Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Adi21

Bardzo wysoka temperetura silnika Magnum

Polecane posty


Adi21    0

Posiadam Magnuma 315 EP model z 2013r i mam problem z bardzo wysokimi temperaturami silnika przy średnim obciążeniu 70-80% w dni upalne osiąga nawet powyżej 100 stopni C.

Czy to normalne? Boję się jak obciąże go bardziej to po silniku. Powiem szczeże że zapas mocy ciągnik ma wystarczający aby jechać jeszcze szybciej, ale nie wiem czy da radę się schłodzić.

We wszystkich pozostałych case'ach temperatury silnika nie dochodzą mi nawet do 90 stopni C. Wogule w pozostałych maszynach nie ma takiego problemu że temperatura trzyma się na granicy dopuszczalnej nawet przy ekstremalnym obciążeniu. dziwi mnie praca wentylatora silnika który nawet przy temp silnika 100 st. C nie załącza się na stałe tylko na chwilę (ok 2 sekundy) i rozłancza.

 

Proszę o pomoc w tej kwestii lub proszę innych użytkowników tej serii ciągników o podanie jakie temperatury ich maszyny osiągają. Może jest coś nie tak z moim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nunu85    82

jak jest z 2013 to masz pewnie jeszcze gwarancje.

Zgłoś problem i jak serwis oceni, że tak ma być, to chciej, zeby Ci to napisali na kartce, a następnie pojedź w najcieższą robote i mecz go ile wlezie.

JAk coś sie stanie, to naprawia na gwarancji, a jak nie, tzn ze tak ma być i już.

 

Załatw to póki jest gwarancja, bo nie wyobrażam sobie, zeby w nowym traktorze ciągle spoglądac na temprature czy aby sie nie przegrzewa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tigon    3

na 100% tak nie powinno być i wina leży gdzieś w ciągniku , być może tylko w komputerku , najlepiej zadzwonić po serwis bo samemu przy takim mało zdziałasz

Edytowano przez Tigon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


Piotrek6630    0

Zobacz, czy masz sprawny termostat (czy się otwiera), bo jeżeli nie to temperatura będzie ci szła bardzo wysoko i powoli schodziła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Adi21    0

Mam go na gwarancji jeszcze prawie 2 lata. Do serwisu już to zgłaszałem, ale oni twierdzą że jeśli temperatura nie przekracza 105 st. C to jest wszystko OK. Niestety boję się go wprowadzić na tak wysoką temp by nie uszkodzić silnika. Wiecie dopóki się nie przegrzał to wszystko jest z silnikiem raczej dobrze. Wolałbym się tylko przekonać czy w tej seri to norma że silnik osiąga tak wysokie temp, najlepiej jakby inny urzytkownik takiego ciągnika się wypowiedział jakie u niego ten ciągnik osiąga temp. W nowszych ciągnikach z DPF to norma że silnik pracuje na wysokich temp ale skraca to żywotność tych silników. W tym mam SCR i podobno miał trzymać niższe temp co miało wydłużyć żywotność silnika - tak podaje strona producenta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez odyniec
      Jestem ciekawy czy do T25 dało by się założyć jakieś najmniejsze turbo a jak tak to czy by wytrzymał silnik. Mi sie zdaje że trzeba by było wymienić wał tłoki itd na jakieś mocniejsze jak wy myslicie o tym
    • Przez faofar
      Witam mam takie pytanko na jak długo podłancza sie kabel do podgrzewanie bloku??W instrukcji tego nie znalazłem.
      .Ciągnik ma 1000mth ,niby skandynaw a od -5 jest juz problem .Aku ma rok czasu wiec nowy.
    • Przez maciek
      Witam , znajomy chce założyć 6cylindrowy silnik do 914. Czy reszta ciągnika wytrzyma , czy jest taka sama jak w 4kach ,tzn sprzęgło, skrzynia ,wzmacniacz ,most. 914 jest z jest około 95 roku.
    • Przez jakubkaczmarek
      Witam. Mam problem z grzaniem sie t25. Po ok 15 min pokazuje temp 100 stopni. Dodatkowo zauważyłem wyciek oleju po kolektorem wydechowym lub głowicą..... Czy te dwie rzeczy mają jakis związek?
    • Przez max2505
      Witam. Niedawno kupiłem c 330 jako traktor pomocniczy w gospodarstwie (do lekkich prac). Do tej pory posiadałem u c 360. Traktor był słaby o czym wiedziałem ale reszta była ok. Gdy rozebrałem silnik okazało się że większość części jest nowa tzn. Tłoki, cylindry, pompa olejowa(poprzedni właściciel zrobił remont) wał też nowy, korbowody chyba też. Okazało sie że przyczyną może być kiepska głowica. Została oddana do regeneracji. Wtryski zostały sprawdzone i są ok. Po wymianie pompy wtryskowej na regenerowaną dalej nie było różnicy. Filtr powietrza i filtry paliwowe czyste. Rozrząd też sprawdzony, znaki są dobrze. zapłon był przestawiany i reakcja jest ale wielkich różnic nie ma. traktor ciężko pali w temperaturze ok 5 stopni C, i kopci przy dodawaniu gazu a "górke widzi z daleka", troche wolno wchodzi na obroty ale to chyba normalne. Jeździłem inną trzydzistka i nie była wcale taka słaba. Nigdy nie grzebałem w 30 , może miał już ktoś podobny problem?? będe wdzięczny za jakieś rady.
      P.S. Spotkał sie ktoś ze złymi znakami na kołach rozrządu??
×