopierało.

ale ja obstawiam zawór. może jest ustawiony na za duże ciśnienie. najlepiej najpierw sprawdź ciśnienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ben87    1

powinieneś przy podnoszeniu słyszeć spadek mocy. tak jak by silnik miał ciężej i tam ustawić ogranicznik. a jak nie to podnieś do góry , zgaś traktor podejdź z tyłu i szarpnij do góry za ramiona. powinny dać sie minimalnie unieść tak żeby to ramie od tłoka nie dopierało.

ale ja obstawiam zawór. może jest ustawiony na za duże ciśnienie. najlepiej najpierw sprawdź ciśnienie

 

powinieneś przy podnoszeniu słyszeć spadek mocy. tak jak by silnik miał ciężej i tam ustawić ogranicznik. a jak nie to podnieś do góry , zgaś traktor podejdź z tyłu i szarpnij do góry za ramiona. powinny dać sie minimalnie unieść tak żeby to ramie od tłoka nie dopierało.

ale ja obstawiam zawór. może jest ustawiony na za duże ciśnienie. najlepiej najpierw sprawdź ciśnienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ben87    1

jeszcze nie ale jest przy pompie zawór bezpieczeństwa na 99% a drógi powinien być gdzieś przy "żabie" jak ją podniesiesz. nie mam tego fergusona ja mam 595 i 255 ale we wszystkich jest podobnie. 2 zawory ciśnieniowe powinny być.

 

a ciśnienie regulujeszs właśnie ustawieniem zaworów bezpieczeństwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ben87    1

korpus podnośnika - "żaba" lub "plecak";) ta pokrywa z ramionami i cylindrem;)

sorki

 

jak masz katalog to tam zobacz gdzie jest jakiś zawór lub coś takiego bo te mf to niby to samo ale sie różnią

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Wozzach
      Witajcie, 
      mam problem z hydrauliką z MF3635 (ciągnik 135km, 1993r).
      Problem jest na zimnym oleju, zanim ciągnik się nie rozgrzeje. Początkowo były to tylko drgania i skokowe podnoszenie tylnego podnośnika, kiedy ciągnik był zimny. Obecnie objawy dotyczą całej hydrauliki: tylnego TUZa, układu hydraulicznego i załączania skrzyni biegów.
      Kiedy ciągnik jest zimny (przy temperaturach obecnych, czyli +/- od 1 do 5 stopni C) rano odpalamy ciągnik i hydraulika w zasadzie nie działa. TUZ nie działa, skręcić kołami nie można, kontrolka ciśnienia oleju skrzyni się załącza na chwilę i gaśnie, po czym kontrolki półbiegów skaczą, nie da się załączyć półbiegu. Dopiero po wstępnym nagrzaniu ciągnika, jak sobie ok 30-40 minut pochodzi na wolnych obrotach, to można coś zrobić. Da się załączyć skrzynię, skręcić kołami. Zwykle nadal nie ma pełnej wydajności, tzn kiedy zaczynamy podnosić tylny TUZ, to nie pracuje płynnie, a w tym momencie przestaje być możliwe żeby skręcić koła. Dopiero jak ciągnik pójdzie w pracę w polu, dobrze się zagrzeje, to wszystko działa w bez zarzutu.
      Czy ktoś się z tym spotkał? Jakieś sugestie od czego zacząć szukać?
       
    • Przez rsiejka
      Witam. Mam problem z new hollandem t4050f. Wczoraj podczas prac z masztem od wozka na tylnim tuz cos strzelilo gdzies pod kabina. Maszt + towar to bylo pewnie okolo 1000-1200kg, do tej pory ciagnik chodzil tak i nie bylo problemow. Tak jak mowilem podjechalem pod towar pokretlo podnosnik do gory a on poderwal moze z 10 cm nad ziemie i koniec.Podnosnik bez reakcji, wspomaganie nie dziala i nie jedzie. Obstawialem ze moze sprzeglo poszlo albo pompa hydrauliczna. Sam nie wiem. Moze cos o ciagniku. Nh t4050f moc okolo 95km, skrzynia 4 zakresy, 4 biegi + polowka do gory, pelzaki. Rewers elektrohydrauliczny. Podnosnik tyl nie znam udzwigu ale na ehr. Podnoszenie zawsze w takich pracach bylo przez przekrecanie pokretlem gora dol zeby bylo precyzyjnie i bez szarpniec a w pracach polowych przyciskiem. Na wyswietlaczu na raz pokazuje sie ikona kierownicy oraz tak jakby mala zebatka ze strzalkami od srodka na zewnatrz z kropelka oleju. Ktos cos wie co to moglo sie stac? Sprzeglo czy pompa?
    • Przez kamilb
      Witam od roku czasu jestem posiadaczem ciągnika Massey 7714 z 2017 roku. Ciągnik zakupiłem u Korbanków jesienią 2017 roku jak wiecie z początkiem 2018 firma Korbanek straciła autoryzowany punkt sprzedaży teraz podlegam pod firmę Gravit. Przy przebiegu 240 mth zauważyłem luz poprzeczny osi przedniej na łączniku poziomym i mam pytanie do wszystkich posiadaczy ciągników z tej serii czy mają podobny problem bo z tego co ja wiem w innych ciagnikach jest tak samo. Niedawno byłem przy 7715 z 2018 taki sam problem stuki na przedniej osi.
    • Przez wojtaz185
      Witam wszystkich. Mam pewien problem z ciągnikiem deutz fahr agrotron 4.85S. Ciągnik posiada trzy półbiegi. Na zimnym oleju ( jak ciągnik jeszcze się nie rozgrzał) wszystko działa poprawnie. Półbiegi przełączają się. Natomiast jak olej rozgrzeje się niema  Środkowego czyli drugiego półbiegu. Panel wyświetlający nie działa. Po prostu omija go. Pierwszy i trzeci działają. Mierzyłem ciśnienie na płytce, zawór, rozdzielacz sterujący skrzynią biegów i jak na zimnym wszystko jest ok. 1 półbieg powyżej 18bar, 2 ma ok18 bar. 3 ma 18 bar. Na ciepłym pierwszy ma powyżej 18 i drugi też. I jeśli podłączam zegar pomiarowy pod drugi a jest włączone na pierwszy półbieg to jest ciśnienie te same a powinno nie pokazywać ciśnienia prawda ? jeśli podłączam zegar pomiarowy pod pierwszy pokazuje powyżej 18 bar i przełączam na drugi półbieg to także jest ciśnienie oleju. Na trzecim jest wszystko dobrze. Cewki działają myślę że poprawnie. Jedynie co mnie martwi to wydostaje się delikatnie olej międzzy cewką a obudową rozdzielacza. Że z cewek strzyka olej to wiem. Rozebrałęm więc rozdzielacz i uszczelnienie pomiędzy skrzynią a rozdzielaczem nie było przerwane, tłoczki jak i obudowa rozdzielacza jest ok. Jaka może być przyczyna że ginie ten półbieg ?????? dodam że jak olej sie rozgrzeje to szarpie na pierwszym. Dziękuję za odpowiedz 
    • Przez GRWielkopolska
      Witam mam problem z ciągnikiem Renault 133.14 chłodnica jest umyta a ciągnik się grzeję.Proszę o odpowiedź
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.