Pawel1992

7245 - dziwny dźwięk silnika (klekocze jak trzydziestka)

Polecane posty

Pawel1992    0

Witam koledzy , mam pewien problem w moim Zetorze 7245 z 90r , otóż od pewnego czasu zaczął dziwnie klekotać (podobnie jak c330) początkowo tylko na wyższych obrotach , natomiast dziś przy pokładzie coraż bardziej było słychac ten klekot , praktycznie cały czas m czy to no wolnych obrotach , czy srednich , czy wysokich (tu troche mniej bo go silnik zagłuszał) , nawet gdy stał w msc a dodawałęm gazu to też klekotał... Nie klekotał tylko wtedy gdy go na jałowym biegu zostawiłem na tych samych obrotach (przy dodawaniu gazu a i jakże też klekotał , dopiero gdy utrzymałem okreslona ilość gazu wtedy dźwięk byłczysty) Dodatkowo wydawało mi sie jakby spadła mu moc , otóż przy dość płytkim pokładzie , 3 skibowym pługiem na równym polu pod koniec nie dawał sobie rady na 3 biegu , musialem go na obrotach puszczać w ruch...

 

Mi osobiscie wydaje się że to może być problem z jednem z cylindrów , tak jakby pracował na 3 a nie na 4... Powiedzcie mi prosze co to waszym zdaniem może być , i jak sie zabrac do naprawy tego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    802

Sprawdź zawory. To najczęstsza przyczyna nagle pojawiającego się stuku.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Może masz silnik od trzydziestki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    1057

Jeśli pojawiło się nagle i bez zapowiedzi, to albo poluzował się któryś regulator na zaworach, albo upalony zawór.

Klekotanie i spadek mocy to także objaw przekręconej panewki/panewek. Ciśnienie oleju w normie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel1992    0

Cisnienie w normie , a z tym spadkiem mocy tam juz nie wiem , bo on taki zamulony odkąd pamietam był... niby robiona była pompa paliwowa jakies 3-4 sezony temu ale widocznie kijowa regeneracja...

A co do tego klekotania to nie pojawiło sie ono tak nagle , napoczatku bylo lekko słychac jak dostał obciążenie przy transporcie , ale jak poszedł do pokładu to coraz to bardziej sie rozklekotał. Odkręciłem dzis kopułki i na dwuch cylindrach po dwa zawory się ruszają , natomiast na 2 kolejnych tylko po jednym. Niestety nie mam tych blaszek by to spr dokładniej.

Aha i jeszcze mam pytanie , odnośnie regulacji zaworów , jak ustawic wał by można było zaczać np od 1 cylindra (tego pierwszego od obciążników) czytałem ze trzeba przekręcić wałem , ale jak poznam ze jest juz "ok" by zacząć regulacje ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukecki
      Witam, wydaje mi się że w moim Ursusie 1614 są za niskie max obr. Gaz w podłodze a jest tak mniej więcej 2000 obr. (obrotomierz nie działa) czy jest tam jakiś ogranicznik? Dodam że nie może zgasnąć po puszczeniu gazu dopiero po podniesieniu pedału od spodu. 
      Na filmach na YT mają większe obroty z tego co mi się wydaje 
    • Przez dudek102
      witam 
      Ojciec zaczął remont ciągnika był coraz słabszy wcinał olej wiadrami i zaczął stukać . 
      głowice pojada  do regeneracji . ale tuleje wyglądają prawie idealnie żadnych rys . 
      pojedzie nowy zestaw naprawczy ursusa i teraz pytanie odnośnie wału 
      na panewkach mam oznaczenia 50.50394.0  w jednym katalogu pisze ze był robiony jeden szlif w drugim ze wał jest nominalny ?
      czy za każda wymiana zestawu naprawczego trzeba dawać wal do szlifu wał nie ma rys.
      na panewka są ale płytkie .
      czy trzeba wymieniać pompę oleju stara trzymała ciśnienie

       

       
       

    • Przez Harnas16
      Jaki zalać olej do silnika Renault 110-54 1997 rok :)
    • Przez Darek_d12
      Witam, czy ktoś wie gdzie może znajdować się odma silnika w deutz fahr Agrofarm 430 profiline.
    • Przez Kryszpol
      Chciałbym się dowiedzieć gdzie mogę kupić osłonę na silnik do ursusa sześcio cylindrowego lub może ktoś posiada taką na sprzedaż 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj