Skocz do zawartości
misiekhaker

Pękająca podstawa przekładni bezstopniowej Bizon ZO56

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Bizon
misiekhaker    0

Witam jestem młodym rolnikiem

Mam mały problem z podstawa przekładni bezstopniowej i wspornikiem przekładni bezstopniowej w moim Bizonie ZO56

Problem polega na ich pękaniu bo całym dniu pracy.

post-137555-0-77833800-1407426750.jpg

post-137555-0-72974200-1407426876.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z doświadczenia powiem Ci tyle albo masz niewyważone koło przekładni albo źle ustawiony siłownik - przyczyna taka ze skręca przekładnią bo dalej pas nie puści a siłownik ma dalej skok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

misiekhaker    0

dwa lata temu pamiętam że pękł jeden pas i był kupiony nowy pas a drugi został stary

 

siłownik nie działa tzn rozdzielacz nie działa bo przy próbie przyspieszenie nie ma reakcji , nie wypycha ani nie wciąga siłownika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bbolas    0

wystarczy popatrzec jak się odpali silnik....popatrz na wachacz gdzie sie trzyma przekładnia bezstopniowa.luzy się robia na siłowniku na górze i na dole swlorznie na wachaczyku itd.wszystkie luzy jak sie połacza to jest masakra i codziennie mozesz spawac i nie pomoże.....zlikwidowac luzy dobrze poskrecac i ustawic by ładnie pasy chodziły.....ja tak zrobiłem bo denerwowało mnie codziennie latac z spawarka i jak narazie 4 lata spokój....pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master20002    157

Przekładnia ma bicie. Przez 2 lata mi to rwało po wymianie na regenerowaną. Przed tym sezonem dałem do wyważenia i nie oberwało ani razu. Wcześniej to 2-3 godziny koszenia i było urwane.


Jesteśmy różni, pochodzimy z różnych stron Polski, mamy różne zainteresowania, ale łączy nas jeden cel. Cel ten to Ojczyzna, dla której chcemy żyć i pracować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master20002    157

To zależy skąd jesteś. Ja robiłem to pod Sanokiem. Ponoć w Dębicy też ktoś to robi. W jakimś temacie też spotkałem się z linkiem do firmy wyważającej z centrum Polski. Poszukaj kto wyważa wały napędowe do aut w okolicy i ich pytaj. Jak nie to kup nowy tależ pływający i piastę, bo to na nich jest bicie. Boczne tależe mogą zostać.


Jesteśmy różni, pochodzimy z różnych stron Polski, mamy różne zainteresowania, ale łączy nas jeden cel. Cel ten to Ojczyzna, dla której chcemy żyć i pracować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    111

Bizon 25 letni stan dobry + pomagam koledze opiekować się nim w żniwa brak książek smarowanie czyszczenie chłodnic właściwie co dziennie tylko są smarowniczki gdzie trzeba to robić co dziennie może doświadczony podpowie które a inne raz na tydzień albo i sezon pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master20002    157

Codziennie trzeba smarować przekładnie na wale i odrzutniku, nie wazne czy kosiłeś 10 minut czy 10 godzin wcześniej. Pchasz smar, aż wyjdzie taka wstążka. Resztę łożysk smaruję co 3 dni.


Jesteśmy różni, pochodzimy z różnych stron Polski, mamy różne zainteresowania, ale łączy nas jeden cel. Cel ten to Ojczyzna, dla której chcemy żyć i pracować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez MAŁYROLNIK1
      Potrzeuje szybko instrukcj opsługi
    • Przez ursusikc330m
      Leyland po założeniu nowych końcówek wtryskiwaczy kopci na niebiesko,na tych starych chyba mniej kopcił niż na tych nowych.Zauważyłem jeszcze że z pod kolektora wydechowego lekko wydostaje się coś podobne do oleju
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem w silniku SW 400 pierścienie na tłokach i panewki korbowodowe i mam pytanie czy nie zaszkodzi to silnikowi bo,dużo osób twierdzi że leylanda trzeba remontować całego a nie na raty i teraz sam nie wiem czy dobrze zrobiłem
    • Przez ursusikc330m
      Potrzebne mi są jakieś rysunki albo jakieś fotki prawego boku bizona a dokładnie chodzi o regulacje obrotów bębna bo przy moim jest widełki zostały wyrzucone a reszta dźwigienek została przyspawana do ramy kombajnu(Przeróbka poprzedniego właściciela).Chcę to przywrócić do oryginału ale nie wiem od czego zacząć.
    • Przez Jacek3p
      Witam koledzy , na pewno już nie jeden z was myślał nad tym jak poprawić napęd w naszych bizonach bo skrzynia jak wiadomo masakra przesiadłem się z forszaj 512 gdzie skrzynia była dużo lepsza i co najważniejsze na zwolnicach ale teraz jest bizon i mowa tutaj o nim
×