ajer12

Lamborghini 950 premium, problem ze wspomaganiem i zapalajaca sie kontrolka serwisu

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ajer12    2

Witam, koledzy pomozcie. Mam lamborghini 950 premium 98r. elektrohydrauliczny rewers i od wiosny od sianokosow mam problem tego typu ze podczas pracy wspomaganie dziala bardzo opornie, przy pustym ladowaczu jeszcze ujdzie ale jak wezme bele na tura to w miejscu juz nie da rady skrecic kolami, malo tego przy silowaniu sie z kierownica zapala sie kontrolka serwisu i ciagnik z miejsca nie chce ruszyc. szukalem na forum roznych porad i doszedlem do wniosku ze to moze pompa hydrauliczna siadla ? czy spotkaliscie z takim problem ? pomozcie bo naprawde to potrafi bys denerwujace przy zaladunku bel itp. z gory dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Jak podniesiesz przód to lekko się skręcają kola?

Podpowiedz on ma oddzielna pompę wspomagania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ansu    392

Pompa wspomagania do wymiany

Olej z pompy trafia szeregowo do orbitrola później do elektrozaworów. Gdy szczególnie na wolnych obrotach skręcić koła do oporu i trzymać kierownicę przy słabej pompie olej nie płynie dalej przez zawór przelewowy w orbitrolu do elektrozaworów jazdy. (Priorytet ma kierowanie) http://trattore.com/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ajer12    2

nie mam pojecia czy on ma oddzielna pompe wspomagania ;-/ a skoro pompa wspomagania do wymiany to gdzie ona sie znajduje ? w srodku ciagnika czy gdzies na zewnatrz ? a moze jedna pompa napedza i hydraulike i wspomaganie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yudin    7

są dwie pompy - jedna od wspomagania, od podnośnika i hydrauliki zewnętrznej druga - jak to sie sprawdza? połóz sie pod ciągnik;) one będą na zewnątrz, albo przy lewym albo przy prawym tylnym kole

ciągnik nie gryzie, kieruj sie przewodami hydraulicznymi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ajer12    2

wiec kolego radzisz wymienic ta pompe wspomagania co ? a powiedz mi jeszcze jedno, w ktorym miejscu uzupelnia sie plyn wspomagania ? pod maska gdzies ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yudin    7

radze załatwić sobie manometr i najpierw ją zmierzyć, zanim ją wymienisz ;) płyn wspomagania w deutzu???? kolego ta pompa wykorzystuje olej ze skrzyni biegów bądź hydrauliki zewnętrznej jeśli jest :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ansu    392

Prawdopodobnie za lewym tylnym kołem u góry skrzyni biegów

EE8BD506E5AE61157253DE042BC37BF7.png

Edytowano przez ansu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ajer12    2

czyli wymienic ta pompe co na schemacie jest, tak ? i to pompa hydrauliczna tak ?

 

a powiedzcie mi jeszcze jedno, wczoraj idac po przewodach od silownikow wspomagania doszedlem do pompy ktora znajduje sie pomiedzy silnikiem a kabina. czy to bedzie pompa wspomagania czy orbitrol caly ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yudin    7

to jest orbitrol -a zanim wymienisz pompe zmierz cisnienie w układzie !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ajer12    2

wiec w ktorym miejscu mam podpiac ten manometr ? i ile powinno wynosic cisnienie bo wstyd sie przyznac ale nigdy tego nie robilem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yudin    7

w miejscu podpiecia przewodu do silownika wspomagania i skrecaj maksymalnie w dana strone i wtedy pomiar jest adekwatny - cisnienie około 160-180 bar to jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ansu    392

Ale jeśli bardzo ciężko się kreci kierownicą, więc ciśnienia przy siłowniku raczej nie ma odpowiedniego. Dodatkowo cały olej zostaje do orbitrola przy skręcaniu kół i dlatego nie włączą się sprzęgła jazdy. Jak nie dotykać kierownicy skrzynia przełącz się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Witam  nie  chcę  zakładac  nowego  tematu  ,  w  ciągniku  z  linku  LAMBORGINI PREMIUM  950 traktor  nie  idzie  na  żółwiu  [ środkowy półbieg ]  ,kontrolka od  półbiegu  świeci  ale nie  jedzie  ,  jakby  ślizgały  sie  tarczki  czy  coś takiego. 

Duży  moze być  problem  to opanować?  koszt? 

http://olx.pl/oferta/lamborghini-premium-tur-okazja-CID757-ID7Brx5.html#2c70c57880;promoted


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Tomas13
      Mam problem z ciągnikiem  Belarus 952.4. Kontrolka od świec żarowych po przekręceniu kluczyka powinna się świecić przez około 30sek od momentu przekręcenia kluczyka i zacząć migać po tych 30sek informując ze świece są nagrzane, po odpaleniu silnika powinna zgasnąć. Teraz jest tak ze kontrolka miga od razu po przekręceniu kluczyka  (co ok 3sek przez ok 0,5sek) . Włączenie silnika nie powoduje przerywa migania kontrolki, sama przestaje migać po kilku minutach. Co może być tego przyczyną, czy to problem z jakimś przekaźnikiem/sterownikiem świec???
    • Przez AchimR
      Wielu z Was posiada te ciągniki, ale wiemy, że niektórym przeszkadza głośna i metaliczna praca silnika. Jeżeli ktoś Wam powiedział, że tak musi być, to zapraszam do obejrzenia filmu.
       
    • Przez marrat
      Witam. Świeci kontrolka w jcb 526. Wie ktoś od czego to jest ?

    • Przez ahael
      Czy ktos wie co sygnalizuje ta kontrolka migajaca na czerwono?

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj