matus123

Stukanie/wycie w tylnym moście C-330

Polecane posty

matus123    0

koledzy mam ze w ursusie c 330 od nie dlugiego czasu chrupie mi w kole nie wiem czy to łozysko na zwolnicy sie rosypuje albo odszczypała sie zwolnica bo miałem takie juz przypadki dodam ze olej w kolach na wiosne wycieku niema zwolnic koledzy poradzcie mi cos z tym fantem może ktoś mial taki przypadek bo u mnie w kombajnie jak chrupalo to poszedl mechanizm różnicowy ale c 330 niema co porównywac do kombajnu bo inaczej tam idzie wszystko inaczej za wszystkie odpowiedzi z góry dzieki i jak nie ten dział prosze o przeniesienie.

 

Ortografia!

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

ja bym powiedział dokręc koło do zwolnicy raczej


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sonet21    0

Witam. Od jakiegoś czasu w ursusie c 330 podczas chamowania sinikiem na 6 biegu "wył" tylny most. Po zwaleniu podnośnika był luz ok 5mm na koszu. Został dokecony prawy dyfer( jak się stoi przodem z tyłu ciągnika) i już nie "wyje" podczas chamowania silnikiem tylko teraz tak "rzęzi" na 6 biegu gdy np jedziemy pod górke albo po równym, Co to może być za przyczyna? Prosze o jak najszybszą odp...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    3378

wiec jak kartki nie tnie to okej. a potrafisz okreslic gdzie rzezi ? W dyfrze czy bardziej z prozdu w skrzyni ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sonet21    0

To raczej tak na 95% nie rzęzi w skrzyni tylko w tylnym moście i ciężko powiedzieć gdzie dokładnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

Moze byc lozysko albo poprostu tak ma byc bo tryby sie ukladaja od nowa po dokreceniu prawej strony (jak napisales).


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    3378

a kosz z satelitami rozbierales ? moze przez ten luz podkladki sie wytarly i cos tam sie dzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sonet21    0

Kosza nie ruszałem bo na oko byl okej, śruby wgl nie póściły więc było to zbędne. A polecacie może na takie coś jakiś dobry olej do tylnego mostu żeby był gęsty nawet gdy się rozgrzeje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    3378

w lato bedzie fajnie ale w zime hydraulika nie bedzie dzialala na duzym morzie, pompa bedzie wyla jak wsciekla.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sonet21    0

Nie używam ciągnika w zimie a tym bardziej hydrauliki. A jaki olej polecacie do tylnego mostu taki gesty?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    3378

ja leje hipol 15 jest sporo gestrzy od 6 , latem hydraulika lepiej daje rade , nie robi sie jak woda tak szybko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    100

Transol 460 gęsty olej kiedyś taki był zalany w c325 jak hydraulika była z miski olejowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sonet21    0

A jeszcze takie pytanie bo założyłem niedawno cały docisk sprzegła do c330 i jak puszczam powoli sprzegło to czuć takie szarpanie. To znaczy że źle jest wyregulowane sprzęgło?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greg93    4

Krzywa tarcza sprzęgłowa , nieprawidłowy montaż

Edytowano przez greg93

Ursus & JD Rulezzzz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacek895    0

Witam.Mam problem ze stukiem w moście podczas ruszania do przodu i następnie do tyłu.Stuk występuje po ruszeniu do tyłu i jak ruszam do przodu ,po zatrzymaniu i powtórnym ruszeniu do przodu stuk ustępuje.Wymieniłem atak (komplet) i tuleje łączącą i jest bez zmian.Regulacja ataku jest prawidłowa.Popełniłem błąd bo nie sprawdziłem stanu satelit,ale nie jastem pewien czy to od tego.Po zdjęciu zwolnic półosie niemają najmniejszego luzu na łożyskach. Jedynie lewa półoś ma ma bardziej stożkowe zęby.Brak także luzu na wale koła.Ciągnik mam od niedawna i przy zakupie jedna tylna opona ma 60 procent bieżnika a druga 10 procent. Wiem że satelity tego nie lubią ale nie mam pewności czy tak ktoś jeżdził czy tylko podmienili opone.Ogólnie mam mieszane uczucia na temat c330m,ale dam mu jeszcze jedną szanse.Jeśli spotkaliście się z takim problemem to prosze o porady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Satelity masz już ostro wyrobione co za tym idzie podkłada się podkładki regulacyjne pod satelity żeby wyeliminować luzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KonradS97    0

nowsze 330 maja cieńsze śruby w tylnym moście i czasem mogą się rozkręcić albo po prostu pourywać, ale wtedy słychać takie stukanie przy ruszaniu albo jak ma ciężko ciągnać, na pusto nie powinno być słychać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacek895    0

