Skocz do zawartości
News
Zaloguj się, aby obserwować  
Adi21

Bardzo wysoka temperetura silnika Magnum

Polecane posty

Adi21    0

Posiadam Magnuma 315 EP model z 2013r i mam problem z bardzo wysokimi temperaturami silnika przy średnim obciążeniu 70-80% w dni upalne osiąga nawet powyżej 100 stopni C.

Czy to normalne? Boję się jak obciąże go bardziej to po silniku. Powiem szczeże że zapas mocy ciągnik ma wystarczający aby jechać jeszcze szybciej, ale nie wiem czy da radę się schłodzić.

We wszystkich pozostałych case'ach temperatury silnika nie dochodzą mi nawet do 90 stopni C. Wogule w pozostałych maszynach nie ma takiego problemu że temperatura trzyma się na granicy dopuszczalnej nawet przy ekstremalnym obciążeniu. dziwi mnie praca wentylatora silnika który nawet przy temp silnika 100 st. C nie załącza się na stałe tylko na chwilę (ok 2 sekundy) i rozłancza.

 

Proszę o pomoc w tej kwestii lub proszę innych użytkowników tej serii ciągników o podanie jakie temperatury ich maszyny osiągają. Może jest coś nie tak z moim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    84

jak jest z 2013 to masz pewnie jeszcze gwarancje.

Zgłoś problem i jak serwis oceni, że tak ma być, to chciej, zeby Ci to napisali na kartce, a następnie pojedź w najcieższą robote i mecz go ile wlezie.

JAk coś sie stanie, to naprawia na gwarancji, a jak nie, tzn ze tak ma być i już.

 

Załatw to póki jest gwarancja, bo nie wyobrażam sobie, zeby w nowym traktorze ciągle spoglądac na temprature czy aby sie nie przegrzewa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tigon    15

na 100% tak nie powinno być i wina leży gdzieś w ciągniku , być może tylko w komputerku , najlepiej zadzwonić po serwis bo samemu przy takim mało zdziałasz

Edytowano przez Tigon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Piotrek6630    0

Zobacz, czy masz sprawny termostat (czy się otwiera), bo jeżeli nie to temperatura będzie ci szła bardzo wysoko i powoli schodziła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi21    0

Mam go na gwarancji jeszcze prawie 2 lata. Do serwisu już to zgłaszałem, ale oni twierdzą że jeśli temperatura nie przekracza 105 st. C to jest wszystko OK. Niestety boję się go wprowadzić na tak wysoką temp by nie uszkodzić silnika. Wiecie dopóki się nie przegrzał to wszystko jest z silnikiem raczej dobrze. Wolałbym się tylko przekonać czy w tej seri to norma że silnik osiąga tak wysokie temp, najlepiej jakby inny urzytkownik takiego ciągnika się wypowiedział jakie u niego ten ciągnik osiąga temp. W nowszych ciągnikach z DPF to norma że silnik pracuje na wysokich temp ale skraca to żywotność tych silników. W tym mam SCR i podobno miał trzymać niższe temp co miało wydłużyć żywotność silnika - tak podaje strona producenta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez piterq1991
      Witam!
       
      Panowie potrzebuje numer katalogowy uszczelniacza silnika znajdującego się przy pompie paliwa. Dokładnie to ten na wałku poniżej pompy wtryskowej. Dokładnie zaznaczony strzałką na obrazku. Pod tą obudową. Bardzo mi się leje tam olej a jutro zamawiam części do silnika.
      Proszę o pomoc.
       
      Pozdrawiam
      Piotr
    • Przez Dawidcasejx1090u
      Witam mam dylemat, albowiem kończę robić remont w swoim case jx1090u z silnikiem iveco i nie wiem jak go docierać, może ktoś by mu podpowiedzial jak najlepiej by go dotrzeć żeby miał swą moc i wytrzymałość? W silniku było robione :
      -honowanie cylindrów z nowymi tłokami i pierscieniami robionymi nad wymiar 
      -polerowanie wału wraz z nowymi panewkami 
      -kompleksowa naprawa głowicy 
      -regeneracja turbosprężarki 
      -wymiana wtryskiwaczy oraz pompy oleju 
    • Przez Pompad2
      Witam, co może być przyczyną nierównego pracowania silnika w Lamborghini Racing 165? Pompki co są na listwie były w regeneracji i zostały doprowadzone do porządku. Wtryski naprawione, chodzi o to że nie pracują one równo jedna działa mocniej a druga słabiej. Reguluje to się podkładkami pod pompki? Dodam że po naprawie pompek ciągnik gaśnie na wolnych obrotach.
    • Przez Marko07092010
      Witam. Mam problem z moim JD 7820 2004 r skrzynia PQ. Mianowicie podczaj nie dawnej jazdy wyskoczyl bład o tytule wysoka temperatura oleju hydralicznego. w nie dawnym czasie byl wymieniony orbitrol. jak wyszledlem z traktora to bylo czuc takim przegrzanym olejejm. traktor pochodzil chwile na wolnych obrotach i jakos docjechalem na domu. co moze byc przyczyna  takiego pledu??? ktorys z zaworowo mogl sie zaciac??? druga sprawa to ze podczas jazdy do prozud lub do tylu wyskakuja biegi... na zimym oleju jest okaje ale po 30 minutach jazdy sam wyskauje i rewres do tlu lub do porzud i w kierunku wymaganym jazdy i jedzie dalej ale ten blad  sie nasiala coraz czesciej.... pprosze o szybka pomoc....
    • Przez cugiel
      Witam.
      Mam pytanie odnośnie grzałki silnika.Chodzi mi głównie oto gdzie się ją montuje w tym modelu?
      Prosiłbym o jakieś zdjęcie.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.