Lukas85

Problem z podnośnikiem U3512

Polecane posty

macin87    71

Zamontowałem nowy rozdzielacz dwusekcyjny (bo całość sterowana jest za pomocą rozdzielacza) jedna sekcja jest dwustronnego działania a druga jednostonnego. Złącza są normalnie wyprowadzone do tył ciągnika (jest ich 3) i pod trzecią podpina się ten przewód (jeżeli akurat potrzebne jest ci złącze jednostronnego działania odpinasz przewód od podnośnika i podpinasz np. przyczepe- takie rozwiązanie jest funkcjionalne. Jeżeli ktoś chce sprawdzić że takie rozwązanie naprawde działa wystarczy że kupi przewód wkręci w to miejsce i podłączy pod złącze hydr. zew. (ale rozdzielacz trzeba ustawić -wykręcić wkręt- na jednostronne działanie) :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22
Znalazłem dobrą wiadomość dla posiadaczy używanych MF255 oraz Ursus 3512 reduktory biegów pełzających można już zamawiać, jako części zamienne do samodzielnego montażu.

Napisałeś to trochę nie jasno ;):P Masz na myśli zwalniacz??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik9407    0

Dokładnie nie wiem ale pewnie u jakiegoś przedstawiciela Ursusa.

Ursus na ten zrobił dużo zmian i dostosowuje swoje wyroby do wymogów dyrektyw UE. Od III kwartału bieżącego roku dostępne będą ciągniki rolnicze z nowymi silnikami. Początkowo będą to cztery modele o mocy od 50 KM do 158,5 KM.

Zmienia się także oferta ciągników montowanych w wersji standard. Zmiany dotyczą między innymi: kabiny, instalacji hydraulicznej, podnośników: przedniego i tylnego oraz skrzyni biegów.


Moje filmiki na YT http://www.youtube.com/user/rolnik9407 Polecam!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krynio    2
Ciągniki 3502, 3702, 3512 4022, 4512, 5312, 5712 można będzie je wyposażyć w reduktory biegów pełzających czyli jak kolega to u joł zwalniacze , zapewniających min. prędkość jazdy od 0,5 km/h.

Widzę że jesteś czytelnikiem Agromechaniki :-).

W praktyce do czego sie przydaje ten reduktor pełzający ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22

ale pytanie po co zwalniacz. Wychodzi Ci więcej biegów a czym więcej to chyba lepiej

 

...Ale Reduktor biegów pełzających to wychodzi na to że współpracuje z biegami na reduktorze, ... ale to nie miałoby sensu.

Jeśłi byłby to zwalniacz pozwalający robić półbiegi pomiędzy każdym przełożeniem miałoby to sens i byłby bardzo użyteczny. Pewnie "ową część - reduktor" montować sie będzie w miejsce wstawki pomiędzy skrzynią pośrednią i wyglądać będzie jak coś w rodzaju hamulca z satelitami w środku

 

Ciekawe jaka cena

Ja myślę że w 2000zł się nie zmieści + do tego robocizna około 800zł

 

Edit:

Ktoś może podesłać mi ten artykuł??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22

czytałem już to

 

... Nie jest dokładnie napisane co to za reduktor

 

Poczekamy, zobaczymy

 

Edit:

Wracając do wcześniejszego tematu o hydraulice mam takie pytanie: czy w rozdzielaczu 2-sekcyjnym dzwignie pozostają/ zacinają się w pozycji "praca" jak np w rozdzielaczu przy c-330??

Jeszcze nie miałem okazji używać wyjść hydraulicznych w u3512 bo zmieniłem olej hydr-przekładniowy i nie chce go mieszać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krynio    2
ale pytanie po co zwalniacz. Wychodzi Ci więcej biegów a czym więcej to chyba lepiej

 

W praktyce miałem na mysli ;) , a i jeszcze ten reduktor prawdopodobnie działa w położeniu "L" na tzw polowych a na szosowych nie a szkoda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22
W praktyce miałem na mysli ;) , a i jeszcze ten reduktor prawdopodobnie działa w położeniu "L" na tzw polowych a na szosowych nie a szkoda.

W praktyce zwalniacz L może jedynie słóżyć do kopania zeimniaków kopaczką elewatorową:P Niekótrzy narzekają że za szybko idzie na 1L. Poza tym nie wiem przy jakiej pracy "takiego zwalniacza" można jeszcze używać.

 

Żeby działał z zakresie całej skrzyni to byłoby świetnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Sorki ze nie w temacie może ale może ktoś wie ile aktualnie kosztuje podpora przedniej osi do 3512/mf255?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Powiedz co z twoim wspornikiem nie tak??