Satelity masz już ostro wyrobione co za tym idzie podkłada się podkładki regulacyjne pod satelity żeby wyeliminować luzy.

 

Dzięki myśle że masz racje co do tych satelit.A czy wystarczy wymienić części na nowe czy jeszcze jakaś regulacja bo tam są jakieś podkładki cierne.Jaki koszt części w przybliżeniu.Jutro to rozbiore to napisze co i jak.U kolegi w c330 z 77r to jest poprostu poezja a mój z 88r to niema co porównać mostu i skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Satelity musisz sprawdzić czy nie są powyrabiane zbytnio jak i sworznie podtrzymujące satelity i regulujesz podkładkami luzy między zębne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    228

U mnie też puka przy ruszaniu lub jak się cofnie i rusza gwałtowniej puszczając sprzęgło i również wiem że na 100% są to luzy na kołach koronowych i satelitach bo jak robiłem remont podnośnika to sprawdzałem tylko wewnątrz mechanizmu występuje luz nigdzie indziej, nie jest to jakiś tragiczny luz ale jeżdżę już tak od paręnastu lat i będę dalej chyba że już coś się tam rozleci wtedy wymienię całe wnętrze mechanizmu czyli wszystkie koła, podkładki itp na chwilę obecną nie chce mi się tego robić skoro działa :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Bartek1012
      Witam, planuje wymienić olej w skrzyni w moim Case i czy w przystawce i w tylnym moście jest ten sam olej co w skrzyni? Jeśli tak to trzeba spuszczać zapewne ze skrzyni, przystawki do przedniego napędu i tylnego mostu osobno? Jaki olej tam zalać? Jaką gęstość? PS: Na zimnym oleju biegi wchodzą płynnie i wgl a jak olej się dobrze rozgrzeje to jest trochę gorzej, dlatego wydaje mi się że troche gestszy nie zaszkodzi chyba.
    • Przez dzarjan8111
      Proszę o pomoc, wyciek z przedniego mostu na krzyżak po prawej stronie. jak sie do tego zabrac? 
    • Przez jagodaxd1
      Witam,
      mam taki problem aczkowiek chcę wymienic łozyska na wale wytrząsacza i nie nie chcą mi zejść .
      próbowałęm wybijać i nie da rady macie jakieś pomysły jak je ściągnąć bez ucinania wału ?
       
       
    • Przez Jacek3p
      Witam kolegów to znów ja i drażniący mnie napęd w bizonie z056 i oczywiście te hamulce , chciałbym taki jak w rekordzie i mam okazję taki nabyć tylko czy pasuje i ile roboty z tym i czy da radę i czy ktoś już to przerabiał mam góry i chce uniknąć pękniętej półosi. Jeśli ktoś wie i się orientuje jak to zrobić to proszę o odpowiedzi po żniwach bym to zrobił bo w te już koszę
       
    • Przez pawelll66692
      Witam mam problem z New holland td5050 chodzi o to że słabo podnosi pług który waży 1300 kg.
      Jeśli olej w skrzyni jest zimny to podniesie do końca bez problemu ale gdy się rozgrzeje muszę dawać dużo gazu żeby go wyrwać, dodam że ma założony dodatkowy siłownik wspomagający (który miał dać 1000kg dodatkowego udźwigu) lecz on nic nie pomógł. 
      Zauważyłem , że grubera który mam też zaczyna mieć problemy (1200 kg) . Pytanie czy to wina pompy czy raczej zawór przeciążeniowy? 
      Przyczepy unosi bez problemu więc wyjścia zewnętrzne chyba są ok...może ktoś wie czy da się zawór przeciążeniowy jakoś podkręcić?proszę o pomoc 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.