Rafiiiiiiiiii

Ursus C-360 Filtr powietrza

Polecane posty

kubek123    0

Mam pewien problem od roku posiadam c-360 3p i ostatnio wywiozłem 6 beczek gnojowicy po 4,300l i po tej pracy na drugi dzień z rana słabo palił a zawsze było super u niego z zapalaniem i słyszę że coś syka w filtrze powietrza.Co to może być podejżewam że wydmuchnął uszczelkę pod głowicą a może to coś innego jaka jest wasza opinia na ten temat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

sprawdź najpierw luzy zaworowe. później kompresję i wtedy będziesz wiedział

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Jak wszystko jest dobrze to nie mankament tylko źle coś zrobione. Wracając do sedna to najprawdopodobniej jak koledzy wyżej pisali wydmuchana uszczelka pod głowicą.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Przez uszczelke nie daje powietrza do filtra przecież!! Obstawiam za mały luz na jednym z zaworów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Raczej wydmuchnał Ci uszczelkę pod głowicą. Niestety jest to mankament tych silników

 

Raczej nieudolnie złożone przez podwórkowych mechaników.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

A 3p są delikatnymi silnikami.

 

Delikatnymi bo wykonanymi z plasteliny? Tego silnika nie złoży Mietek w stodole po dwóch ćwiartkach za pomocą młotka i przecinaka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kowal148    3

ja obstawiam ze uszczelka wydmuchana między dwoma cylindrami. stąd pukanie w dolocie. przerabiałem temat juz kilka razy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chorzel221    183

Witam szanowne grono pedagogiczne :D Przychodzę do was z zapytaniem czy posiada ktoś z was w ursusie c360 i pochodnych suchy filtr powietrza/papierowy ? Jeśli tak to jak się sprawuje, gdzie go można kupić ? i czy wkłady są dostępne w sklepach rolniczych ? Czeka mnie wymiana oryginalnego filtra i pomyślałem że może lepiej będzie zmienić go na suchy bo ma wiele cech przemawiających na jego korzyść. Z góry dziękuje za odpowiedzi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

jakie to te korzystne cechy bo ja bym na to nie wpadł żeby pakować się e koszty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

No jeśli tak twierdzisz to montuj... ja tam wolę co 200h wlać litr oleju i zapomnieć że mam filtr do obsługi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chorzel221    183

Broń boże nie chcę się tu z nikim kłócić, własnie napisałem ten temat po to żeby się dowiedzieć wszystkiego czy warto, z tym że o filtrze mokrym można sobie "zapomnieć" to masz racje i to jego plus. Ale skoro czeka mnie wymiana na nowy filtr to chciałem rozważyć różne opcje :) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

załóż se z bizona... najwyżej nad maskę trochę wystawisz Wkład tani, raz do roku wymienisz bo w tych warunkach to on nigdy się nie zapcha z odstojnikiem na spodzie filtra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaslukas    65

Lepsza filtracja, silnik ma lżej ciągnąć powietrze, szybki przegląd i konserwacja :)

 

Jak to tam filtruje -lepiej czy gorzej to nie mam pojęcia ale jeśli kolektor mam czysty przez 20 lat to chyba ten stary mokry filtr nie przepuszcza kurzu co nie?? wymyślasz jakieś bajki z nudów. Jestem ciekaw jakie to badania robiłeś, żeby stwierdzić, że ten silnik ma lżej powietrze ciągnąć... w którym miejscu ten przegląd jest szybszy? nie sądzę, żeby nawet codziennie czyszczenie odstojnika z kurzu trwało dłużej niż dmuchanie papierowego wkładu bo wymiana oleju co 200h czy ile tam zalecają to już naprawdę w tym momencie pracochłonne będzie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    9

Tylko ciekawe czemu w autach wyczynowych zakładaja filtry mokre tzn olejowe ? tumany kurzu czy piasku zaraz zapchaja papier a olejowy co brud spłynie na dno i co roku wymyjesz i nie kupujesz nowych wkładów czysta ekonomia tu myjesz filter a tam wkład od 30zł w zwyż co roku albo nawet i częściej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

jak już mowa o filtrze, czy taki wstępny założony zamiast górnej części poprawi filtrowanie czy może ciąg będzie za mały aby kurz osadzał się w naczyniu ?

 

filtr-wstepny-powietrza-nowy-typ-ursus-c


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubaguzik    321

założyłem kiedys komus filtr od dukato do 60. roznica taka że nie przysłania chłodnicy, mniej się grzeje i łatwiej ją wyczyścisz.


Nie zezwalam na umieszczanie moich zdjęć na różnego rodzaju blogach lub galeriach i używania w celach komercyjnych bez mojej zgody! Wszelkie prawa zastrzeżone!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1450

jak już mowa o filtrze, czy taki wstępny założony zamiast górnej części poprawi filtrowanie czy może ciąg będzie za mały aby kurz osadzał się w naczyniu ?

 

filtr-wstepny-powietrza-nowy-typ-ursus-c

Poprawi filtrowanie, większe paprochy wyłapie (nawet muchy się zdarzają :))

Jeżeli filtr mokry jest taki ach i super to dlaczego nie jest stosowany w nowych ciągnikach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

bo producent wkładu filtrującego musi z czegoś życ? żeby wiedzieć który jest lepszy, gorszy trzeba by zrobić jakieś sensowne badania a nie pociskać kit podparty domysłami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj