Skocz do zawartości
BartekJohn

John Deere 6620- nie włącza się wałek WOM

Polecane posty

BartekJohn    0

Witam. Mam problem z ciągnikiem John Deere 6620. Woziłem obornik i przez cały dzień nie było problemów z wałkiem WOM. Wieczorem umyłem ciągnik i gdy kolejnego dnia pojechałem na pole z pługiem zauważyłem, że miga kontrolka od włączania wałka WOM na błotniku. Spróbowałem włączyć wałek, z kabiny (nie z błotnika) i już ani razu się nie włączył. Ta kontrolka ciągle miga. Razem z nią miga kontrolka od napędu. Wiem, że są na jednym bezpieczniku, ale ten jest dobry( działa blokada kół). Co ciekawe gdy chcę właczyć wałek to na głównym wyświetlaczu km/h zamieniają sie na obroty ale i tak pokazuje zero. Sprawdzałem czujnik nad wałkiem i jest ok. Czy ktoś może udzielić mi jakiejś porady. Z góry dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szarywilk    65

rozebrać wtyczkę czujnika obrotów wałka wysuszyć i powinno chodzić.na wałkiem z tyłu wychodzi do góry .

nie z czytuje obrotów wałka bo masz zalaną wtyczkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

podlach93    3
podlach93    3

taką sama cewke masz od napędu to odkręć ta nakrętke i zamień te cewki jeżeli to ona jest uszkodzona to napęd ci nie będzie działał a wom tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BartekJohn    0

Zero efektu. Napęd działa, wałek nie. Wydaje mi się, że to może być coś z włącznikiem wałka na prawym błotniku. Czy mogę połączyć kable we wtyczce dochodzącej do włącznika na błotniku- nie zrobi się wtedy jakieś zwarcie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nemezis    4

W skrzynce bezpiecznikowej masz przekazniki , wom też ma swój , zamien je między sobą i zobaczysz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BartekJohn    0

Czy ktoś może polecić jakiegoś dobrego mechannika z województwa kujawsko pomorskiego, który poradzł by sobie z moim problemem. Jeśli tak to prosił bym o nr telefonu na priv.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez vegeta23
      Witam.
      Jestem nowym posiadaczem John Deere 6330 Premium ze skrzynią AutoQuad. Jest to mój pierwszy JD.
      Piszę z zapytaniem o to czym powinienem zająć się po zakupie. Ciągnik jest z 2009r i ma 6000mth.

      Oleje i filtry to wiadomo. Z tego co znalazłem na forum do wymiany mam
      Filtry:
      1. Filtr oleju
      2. Filtr hydrauliczny
      3. Filtr hydrauliczny skrzyni biegów
      4. Filtr paliwa wstępny
      5. Filtr paliwa
      6. Filtr powietrza główny
      7. Filtr powietrza bezpiecznik
      8. Filtr kabinowy x2
      Oleje:
      1. Olej silnikowy
      2. Olej hydrauliczny.
      3. Olej w skrzyni biegów
      4. Olej w zwolnicach
      5. Olej w mostach.

      Czy zgadzacie się z tymi pozycjami?
      Tutaj też moje pytania
      1. Czy olej w TLS się wymienia?
      2. Czy olej w skrzyni biegów i hydraulice jest ten sam i wlewany jednym wlewem czy są oddzielnie?
      3. Jakie oleje zastosować do danych podzespołów:
      - silnik
      - hydraulika
      - skrzynia biegów
      - zwolnice
      - mosty
      - TLS?
      4. Czy w grę wchodzą jedynie oryginalne oleje JD czy może możemy stosować zamienniki lub oleje innych producentów.
      5. To samo pytanie do filtrów. Czy zamienniki są wystarczające? Znalazłem na forum tę rozpiskę:


      Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi i pomoc i proszę o wyrozumiałość. Jestem świeży w temacie JD i chciałbym zadbać o nowy nabytek jak najlepiej lecz może z zachowaniem rozsądnych kwot za części zamienne bo wiadomo że jak czasami sypną cenami z serwisu to aż się włos na głowie staję dęba.
      Pozdrawiam.
    • Przez darekspire90
      https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-john-deere-6230-nowy-agregowany-z-przyczepa-18-t-CID757-IDvzysm.html warto sie w coś takiego bawić nie znam sie na john deerach a chce moją valtre wymienic na coś innego bo juz mi zaszla za paznokcie czy lepiej kupić nowego tyle ze podkreśle to ze ten jest bez dpfu
    • Przez SzymonPraat
      Witam serdecznie piszę z problemem dotyczącym prawdopodobnie elektroniki, chciałbym jeszcze prosić o pomoc na forum zanim wezwę fachowca, a nóż się uda.

      Pacjent to 5080R, 1250 mth, do tej pory bez awarii, rocznik 2011, nastąpiła wymiana oleju silnikowego, wszystko według instrukcji, no i nadszedł moment aby włączyć zasilanie pompki elektrycznej zasilającej co by paliwo we filtry poleciało(oczywiście czujnik wody w odstojniku również podłączony), ale niestety pompka się nie załączyła, sprawdzane przekaźniki  i bezpieczniki w kabinie odpowiadające za sterowanie elektroniką i podzespołami oraz w komorze silnika, bezpieczniki nie przepalone a przekaźniki były sprawdzone na tzw 'cyknięcie' czyli prąd przezeń płynie, nie śmierdziały spaleniem, obwodu nie sprawdzaliśmy czy jest gdzieś przerwany bo kable są tak pochowane że ciężko się połapać, sprawdzona pompka zasilająca i tam prąd do niej nie dochodzi, również sprawdzone 2 bezpieczniki odpowiedzialne za podgrzewanie paliwa i samą pompke zasilająca- nie przepalone ale prąd do nich nie dochodzi.

      Poruszałem przekaźnikiem w komorze silnika na chwilę pompka załączyła i podała paliwo, od tego czasu ciągnik pali i jeździ z tym że po odpaleniu jest sygnał dźwiękowy i żółta kontrola z wykrzyknikiem na desce rozdzielczej, dziś doszedł jeszcze problem braku wysprzęglania przyciskiem na dźwigni od przekładni. chciałem sprawdzić styki od przekaźnika w k.s ale za Boga nie mogę wyciągnąć tej plastikowej obudowy a nic nie chce połamać. 

      Nie mam pomysłu więcej co mógłbym zrobić, jakieś porady ? 
       
    • Przez zielo0ony
      Witam serdecznie, 
      Przejrzałem nasze forum w poszukiwaniu opinii na temat traktorów wyższej mocy. Niestety nic sensownego nie znalazłem i w związku z tym postanowiłem założyć osobny temat. 
      Chciałbym aby każdy kto wie coś na ten temat się wypowiedział.
      Mamy do porównania Claas ARION, AXION oraz John Deere 7430 7530 lub 7720 7820.
       
    • Przez miron_ol
      Witam, szukam ciągnika i wybór padł na JD 7600. Znalazłem w necie ogłoszenie z takim ciągnikiem ale skrzynia jest w trybie awaryjnym, ciągnik jeździ ale 2 km/h. Sprzedający mówi że to wina modułu i wystarczy go wymienić, naprawić. Wydaje mi się że to może być coś więcej, bo jeśli to tylko moduł to dlaczego tego nie zrobi i wystawi ciągnik w normalnej cenie a nie powiedzmy promocyjnej. Podejrzewam że skrzynia nadaje się do remontu. Proszę was o informację co może być z tą skrzynią, jaki mniej więcej koszt naprawy i gdzie ewentualnie mogę ją zrobić. Jestem spod Olsztyna, Warmińsko-mazurskie. 
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.