Zaloguj się, aby obserwować  
Maryush

Renault 110.54 - łożysko w kolumnie kierowniczej

Polecane posty

Maryush    9

Czy wymieniał ktoś kiedyś łożysko w kolumnie kierowniczej w 110.54? Rozebrałem kolumnę, ale nie mam pomysłu jak ściągnąć ten mniejszy pierścień z wałka. Z jednej strony wałek jest szerszy, z drugiej przyspawany do wielowypustu. U mnie wygląda to tak jak na zdjęciach.

post-38098-0-51757500-1408364100_thumb.jpg

post-38098-0-69711500-1408364144_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maryush    9

Właśnie nad tym się zastanawiam. Czy te spawy są w ogóle oryginalne, czy to radosna twórczość poprzedniego właściciela. Bo jeśli oryginał, to chyba musi być inny sposób na wymianę łożyska.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janosik32    0

Wygląda to na oryginał. Składają wszystko do kupy, tzn wałek, łożysko+ reszta i dwa strzały migiem i następna część.

Rozwierć to.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maryush    9

Jeszcze nie. Na razie zająłem się innymi robotami, ta naprawa musi poczekać. Jak coś zdziałam i nie zapomnę to może tu napiszę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez rolkam72
      Witam.Otoż uszczelka pod druga glowica puszczala olej w ciezkiej robocie na zewnatrz wiec wymienilem na nowa i tu maly problem.
      Otóż glowica zostala dokrecona delikatnie krzywo wiem ze luz na szpilkach to milimetry ale jest delikatnie krzywo i nie moge uszczelnic jej przy kanale wydechowym ( poprostu tam gdzie jest odchyl nie dochodzi uszczelka za nic w swiecie) jest to doslownie pol milimetra ale troche dmucha.I tu pytanie sprobowac zalozyc nowa uszczelke pod kolektor czy sie nie bawic kupic nowa pod glowice i zrobic jak nalezy?
    • Przez Wojtas974
      Witam, wymieniałem ostatnio pompę wtryskowa.. założyłem po regeneracji i mam dziwne wrażenie że traktor nie osiąga pełnych obrotów. Strasznie wolno wchodzi na wyższe obroty. Jaka może być przyczyną? może to być to że pompa musisz się dopasować i rozchulac sama?
    • Przez Kuba92CASE
      Witam,
      szukam informacji  lub wskazówek na temat wymiany oleju w skrzyni biegów. Jak w teamcie wymiana oleju tyczy się Case Farmall U 115 z 2015 roku.
      Głównie szukam informacjii typu :
      1. Jakich błędów unikac aby skrzynia i rewers działy bez problemów
      2. Czy można manulalnie zerować licznik?
      Jeśli ktoś jest w posiadaniu ciągnika z tej serii i chciałby podzielić sie doświadczeniam, to z góry dziękuje za wszelką pomoc.
      Pozdrawiam 
      Jakub PP
       
    • Przez Daoran23
      Siema może głupie pytanie ale jak wymienić olej w pompie bertolini opryskiwacz biardzki ciągany 1200l przygladam się i nie widze żadnej śruby czy to jest tak głupio zrobione ze muszę wymontować pompę
    • Przez HubertFarmer
      Witam serdecznie, Otóż sprawa jest następująca . Ciągnik miał bicie na prawą stronę ( jakby felga była krzywa ) po przełożeniu felg ( prawa , na lewą....) bicie nie ustępowało . Po rozkręceniu pochw , oraz zwolnic  okazało się , że  lewa półoś jest wygięta na banan ( na wysokości koła hamulca ). Po założeniu półosi  skręceniu , okazało się że duże koło zębate ( Zwolnicy)  nie chodzi , tak jakby te zęby na półosi były większe i nie daje rady obracać . Podobno wymienia się kompletami ( półoś + koło zębate Zwolnicy) czy to prawda  ? Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj