Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Diesel_15

Problem z rozlączaniem walka na wcisniętym sprzegle

Polecane posty


Diesel_15    0

witam mam pytanie c330 z prasa

kostka podczas prasowania gdy

wcisne sprzeglo automatycznie

walek przestaje napedzac prase

dopiero gdy powoli odpuszczam

sprzeglo do zaczyna obracac sie

wtedy jak ciagnik rusza. Czy tak

ma byc czy powinien walek krecic

az do wylaczenia go?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


romek6340    203

Nie koniecznie tak ma być pod warunkiem, że oba stopnie sprzęgła są idealnie ustawione. No ale w zasadzie jak wciśniesz pedał sprzęgła do końca to ma Ci rozłączyć wałek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


zetorki12    1994

Wciskasz sprzęgło do ok. połowy - ciągnik staje prasa chodzi , wciskasz mocniej zatrzymuje się także prasa tak powinno być .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Diesel_15    0

w tamtym roku nie bylo problemu bo na wiekszej slomie na 4 biegu na pol sprzegla sie zwalnialo ale walek napedzal ta prase a teraz rozlancza odrazu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wujekk110    4

Kolego Diesel_15, tak nie może być! Sprzęgło w C 330 jest dwustopniowe, tak samo C 360,(oaxis 3333) nie wprowadzaj kolegów w błąd! Pierwszy stopień służy do wyłączania i włączania skrzyni biegów, dzieje się to jak wciśniemy trochę pedał sprzęgła. Jak wciskamy dalej pedał sprzęgła wyłaczamy WOM. Za prawidłowe działanie sprzęgła odpowiedzialnych jest 6 dźwigienek, które muszą być właściwie wyregulowane- 3 za pierwszy stopień i 3 za drugi stopień. Jeśli dzieje się tak jak u Ciebie rozregulowały się te dźwigienki, bądź rozkręciły. A to może już być grożne. Musisz ustawić ruch jałowy pedału sprzęgła i właściwie wyregulować dźwigienki. Przyczyną, że sprzęgło nie rozłącza może być też: zatarte łożysko wyciskowe lub zatarta tuleja wyciskowa, pęknięta tarcza sprzęgła, uszkodzona dźwigienka, duży ruch jałowy sprzęgła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez luxtomasz
      Kombajn Deutz-Fahr 5485HT nie można uruchomić!
    • Przez makos2
      Witam posiadam problem związany z ciągnikiem Deutz Fahr Agroton 150. Mianowicie co jakiś czas wyskakuje mi błąd EB który uniemożliwia mi dalszą jazdę ciągnikiem, muszę go zgasić a następnie odpalić aby móc znów jechać. Z tego co wiem błąd EB dotyczy czujnika położenia sprzęgła. Zakupiłem nowy czujnik oraz go zamontowałem lecz błąd nie ustał. Sprawdziłem okablowanie i wszystko jest w porządku - przynajmniej tak mi się zdaję . A więc moje pytanie jest takie, w czym może być problem ? Za wszelką pomoc serdecznie dziękuje.
       
    • Przez Hubert12011
      Witam, w mojej valtrze wyskoczyły 2 kody błędu 
      001639--31--000
      i 008019--08-003
      Valtra seria t 183 2011r czekam na odp. z góry dzieki 
    • Przez Tomasz3p
      Witam otóż ciągnik ma mało mocy tak jak by silnik był bardzo ''miękki''. Czy może być to wina pompki paliwowej. Czy może jest jakaś inna przyczyna, miał ktoś taki problem? 
    • Przez maslo200
      witam zakupiłem ciągnik  mam do niego wszystkie umowy kupna sprzedaży od pierwszego właściciela  nawet star rachunek że zakupił  go na własny użytek  ciągnik był rejestrowany jest wpisany nr rejestracyjny dzwoniłem do wydziału komunikacji i powiedzieli żeby wysłać ksero dokumentów dostałem odpowiedz że  nie mają już o tyle lat wstecz dokumentów potwierdzających rejestracje ciągnika   do ciągnika nie mmam dowodu ani tablicy i zastanawiam czy da sie coś zrobić czy jedyne wyjście kupić papiery z góry przepraszam jeśli to nie ten dział i prosił bym o przeniesienie za pomoc z góry dziękuje   
×