Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Profil usunięty

John Deere 6150r

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam! Jestem zainteresowany kupnem nowego ciągnika, i tak oto wybór padł na John Deere 6150r. Mógł by mi ktoś powiedzieć cene ze średnim wyposażeniem, szerszymi oponami i turem. Mamy gospodarstwo o powierzchni 60 hektarów które ciągle się rozwija, jesteśmy nastawieni w produkcji mlecznej, mamy 45 krów. Czy taki ciągnik jest dobrym wyborem do takiego gospodarstwa, dodam iż będzie to główny ciągnik do wszystkich prac. Jeżeli ktoś jest posiadaczem tego ciągnika to proszę o opinnie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JELONEK09    1

Posiadam od roku 6140R, to bardzo podobne ciągniki. polecam amortyzację przedniej osi i kabiny, jazda po nierównościach to bajka. Przekładnia direct drive rewelacja, chociaż powiem ci że kolega kupił teraz przed żniwami z przekładnią E23 to już całkiem gładko przyśpiesza.

Przy zakupie zwróć uwagę na rozmiar opon ponieważ ja wybrałem najszersze ale okazało się że są trochę niskie. DPF nie sprawia żadnych problemów, dobry udźwig a prędkość na drodze dochodzi do około 46 km/h.

domyślam się że w hodowli będziesz chciał zamontować dodatkowo tura; nie wiem czy to najlepszy pomysł, duża maska ogranicza widoczność narzędzia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dzięki za opinnie :) Właśnie nad tym się martwiłem że jest dość duży gabarytowo, a czy mógł byś podać cenę z wybranym przez Ciebie wyposażeniem ? ;) Mamy jeszcze Valtre A92 więc możemy do niej zamontować tura tylko że to już będzie więcej trzeba wydać co jest małym kłopotem...A czy mógł byś jeszcze napisać jak się sprawóje John Deer w pracach polowych ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Robert97    61

Jak byś był naprawde zainteresowany to bys zadzwonil lub przejechal sie do dealera. Nie widze problemu w tym..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Pojadę do dilera, on powie mi że jego ciągnik jest najlepszy i tyle. A forum jest od tego żeby się pytać i doradzać a nie komentować w arogancki sposób...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robert97    61

Chodziło mi tu o cenę. Popytasz u dealerów to Ci powiedzą dokładną cenę z takim wyposarzeniem jakim chcesz, bo tutaj kazdy ma inne wyposarzenie to trudno porównywac ceny i przepraszam jesli Cię uraziłem w ten "arogancki sposob"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nic się nie stało, na tym poziomie zainteresowania poprostu nie opłaca mi się jechać do dilera ;) A tutaj widzę jest wielu kolegów ogarniętych więc mogł by mi któryś doradzić ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez SzymonPraat
      Witam serdecznie piszę z problemem dotyczącym prawdopodobnie elektroniki, chciałbym jeszcze prosić o pomoc na forum zanim wezwę fachowca, a nóż się uda.

      Pacjent to 5080R, 1250 mth, do tej pory bez awarii, rocznik 2011, nastąpiła wymiana oleju silnikowego, wszystko według instrukcji, no i nadszedł moment aby włączyć zasilanie pompki elektrycznej zasilającej co by paliwo we filtry poleciało(oczywiście czujnik wody w odstojniku również podłączony), ale niestety pompka się nie załączyła, sprawdzane przekaźniki  i bezpieczniki w kabinie odpowiadające za sterowanie elektroniką i podzespołami oraz w komorze silnika, bezpieczniki nie przepalone a przekaźniki były sprawdzone na tzw 'cyknięcie' czyli prąd przezeń płynie, nie śmierdziały spaleniem, obwodu nie sprawdzaliśmy czy jest gdzieś przerwany bo kable są tak pochowane że ciężko się połapać, sprawdzona pompka zasilająca i tam prąd do niej nie dochodzi, również sprawdzone 2 bezpieczniki odpowiedzialne za podgrzewanie paliwa i samą pompke zasilająca- nie przepalone ale prąd do nich nie dochodzi.

      Poruszałem przekaźnikiem w komorze silnika na chwilę pompka załączyła i podała paliwo, od tego czasu ciągnik pali i jeździ z tym że po odpaleniu jest sygnał dźwiękowy i żółta kontrola z wykrzyknikiem na desce rozdzielczej, dziś doszedł jeszcze problem braku wysprzęglania przyciskiem na dźwigni od przekładni. chciałem sprawdzić styki od przekaźnika w k.s ale za Boga nie mogę wyciągnąć tej plastikowej obudowy a nic nie chce połamać. 

      Nie mam pomysłu więcej co mógłbym zrobić, jakieś porady ? 
       
    • Przez zielo0ony
      Witam serdecznie, 
      Przejrzałem nasze forum w poszukiwaniu opinii na temat traktorów wyższej mocy. Niestety nic sensownego nie znalazłem i w związku z tym postanowiłem założyć osobny temat. 
      Chciałbym aby każdy kto wie coś na ten temat się wypowiedział.
      Mamy do porównania Claas ARION, AXION oraz John Deere 7430 7530 lub 7720 7820.
       
    • Przez miron_ol
      Witam, szukam ciągnika i wybór padł na JD 7600. Znalazłem w necie ogłoszenie z takim ciągnikiem ale skrzynia jest w trybie awaryjnym, ciągnik jeździ ale 2 km/h. Sprzedający mówi że to wina modułu i wystarczy go wymienić, naprawić. Wydaje mi się że to może być coś więcej, bo jeśli to tylko moduł to dlaczego tego nie zrobi i wystawi ciągnik w normalnej cenie a nie powiedzmy promocyjnej. Podejrzewam że skrzynia nadaje się do remontu. Proszę was o informację co może być z tą skrzynią, jaki mniej więcej koszt naprawy i gdzie ewentualnie mogę ją zrobić. Jestem spod Olsztyna, Warmińsko-mazurskie. 
       
    • Przez tomo_91
      Dzień dobry pierwszy raz zakładam temat na forum mam problem z wyżej wymienioną ładowarką teleskopową, podczas odpalania mam wrażenie, że coś obciąża silnik i gdy kręcę rozrusznikiem dopiero po np. 15 sekundach silnik zaczyna mieć lżej  i rozrusznik zaczyna kręcić z odpowiednią prędkością i odpala. Sytuacja występuję w 2/3 przypadków. O ile w temperaturze dodatniej nie jest to uciążliwe bo akumulator daje radę to zimo trzeba się namęczyć podgrzewanie silnika itp też ledwo daje radę. Rozrusznik ok, akumulator ok, silnik i wtryski ok, 
      Może ktoś spotkał się z taką sytuacją. Serwis też nie miał na to pomysłu.
    • Przez globus512
      Witam. Proszę o opinie ponieważ zastanawiamy się nad nowym ciągnikiem, właściwie bierzemy pod uwagę tylko Valtrę lub John Deera. Moc 195 do 220km 
      Jeśli John to 6195R lub 6215R na skrzyni DD lub PQ czy AQ jak ona się tam nazywa
      Jeśli Valtra to T194 lub T214 Versu na Powerschifcie
      Na Valtrę T214 na oponach 710 tył i 600 przód, nawigacja do 2cm, skrętne błotniki, 4 pary hydrauliki, przedni tuz, miękka ośka, dolny zaczep smart Tuch i kilka innych cena 433 tyś netto mi zaproponowali. 
       
      Co lepsze, mniej awaryjne, i mniej pali ? Będę wdzięczny za opinie. W gre nie wchodzi ani NH, ani Deutz biorę te 2 pod uwagę
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.