Skocz do zawartości
  • ×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

    ×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez Johnnn
      Witam, gdzie w ciągniku International case 744 mógłby się znajdować numer silnika? Z mojej wiedzy wynika, że ten model może mieć jeden z dwóch typów silnika: albo d206 albo d239. Gdzie znaleźć ten numer? 
      Na bloku znalazłem jedynie numer 04 24 C, podobno może być też pod głowicą ale niczego nie zauważyłem.
      Czy ktoś ma jakiś pomysł? 
    • Przez Grzes1986
      Witam!
      Ostatnio w mojej renówce 103.14 zauważyłem wyciek oleju z silnika spod jednej z tych zaślepek w bloku co na fotce zamieściłem. Czym to jest uszczelnione? Oring, silikon, na wcisk? I czy trudno wyszarpać tą zaślepkę z bloku, bo to akurat ta franca co za pompą hydrauliki jest cieknie i kiepski dostęp do niej jest.

    • Przez frytass
      Cześć! Kilka tygodni temu kupiliśmy Ursusa 914 z 1989 i teraz poprawiamy go trochę wizualnie i przy okazji wymieniamy to co zepsute do około. Do rzeczy... chcemy wymienić koło pasowe na wale z przodu silnika. Niestety po zapięciu biegu silnik dalej się obraca tak jakby sprzęgło nie trzymało w ogóle i nie mogę odkręcić śruby która trzyma koło. Przed rozkręceniem przodu ciągnik normalnie jeździł i nie wykazywał zużycia sprzęgła. Nigdy wcześniej nie mieliśmy do czynienia z taką maszyną i nie mam pojęcia czy tak ma być czy sprzęgło jest do wymiany czy co? 
    • Przez rosek11
      Witajcie,
      Ostatnio byłem  ojca Zetorem 7245 i przyczepą D47 z pszenicą. Nidy wszystko dobrze lecz wydaje mnie się że coś nie tak jest z hydrauliką. Tzn. w mojej ocenie z dużym opóźnieniem przyczepa zaczęła kiprować. Musiałem czekać około 10-15 sekund niczym zaczęło podnosić, dodatkowo robiło to chyba zbyt wolno, ponadto opuszczanie też było wolne. Wiem, że tato jakiś czas temu wymieniał chyba jakieś pierścienie w hydraulice bo słabo podnośnik trzymał. Czy ktoś z Was podpowie czym możę być spowodowane to że tak mozolnie działa ta hydraulika. 
      Nie znam słownictwa technicznego związanego z tym tematem ale mimo to myślę że wiecie o co mi chodzi;)
    • Przez Luki1988
      Witajcie.
      Panowie szybkie pytanie. Czy żeby wymienić ta pompkę trzeba rozwalać cały kokpit i osłony czy da się tylko odkręcając cały pedał przykręcony na cztery śruby?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.