Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
look19    30

Może nie w temacie, ale czy ktoś z was się orientuje, czy do wspornika z c355 pasuje oś z zetora 7211? Już wyprzedzam z odpowiedzią pytających, dlaczego nie cała oś, ponieważ maska od 355 nie pasuje do wspornika od zetora(brak otworów do przykręcenia belki mocującej maskę).


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

same zwrotnice napewno podejda, oczywiscie w plaska os

jesli masz okragla to napewno nie zalozysz plaskiej na ten sam wspornik


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Może nie w temacie, ale czy ktoś z was się orientuje, czy do wspornika z c355 pasuje oś z zetora 7211? Już wyprzedzam z odpowiedzią pytających, dlaczego nie cała oś, ponieważ maska od 355 nie pasuje do wspornika od zetora(brak otworów do przykręcenia belki mocującej maskę).

A czy maska musi być w tym samym miejscu przykręcona albo nie idzie dorobić mocowań.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

A czy maska musi być w tym samym miejscu przykręcona albo nie idzie dorobić mocowań.

 

Chodzi o to, że wspornik jest szerszy, a rozgięta maska nie będzie wyglądać zbyt dobrze.


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetek80    61

Witam! Mam pytanie,czy osłona plastikowa miękkiego przodu od Zetora będzie pasowała żeby ją założyć na miękki przód w c-4011.Pytam ze względu bo chce dopasować zetorowską bo na rynku nie ma oryginalnej do ursusa. Link do osłony.Proszę o szybkie odpowiedzi. http://allegro.pl/oslona-plastikowa-osi-przedniej-zetor-cz-55113678-i4510581347.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Tego to ci nie powiem czy będzie pasować ale były dostępne bynajmniej u mnie w Wieluniu bo zakładałem 3 lata temu do swojego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SomsiatTV    60

powinna pasować, małe zetory i ursusy 4011 i 360 różnią się małymi szczegółami pod względem technicznym więc osie pewnie są takie same ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati8991    10

witam ,

zbliżają sie zimowe wieczory wiec trzeba będzie u nas zrobić miękka os przednią problem w tym ze jest ona nierozbierana od nowości :D i nigdzie nie mogę  znaleźć schematów do niej wiec jak by ktoś był bardzo zyczliwy mogł by udostępnić wrzucić te schematy na ta stronę ?? szukałem już wszędzie ale nima :D może wy jakieś posiadacie ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati8991    10

dzięki wielkie miałem ta instrukcje na kompie a szukałem trzy razy i nie znalazłem  a podałeś strone i od razu znalazłem dzięki wielkie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam kolegow przegladajac ten temat zauwazyłem pytanie o miekki przód od 385 do 360 powiem ze podchodzi bez problemow a przy TURze to juz luksus plus ze mozna regulowac twardosc promien skretu jest zalezny od skoku tloczyska wspomagania ja mam ustawione w lewo standardowo w prawo praktycznie na miejscu zawraca sie a w praktyce wyglada to tak

 

5a24303d073f8_Zdjcie0095.thumb.jpg.02cab5913c3f2b82f6d865b0f356bb65.jpg5a24304adaf68_Zdjcie0096.thumb.jpg.c27cb7298f27ec3960ed978a567472fd.jpg5a24305a89faa_Zdjcie0097.thumb.jpg.282d5823f9b1cb7cb4e9393d9a0e54b8.jpg5a2430760e830_Zdjcie0098.thumb.jpg.72d009b804baeeb583c2084f09955ade.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Witam,półosie resorowane od Zetora 7211 itp pasują na ośkę płaską do c-360 bez przeróbek? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misio3p    2127

Tak, tylko mocowania błotników nie pasują.

  • Thanks 1

24.07.2008 - 24.07.2023 - 15 lat na AF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

@misio3p Mówisz o dolnym czy o górnym mocowaniu? Domyślam się że górne,mocowanie czopu jest na 4 śruby nieco inaczej ale  da się przykręcić

Edytowano przez Adi96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

półosi to możesz szukać w moście napędowym, w osi prowadzącej jest zwrotnica ;)
pasują bez problemu, błotnik i tak nie podejdzie, musi być jakiś kanciasty z ciężkiego czy najprościej ori

czop w 72 kręcony jest już na 6 śrub

Edytowano przez izydor6280

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Nie dawno trafiłem na ten filmik 

Jak widać wszystko się da bez problemu 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek933    5391

Też mieliśmy miękki przodek od zetora ale niestety bez możliwości blokady 


Kupie obciążniki przednie do zetora forterry 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fento    4

@Adi96 ten 3P którego trafiłeś na tym filmiku należy do mnie i jest w nim zamontowany miękki przód od zetora 7211. Zwrotnice są maksymalnie wsunięte w oś i nawiercone nowe otwory do skręcenia tego w całość bo na otworach oryginalnych byłby rozstaw kół jak w 7211 a w 360 3P jest trochę węższy rozstaw. Błotniki też pasują bez większych przeróbek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

te z 4011 są kiepsko wykonane, przy intensywnym użytkowaniu co 2-3 lata gwarantowany remont
 

te zetorowskie mają też poważą wadę, oczywiście jak wszystko związane z zetorem to cena z kosmosu, lepiej poszukać z ciężkiego, bo takie idzie wyrwać już za 500zł, do tego obowiązkowa hydrauliczny układ kierowniczy, ale i tak wyjdzie niewiele drożej niż te z 52/72


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roman4321    1385

a co to za wada niby mają, tak nie wiele było trzeba i mogły takie z fabryki wychodzić. Mam płaską oś w c-335 to myślałem o takim rozwiązaniu bo drogi pełne nierówności.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

jeśli chcesz wydać około 1tys. na jedną zwrotnicę to proszę bardzo

lepiej pomyśleć nad szerszą oponą czy kołem, bo to w pewnym stopniu poprawi komfort, szczególnie jeśli masz kółko z 330, czyli 6.00x16


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roman4321    1385

No tyle to nie chce wydawać jedynie jak okazja się trafi po lepszej cenie, jakie rozmiary proponujesz?