Ojciec swój oddał do tokarza, powiercono i rozwiercono otwory, wytoczył żelazne (dokładnie nie pamiętam , ale zapytam się ojca) tuleje które wbił w otwory wspornika i w te tuleje zostały "wstawione" nówki orginalne ( http://www.sklep-grene.pl/product_info.php/products_id/13666 ) i śmiga aż miło , nie ma żadnych problemów . Ojciec tez miał zamiar kupić nowy wspornik ale cena go odstraszyła ;)


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22

Nówki oryginalne...tere fere:p, najgorszy szmelc jaki można włożyć po 15 zł.

Po rozwiercaniu wspornika nie ma sensu wkładać "dotaczanych żelaznych"(tak na marginesie najczęściej robią to z jakiegoś metalu kolorowego), a potem szajsu po 15zł.

Lepiej dotoczyć sobie grubsze (dopasowane do średnicy w noworozwierconym wsporniku), dobrze spasować i częspo smarować. Bedzie chodzic dłuuugo:)

 

... a jak ojciec robił ten przód to pewnie też kupił nowego gryfa (bez nowego nie byłoby sensu składać),

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Mam oberwane jedno ucho w podporze, tzn oba kiedyś były oberwane i tokaż to popoprawiał i pospawał i kilka lat temu zaczeło puszczać jedno ucho od strony silnika, tak że kawałek metalu praktycznie odpadł i sam ojecicec to pospawał 3 lata temu ale widocznie za słabo bo znowu pęka i się odłamuje ten kawałek, myślę żeby to dobrze oszlifować i dać ze 2 nakłądnki i od nowa pospawać, może jeszcze kilka sezonów pobędzie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bsursus    0

witam,

mam pewien problem z pompą podnośnika a mianowicie kilka lat temu wymieniłem pompę hydrauliczną i wszystko było w porządku aż tu się nagle dolny zawór się zablokował i nie działał (tzn nie reagował na ruch dźwignia) ale rozebrałem wyciągnąłem odblokowałem wymieniłem olej i było przez jakiś czas ale znowu to samo i znowu rozebrałem a teraz po złożeniu działał zaledwie kilka dni. No i nie wiem czemu się tak dzieje? Olej jest czysty żadnych brudów czy coś podobnego nie było w nim? Może ktoś już miał coś podobnego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22

Witam

Miałem ten sam problem. Zawór rozdzielczy na pompie nie reagował na ruch dzwignią podnośnika. Po zozebraniu i ponownym złożeniu działa już parę m-cy.

P.S. Podnośnik po zgaszeniu silnika trzyma Ci przez jakiś czas czy w oczach opada ??

 

Jeśli chcesz wymienić ten zawór na nowy skontaktuj sie z użytkownikiem AGROURSUS. Zajmuje sie serwisem MF-a i ma dostęp do wszystkich części.

 

Za ile kupiłeś pompę hydrauliczną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bsursus    0

Po zgaszeniu trzyma jakiś czas. Za pompe zapłaciłem 1600 zł dwa albo trzy lata temu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JasonWW    7

Ja mam ten problem szczególnie zacina mi się podnośnik jak jadę z opryskiwaczem nie wiem czy to ma coś wspólnego ze sobą ale zauważyłem że gdy mam włączony wałek WOM to wtedy się zacina podnośnik. Znalazłem sposób aby odblokować poruszając wajchą podnośnika ruszam z jedynki i zawsze się odblokuje a tobie też blokuje przy włączonym WOM?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bsursus    0

Ja przed wiosną odblokowałem tzn. rozpoławiałem ciągnik no i całą wiosnę przechodził.A później gdy już ciągnik nie był za dużo potrzebny to się znowu zablokował ale zauważyłem że gdy się go w ogóle nie używa to się od razu zacina. Tak przy włączonym WOM tp też się zacina. Tymi dźwigniami to u mnie też kiedyś pomagało ale teraz już nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez ursusuc3603p
      Problem jest taki,ciągnik po podpompowaniu paliwa ręcznie chodzi normalnie przez chwilę a potem gaśnie,a naciskanie pedału gazu nic nie daje. Co może być przyczyną? Dodam że pompka jest nowa,kupowana w zeszłym roku na jesień.
    • Przez Bizon_Ursus
      Witam. Koledzy może mi ktos podesłać zdjęcia jak ma podłączony wskaźnik paliwa jaki kolor kabla pod wskaźnik podłączyć. później zdiagnozuje czy pływak działa czy nie w zbiorniku z tego co widziałem są podłączone kable . Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj