Wolno kręcacy sie wałek wom po wyłączeniu Mtz 82
Przez
ursusowymarcin, w Belarus, MTZ, Jumz
-
Podobna zawartość
-
Przez Gość
Witam. Otóż jak włączę tą dźwignią pod siedzeniem wałek WOM to ze skrzyni dobiega dziwny odgłos, coś jakby trykanie, zgrzytanie jakby się coś ocierało. Po wciśnięciu sprzęgła hałas ustępuje. Dodam, że przy włączaniu tej dźwigni jest zgrzytanie jakby koła zębate nie mogły się zazębić. Ciągnik kupiliśmy niedawno(bez instrukcji obsługi), więc trzeba się domyślać wszystkich funkcji i powodów niedomagań.
Dzisiaj jak go zapaliłem i próbowałem szukać przyczyny to zauważyłem, że hałas ustępuje jak przełączę dźwigienkę z pozycji "zając" na "żółw" (czyli włączę wzmacniacz momentu). Napiszcie jak to można naprawić
P.S. A może ktoś miałby chęć napisać do mnie na GG i wyjaśnić mi działanie tych dźwigni przy kierownicy, tzn co włączają i kiedy można ich używać a kiedy nie.
Za pomoc z góry bardzo dziękuję.
-
Przez Jacek62
Kupiłem ten kombajn wiosną /rok produkcji 1978/ i zupełnie nie wiem jak się do niego zabrać.Szczególnie martwi mnie podnoszenie hederu.na zimnym silniku trzeba dawać duże obroty aby dzwignął dopiero jak się olej rozgrzeje jest lepiej.
Może ma ktoś jakieś doświadczenia z tym typem może jakieś instrukcje,katalogi.Jeśli tak to bardzo bym prosił o pomoc.
-
Przez marcin7795
Witam. Mam taki problem z WOM w ursusie tzn. Wszystko się załącza jak należy tylko jak ma ciężko to się rozłącza i słychać zgrzytanie jak obroty dam małe obroty silnika to wałek się załącza do daje gazu i pracuje ale gdy ma ciężko to z powrotem to samo. Co się dzieje? Jaka jest przyczyna?
-
Przez Gość Profil usunięty
jak jest rozwiazane właczanie wałka wom w ursusach 385/902/912 ?
podnosnik i wałek włacza sie oddzielnie ? czy jest to tak samo upaprane jak w c360 ze po właczeniu podnosnika działa wałek wom
chodzi mi o to czy wom i podnosnik to oddzielne układy czy moze tak jak w c360 po właczeniu podnosnika działa wałek
-
Przez leszek1990x
Witam wszystkich użytkowników mam taki mianowicie problem zauważyłem ze w moim mf jest wyrobiony frez na wałku ataku przedniego napędu i mam pytanie jak najprościej go wymienić trzeba rozpierać cały przedni most. Słyszałem ze idzie go zregenerować mam pytanie czy ktoś to robił i czy zdało to egzamin czy to tylko strata pieniędzy. Dzięki wszystkim za odpowiedzi
-