Edytowano przez Roman4321

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MrRolnik4011
      Witam bardzo serdecznie mam problem otóż przed wczoraj w ursusie C-4011 wymieniłem olej w pompie wtryskowej po zlaniu zauważyłem takie dwa odcienie a po zapachu wywnioskowałem że był zmieszany co nie co z ropą więc go zlałem i pompę zalałem olejem Turdus takim jakim był w silniku czyli 15w40 jednak to okazało sie błędem bo był za gęsty a po za tym przesadziłem jeszcze z ilością bo na miarce nic nie było a później jak poszło to aż górą miarki bagnetu poleciało no to postanowiłem go zaraz zlać ale to na obroty i tak nic pozytywniej dużo nie pomogło to wziąłem zlałem go całkowicie i zalałem tak jak było Superolem CC-30 i też niestety źle odmierzyłem i za dużo wlałem ale jak wyrównałem poziom tak jak było na miarce to obroty również się wyregulowały potem jeszcze wymieniłem na zaworze podkładkę (ta krzywą) i podregulowałem zawór w kolejnym cylindrze bo wydawało mi się że klepie po tym wszystkim chodził normalnie. Na drugi dzień poszedł na cały dzień do pracy co prawda z przerwami ale pracował dopiero pod koniec dnia znowu zaczęło wariować z obrotami i niestety już nie wiem co jest..... Bardzo proszę o pomoc bo się denerwuje niedługo chciałem wyjechać w pole a tu te obroty żałuję że wymieniłem olej ale chciałem dobrze aby go wymienić..... Mam nadzieję że chociaż tu ktoś mi pomoże.
    • Przez keeway
      Jakie opony na przod do mf 235 robie dużo w lesie jakie beda lepsze jodelka czy zwykle oczywiscie ciagnik bez napedu
    • Przez Nowyagri
      Witam. Panowie, mam problem z moim Fendtem Favoritem 514C. Pedał sprzęgła jest strasznie miękki, wciska się bez żadnego oporu, jedynie sprężyna co podnosi pedał stawia opór. Sprzęgło działa, ale skok 1 cm od pełnego wciśnięcia i odpuszczenie go powoduje że ciągnik już rusza. Raz biegi wchodzą lżej a raz ciężej. Najgorzej jest z 1 i 2 biegiem. Sprzęgło sprawia wrażenie "jak by cylinderek nie wysprzęglał "
      Cylinderek jest suchy, nie widać ubytku płynu z zewnątrz. Sprzęgło było odpowietrzane pompką podciśnieniową. 
      Ciągnik kupiłem już z takim sprzęgłem.  Traktor ciągnie, sprzęgło się nie ślizga, ma moc. 
      Mechanik był, sam nie wie co może być przyczyną, powiedział "jeździć" , cylinderek raczej nie jest uszkodzony bo nie leje płynu a pedał oddaje. 
      Moim zdaniem należało by jednak usunąć usterkę. Ktoś spotkał się z podobnym problemem?
       
      Dziękuję za pomoc 
    • Przez xXKarolXx
      Witam. Mam taki problem gdy załączę światła z przód to automatycznie pokazuje ze mam długie a wgl się nie palą ani krótkie ani długie , albo gdy nacisnę klakson to tez nie trąby i tylkoo ze długie niby pokazuje na wyświetlaczu ale i tak się nie palą żadne co może być ? ciągnik new holland td 5040 2011r
    • Przez restrukturyzacja2016
      Hej, ciągnik (MF 3060) pilnie potrzebuje wymiany ogumienia. Wiem, że był już takie tematy, ale ten będzie wyjątkowy.
      Stwierdziłem, że felgi - zarówno na przodzie jak i na tyle - są większe niż oryginalne. 
      Mowa jest o R38 z tyłu oraz R28 z przodu.
      Nie wiem, dlaczego są one inne niż powinny być, ale pytanie brzmi :
      Jakie ogumienie mogę zakupić? Nie ukrywam, że chciałbym coś szerszego niż mam.
      W chwili obecnej są 15.5 R38 z tyłu i 320/70 R28 z przodu. Wiem, że oryginalne powinny mieć numery 18.4-30 oraz 12.4-24.
      Czy mam szukać takie jak pasują na moje felgi? Czy może takie jak pisze na stronie, że powinny w nim być. Jakie ma to znaczenie? W jakich cenach będzie coś z "środkowej półki"? Na przód przydałyby się jakieś konkretniejsze, bo będą musiały znosić ciężary dźwigane turem. Oczywiście, wystarczą diagonalne.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj