Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Diesel_15

Problem z rozlączaniem walka na wcisniętym sprzegle

Polecane posty

Diesel_15    0

witam mam pytanie c330 z prasa

kostka podczas prasowania gdy

wcisne sprzeglo automatycznie

walek przestaje napedzac prase

dopiero gdy powoli odpuszczam

sprzeglo do zaczyna obracac sie

wtedy jak ciagnik rusza. Czy tak

ma byc czy powinien walek krecic

az do wylaczenia go?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oaxis3333    34

tak ma byc w c360 tez tak jest:)


Jesli pomogłem , okarz to Dając łapkę w górę  :) to motywuje ...

 

pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

Nie koniecznie tak ma być pod warunkiem, że oba stopnie sprzęgła są idealnie ustawione. No ale w zasadzie jak wciśniesz pedał sprzęgła do końca to ma Ci rozłączyć wałek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zetorki12    4221

Wciskasz sprzęgło do ok. połowy - ciągnik staje prasa chodzi , wciskasz mocniej zatrzymuje się także prasa tak powinno być .


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Diesel_15    0

w tamtym roku nie bylo problemu bo na wiekszej slomie na 4 biegu na pol sprzegla sie zwalnialo ale walek napedzal ta prase a teraz rozlancza odrazu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wujekk110    4

Kolego Diesel_15, tak nie może być! Sprzęgło w C 330 jest dwustopniowe, tak samo C 360,(oaxis 3333) nie wprowadzaj kolegów w błąd! Pierwszy stopień służy do wyłączania i włączania skrzyni biegów, dzieje się to jak wciśniemy trochę pedał sprzęgła. Jak wciskamy dalej pedał sprzęgła wyłaczamy WOM. Za prawidłowe działanie sprzęgła odpowiedzialnych jest 6 dźwigienek, które muszą być właściwie wyregulowane- 3 za pierwszy stopień i 3 za drugi stopień. Jeśli dzieje się tak jak u Ciebie rozregulowały się te dźwigienki, bądź rozkręciły. A to może już być grożne. Musisz ustawić ruch jałowy pedału sprzęgła i właściwie wyregulować dźwigienki. Przyczyną, że sprzęgło nie rozłącza może być też: zatarte łożysko wyciskowe lub zatarta tuleja wyciskowa, pęknięta tarcza sprzęgła, uszkodzona dźwigienka, duży ruch jałowy sprzęgła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez radekFT675DT
      Witam mam problem z moim mf a mianowicie, ciągnik jeździ normalnie do póki wrzucę N na rewersie i ponownie chce ruszyć, wtedy wyskakuje błąd i nie chce jechać, ale wystarczy pobawić się rewersem kilka razy wcisnąć sprzęgło i załapie, dzieje się to tak raz na jakiś czas ale tylko wtedy gdy przełączę rewers w pozycje N, a gdy nie wrzucę rewers na N to jeździ cały dzień bez problemu, myślałem że to może czujnik dolnego położenia sprzęgła ale chyba to nie on bo mogę cały dzień używać sprzęgło i nic się nie dzieje do póki nie wrzucę N na rewersie Czy ktoś wie co to może być ?
    • Przez matigg
      Witam. Mam problem z hydrauliką w aresie 715. Po rozgrzaniu się oleju i użyciu jakiejkolwiek hydrauliki wyświetla kontrolkę od niskiego ciśnienia oleju w skrzyni. Mierzyłem ciśnienie na zimnym dochodziło prawie do 200 bar, na rozgrzanym oleju może o 5  mniej ale momentalnie tylko nabiło ciśnienie i wszystka hydraulika przestała działać jak by ją coś odcięło  i po chwili zapalała się kontrolka od ciśnienia. Do tego na zimnym czy na ciepłym trzeba dodać trochę gazu aby kierownica dobrze działała. Macie jakieś pomysły ? 
    • Przez pantomekrydzewski27
      Witam szanownych użytkowników. Mam problem z władkiem. Wymieniony został wlew oleju wraz z licznikiem motogodzin. Od tego owego zdarzenia nie ma w sobie mocy i się grzeje. Dodam że w rusaczku pękł ten stary korpus pewnie od przeciążenia. Co powiecie panowie? Proszę o treściwe rady. Przez głowę mi przeszło że na opak założyłem mechanizm. Ale raczej dobrze. Może olej jest już przepalony. Sam nie wiem
    • Przez arkady12
      Panowie mam problem z pługiem huard obróci się do polowy i staje ani w lewo ani w prawo węże się  poruszają ogólnie wina leży po stronie pługa nie traktora i teraz jest problem bo siłownik jest nie typowy jak dla mnie ( załącznik z katalogiem ) czy miał ktoś taką  sytuacje ?  czym można by było zastąpić ten zamek rozważam zakup nowego siłowniika z zaworem przepływowym ale w nich nie ma wyjść na ten  zamek coś ktoś podpowie ??,
      rl.doc
    • Przez kuba24051
      witam. mam problem z opryskiwaczem Bury Pelikan Hydraulik. Komputer Bravo 180s. chodzi o to, że gdy zamknę jedną lub dwie sekcje (jest ich 5) to dawka oprysku na ha się utrzymuje, natomiast kiedy wyłącze 3 lub więcej sekcji to opryskiwacz nie utrzymuje mi dawki i cisnienie sie zmienia. moze ktos mial taki problem? mysle ze tkwi on w zaworach kompensacji które znajduja się z tyłu opryskiwacza (pokretła). tylko jak to wyregulować ? z gory dzieki za pomoc
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.