Skocz do zawartości
Pixel

Programy rolnicze w TV, które były i które będą

Polecane posty

lukotek    3

no chyba mi się uda - tylko konkretnie o której godzinie ma być ten program?

 

 

trzymajcie kciuki

 

Opowieść o polskich farmerach dozwolone od lat 12

 

23.01.2007 (Wtorek), godzina: 21:30

2006

czas trwania: 25 minut

/dozwolone od lat 12/ /stereo/

 

scenariusz: Henryk Jantos

producent: Kasprzyk Wojciech

 

 

Ziemię uprawia się głową - potem dopiero chwyta za pług... To maksyma Romana, Marka i Bogdana Romanowskich, braci, farmerów z województwa warmińsko - mazurskiego, świadków największego polskiego pogrzebu - rozpadu PGR-ów. Bracia zaczęli od skrawka zachwaszczonej ziemi, dzisiaj uprawiają 12 tysięcy hektarow. O piekło dla rozumnego rolnictwa zadbali jednak ludzie zawistni i niezmierzona głupota biurokracji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oki39    2

Postarajcie sie ktos zgrac to an kasete albo jakso zapisac bo nie mam tego kanalu B) <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    3

oki poczytaj temat już wiadomo ze ralf i lukotek to zrobią<_< lepiej wgrajcie na rapida albo megaupload

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pixel    0

Przypominam ze to juz dzisiaj o 21:30! Zebyscie tylko nie zaspali bo bedzie smutno B)

A jutro tez chyba leci powtórka o 13:30 takze jakbyscie zapomnieli to tez jutro mozna nagrac albo obejrzec <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralf    5

ładnie ten fendt pomykał z głemboszem <_< i fajne komentarze były B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukotek    3

za 90 minut będzie lepszy materiał!!!!

 

to zajmie jakieś 700MB po nagraniu ale może uda mi się jakoś przerobić!!

 

już wszystko przygotowane!!! - byle do 21:30 !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralf    5

jakis konwerter musisz sciagnąc to bedzie z tego jakies 100mb np VirtualDub-MPEG2 1.6.14 albo cos prostszego sobie sciągnij jest ich bardzo duzo bo 700mb to sie bedzie słabo ogladac <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sebastian    0

tylko dlaczego nie powiedziali ile on kosztuje na prawde. i ile tak naprawde stac ludzi na ich kupno :[ co z tego ze jest SPO ale i tak czesc z ludzi kozysta z tego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
U1224    1

A zauwazyliscie jak ten Fendzik pomykal z gleboszem to koles gadal o tym ze ten ciagnik moze orac i bronowac...

Znikome pojecie o technice rolniczej dziennikarzy TVN. Ale chwala im za to ze taki temat poruszyli swoja droga <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kasztanka    1

Obejrzałam ten program. Wszystko znajome widoki <_< . I znajome twarze B) . A do młyna, który bracia Romanowscy chcą wyremontować mam od siebie 2km. Byłam, widziałam. Szkoda, że urzędnicy rzucają braciom R. kłody pod nogi, ale skrzydeł im nie podetną! B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mav    1

a ogladaliści repotartaz o jeszcze większym gospodarstwie Polskim niz Romanowskich? "Euro Farm" Duchiewicza nr 79 na liscie najbogatszych polaków 48 tysięcy hektarów <_< gdzieś sie to w sieci jeszcze plącze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×