Zaloguj się, aby obserwować  
Diesel_15

Problem z rozlączaniem walka na wcisniętym sprzegle

Polecane posty

Diesel_15    0

witam mam pytanie c330 z prasa

kostka podczas prasowania gdy

wcisne sprzeglo automatycznie

walek przestaje napedzac prase

dopiero gdy powoli odpuszczam

sprzeglo do zaczyna obracac sie

wtedy jak ciagnik rusza. Czy tak

ma byc czy powinien walek krecic

az do wylaczenia go?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oaxis3333    39

tak ma byc w c360 tez tak jest:)


Jesli pomogłem , okaż to Dając łapkę w górę  :) to motywuje ...

 

pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Nie koniecznie tak ma być pod warunkiem, że oba stopnie sprzęgła są idealnie ustawione. No ale w zasadzie jak wciśniesz pedał sprzęgła do końca to ma Ci rozłączyć wałek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Wciskasz sprzęgło do ok. połowy - ciągnik staje prasa chodzi , wciskasz mocniej zatrzymuje się także prasa tak powinno być .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Diesel_15    0

w tamtym roku nie bylo problemu bo na wiekszej slomie na 4 biegu na pol sprzegla sie zwalnialo ale walek napedzal ta prase a teraz rozlancza odrazu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wujekk110    44

Kolego Diesel_15, tak nie może być! Sprzęgło w C 330 jest dwustopniowe, tak samo C 360,(oaxis 3333) nie wprowadzaj kolegów w błąd! Pierwszy stopień służy do wyłączania i włączania skrzyni biegów, dzieje się to jak wciśniemy trochę pedał sprzęgła. Jak wciskamy dalej pedał sprzęgła wyłaczamy WOM. Za prawidłowe działanie sprzęgła odpowiedzialnych jest 6 dźwigienek, które muszą być właściwie wyregulowane- 3 za pierwszy stopień i 3 za drugi stopień. Jeśli dzieje się tak jak u Ciebie rozregulowały się te dźwigienki, bądź rozkręciły. A to może już być grożne. Musisz ustawić ruch jałowy pedału sprzęgła i właściwie wyregulować dźwigienki. Przyczyną, że sprzęgło nie rozłącza może być też: zatarte łożysko wyciskowe lub zatarta tuleja wyciskowa, pęknięta tarcza sprzęgła, uszkodzona dźwigienka, duży ruch jałowy sprzęgła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez beys
      Tak jak w temacie. Rozbierał ktoś już to.? Może wie ktoś jak za to się zabrać?
    • Przez adam24121998
      Doczego służy wajcha obok tej wajchy od ustawiania szybkości wałka? Kupiłem MF 3060 1990r. całego już rozszyfrowałem ale ta wajcha niewiem do czego służy...
    • Przez ahme999
      z racji że często blokuje mi się wałek w kultywatorze, postanowiłem wylutować układ który powiadamiałby mnie brzęczykiem w kabinie kiedy wałek się zablokuje, bym mógł się zatrzymać nim ten zdąży zgarnąć przed sobą hałdę ziemi.
       
      do rzeczy: wałkek jest dzielony, więc najlepiej układ zrobić tak, by porównywał wskazania z niezależbych czujników umieszczonych przy wałkach, i gdy np prędkość jednego spadnie o 50% (super, gdyby wartość była regulowana) w stosunku do drugiego, czy tez jeden kompletnie się zatrzyma, komparator da sygnał który przez wzmacniacz zasili brzęczyk w kabinie. dodatkowy czujnik na ramionach podnośnika będzie wyłączał układ na uwrociach, by niepotrzebnie nie brzęczał.
       
      Macie jakieś pomysły na projekt takiego układu? jakie dobrać czujniki i na jakim modelu komparatora lub innego scalaka to oprzeć?
    • Przez Mucha
      Panowie mam taki problem a mianowicie gdy załączam wałek tą mała dźwignią po lewej stronie z żółtą końcówką(u niektórych jest taka dźwignia jak od ręcznego) to wszystko śmiga ale gorzej z rozłączaniem. Ten siłowniczek nie ma siły wciągnąć się maksymalnie do środka i trzeba mu pomagać jakimś drążkiem i delikatnie go wepchnąć. Ale to tak nie może być! Sezon się zbliża a ja za każdym razem nie będę gdy chce wyłączyć wałek wychodził z drążkiem i wylączał. I co to może być przyczyna czegoś takiego?? Proszę o pomoc. Pozdrawiam. dla niezbyt zorientowanych odnośnie dźwigni załączam zdjęcie kolegi fifek09 z jego Reni. Dźwignia znajduje się z lewej strony kierowcy z żółtą główką. http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/413191-renault-110-54/
    • Przez bartek15208
      Witam jak wlącza się obroty walka 540 eco gdy ustawie dzwignia na 1000 to na minimalnych obrotach chyba osiąga 540 obrotow a tak chyba nie powinno być proszę was o pomoc
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj