Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
adzio299

Mf 260 4x4

Polecane posty

Landfarmer    3568

Mozna tylko to drogi gips :D szukaj czegos od 4514, 3514,5314, albo od Mf 670 itp, poza tym zobacz czy masz jakieś wyjście na skrzyni biegów


Szef wszystkich szefów  ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Landfarmer    3568

Ciągnik ten to raczej warto zależy w jakim stanie ale napęd to sobie lepiej odpuść lepiej kupić coś z oryginalnym napędem


Szef wszystkich szefów  ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez marian20
      Witam. Mam zamiar kupić MF 6150 lub 6160. Niedawno sprzedałem MF serii 30XX. Miałem z nim sporo problemów. Na co mam zwrócic uwage podczas zakupu MF z tej serii aby się nie "wkopać". Chodzi mi o dokładna instrukcje po kolei jak spradzić stan techniczny ciagnika. Jakie sa elementy najbardziej awaryjne w tej serii? pozdrawiam
    • Przez profarmer
      MF 61-xx-6130-6140 ile takie ciagniki pala przy orce i w transporcie zboza itp??
      Jakie spalanie maja ciagniki mf w oparciu o inne marki??
    • Przez baxiu290
      witam
      mam pytanie dotyczące tego modelu
       
      czy ma on zaczep suwany ?
      bo na wszystkie zdjęcia jak patrzyłem na necie to nie widziałem żeby miał takowy ale mogę się mylić może ma coś w podobie ..
      bo ten model mnie interesuje i może w przyszłości chciałbym go kupić ale musi mieć zaczep suwany ..
      dzięki za pomoc ;]
    • Przez Zolwik1990
      Witam mam problem, ciężko jest skręcić kołami w moim mf3085. Skrzynię mam zalaną agrolem i jest trochę mało oleju. Olej wymieniany ponad 2 lata temu. Jak dodam gazu, na wysokich obrotach to jeszcze jak cię mogę. Ale na niskich jest po prostu bardzo ciężko skręcić. Czy ktoś sie z takim czymś spotkał? Jeżeli tak to proszę o odp. Dodam tylko ze podnośnik i siłownik jak np. kipuję przyczepą to bez problemu tylko to skręcanie mnie wkurza.
    • Przez jan222
      Witam!
      Stało się to niedawno i nagle. Zapaliła się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni na maxymalnie skręconych kołach (oczywiście wyłączyło półbieg itp co mnie zaniepokoiło) Zatrzymałem ciągnik i sprawdzam poszczególne funkcja i:
      - uruchamiam Wom kontrolka zapala się i następnie wyłącza wszystko
      - uruchamiam blokadę kontrolka tylko mignie
      - uruchamiam półbieg kontrolka tylko mignie
       
      Pomierzyłem ciśnienia i faktycznie mam duże spadki z 17bar do nawet 2 bar i powrót do 17 (oprócz wom tu mam tylko 8 - 10 bar, ale tu wiem że mam już nieszczelność bo w zeszłym roku podobny pomiar wskazał 15 bar) Martwią mnie jednak te duże spadki podczas załączania poszczególnych rzeczy tak jakby pompa nie dawało odpowiedniej ilości oleju. Dodam że pompa ma 3 lata (bosch-rexrot). Zawór 17 bar też wykluczam bo założyłem inny i to samo. Dziwny jest dla mnie obiaw zapalającej się kontrolki na max skręcie kołami?
      Proszę o wskazówki bo nie wiem już gdzie szukać. Skłaniam się ku pompie ale tak by szybko padła - w końcu ciśnienia utrzymuje w normie te 17 bar oraz ok 140bar na skręceniu kół na max 155bar jak depnę gazu mierzone w punktach pomiarowych (o ile dobrze pamiętam takie samo ciśnienie było w zeszłym roku jak wszystko działało, nie miałem tylko tak dużych spadków w układzie 17 bar).
       
      Aha olej to Agrol STOU filtr oryginalny z metalową siatką sprawdzałem i jest czysty. Powietrza w oleju nie mam (nic się nie pieni).
       
      POMOCY!
×