Skocz do zawartości
  • ×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

    ×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez Cichy2
      Witam Wszystkim.
      Czy ktoś posiada katalog części do przyczepy samozbierającej T-010. Dyszel zaczepiany do górnego zaczepu ciągnika. Napę z wom pod dyszlem. Rozleciały mi się nastepujące elementy napędu: trójkąty sprzęgła gumowego (mają już wieksze otwory niż fabryczne 30mm), obudowa łozyska, szeroka na około 4cm przkykręcana na 4 śruby w układzie prostokąta. Na zdjęciach widać łożysko do którego potrzebuję obudowy. Będę wdzięczny za wszelką pomoc. W środku sezonu awaria i nie mam jak naprawić przyczepy. W pobliskich sklepach rozkładają ręce. Potrzebuję kupić obudowę łożyska (ponoć identyczna jak w kopaczka 2-rzędowych Z-609) oraz trójkąty do sprzęgła (niby takie same jak do rozrzutnika czarna białostocka ale krótsze - chyba).




    • Przez dzarjan8111
      Proszę o pomoc, wyciek z przedniego mostu na krzyżak po prawej stronie. jak sie do tego zabrac? 
    • Przez Toki112
      Witajcie. Mam problem z moim Ursusem 10014H z 2011r. Napęd cały czas jest załączony. Pomimo tego, że lampka od napędu gaśnie, napęd przedni nie rozłącza się, przez co jakiś czas temu urwała mi się flansza przy przednim moście  Odnalazłem pod siedzeniem elektrozawór odpowiedzialny za rozłączanie przodu, napięcie dochodzi, masa również sprawna. Wyjąłem cały elektrozawór i sprawdzałem na krótko na stole. Zaworek wewnątrz po przyłożeniu napięcie przesuwa się o ok 1cm na zewnątrz, więc jest sprawny. W ciągniku tym napęd jest domyślnie załączony, a podanie napięcia na elektrozawór powinno napęd rozłączyć, co u mnie się nie dzieje. Podniosłem cały ciągnik do góry, wrzuciłem bieg i zacząłem kręcić w powietrzu. Czy napęd był włączony, czy nie przednie koła kręciły się jednakowo. W terenie też widać, że pomimo wyłączonego napędu przód pobiera, przez co mam bardzo zużyte przednie opony. 
      Czy ktoś miał podobny problem i udało mu się go jakoś rozwiązać? Co może być przyczyną nierozłączającego się napędu oprócz elektrozaworów? 
      Korzystając z okazji, może ktoś poleciłby mi jakiś olej do hydrauliki i skrzyni biegów, bo szykuje się do wymiany, ponieważ pod dolaniu do hydrauliki oleju Orlen Gl-4 80w cały układ hydrauliki zaczął się bardzo mocno grzać i na rozgrzanym oleju wspomaganie zaczyna ciężej chodzić. Myślałem nad zastosowaniem oleju 10w30 coś takiego jak UTTO lub STOU, bo są rzadsze i grzanie się hydrauliki powinno ustać. 
    • Przez witch
      Witam mam mf 6290 i ciagnik po odpaleniu na zimnym nie działa przedni napęd podczas hamowania a gdy ciągnik się rozgrzeje chwile pochodzi w polu przedni naped działa gdy nacisne na pedał hamulca co to może być? Myślałem ,że może coś z elektrozaworem albo cewką
    • Przez Krol295
      Witam dzis podczas prac polowych zauważyłem, że w moim nh 8560 ford przedni napęd nie działa. Kontrolka sie normalnie swieci, gdy wcisne od niego przycisk, ale naped nie działa. Nie szarpie ani nic tak jak by bez napedu jechal. Gdy jadę bez napedu i zmienię kierunek jazdy rewersem zaświeca sie kontrolka od napedu na okolo 1 sek. Dodam, ze jeszcze nic nie sprawdzalem bo jak wrocilem to juz bylo ciemno.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.