Pawel1992

7245 - dziwny dźwięk silnika (klekocze jak trzydziestka)

Polecane posty

Pawel1992    0

Witam koledzy , mam pewien problem w moim Zetorze 7245 z 90r , otóż od pewnego czasu zaczął dziwnie klekotać (podobnie jak c330) początkowo tylko na wyższych obrotach , natomiast dziś przy pokładzie coraż bardziej było słychac ten klekot , praktycznie cały czas m czy to no wolnych obrotach , czy srednich , czy wysokich (tu troche mniej bo go silnik zagłuszał) , nawet gdy stał w msc a dodawałęm gazu to też klekotał... Nie klekotał tylko wtedy gdy go na jałowym biegu zostawiłem na tych samych obrotach (przy dodawaniu gazu a i jakże też klekotał , dopiero gdy utrzymałem okreslona ilość gazu wtedy dźwięk byłczysty) Dodatkowo wydawało mi sie jakby spadła mu moc , otóż przy dość płytkim pokładzie , 3 skibowym pługiem na równym polu pod koniec nie dawał sobie rady na 3 biegu , musialem go na obrotach puszczać w ruch...

 

Mi osobiscie wydaje się że to może być problem z jednem z cylindrów , tak jakby pracował na 3 a nie na 4... Powiedzcie mi prosze co to waszym zdaniem może być , i jak sie zabrac do naprawy tego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Może masz silnik od trzydziestki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    823

Jeśli pojawiło się nagle i bez zapowiedzi, to albo poluzował się któryś regulator na zaworach, albo upalony zawór.

Klekotanie i spadek mocy to także objaw przekręconej panewki/panewek. Ciśnienie oleju w normie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel1992    0

Cisnienie w normie , a z tym spadkiem mocy tam juz nie wiem , bo on taki zamulony odkąd pamietam był... niby robiona była pompa paliwowa jakies 3-4 sezony temu ale widocznie kijowa regeneracja...

A co do tego klekotania to nie pojawiło sie ono tak nagle , napoczatku bylo lekko słychac jak dostał obciążenie przy transporcie , ale jak poszedł do pokładu to coraz to bardziej sie rozklekotał. Odkręciłem dzis kopułki i na dwuch cylindrach po dwa zawory się ruszają , natomiast na 2 kolejnych tylko po jednym. Niestety nie mam tych blaszek by to spr dokładniej.

Aha i jeszcze mam pytanie , odnośnie regulacji zaworów , jak ustawic wał by można było zaczać np od 1 cylindra (tego pierwszego od obciążników) czytałem ze trzeba przekręcić wałem , ale jak poznam ze jest juz "ok" by zacząć regulacje ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez kruczek14
      Witam 
      Mam problem z moim zetorkiem,  zaczal mi się sączyc olej spod uszczelniacza koła pasowego które napędza wentylator chłodnicy, jak wymienić ten uszczelniacz? Wystarczy zdjąć koło pasowe i go się wyjmie? Czy jakoś inaczej wygląda wymiana?  I jeszcze inne pytanko jak wyskalowany jest zegar od temperatury? 
      Z góry dziękuję za pomoc 

    • Przez owj11
      Witam wszytkich,
      Bardzo prosze o pomoc w rozpoznaniu modelu silnika ford. Na silniku nie ma tabliczki.  Gdzie ewentualnie szukac jakiegos oznaczenia ? Ile ma KM ten silnik?


    • Przez Konrad67pl
      Nie mam pojęcia co się stało, odpaliłem ciągnik żeby go przepalić, jak to zwykle w zimie robię. Zalany płynem z malutką ilością wody, nie było zamarznięte nic, odpalił od razu, prawie nie kręcił, wyjechałem z garażu żeby pochodził trochę i się rozgrzał.  Wyczyściłem go i nasmarowalem cięgno i miejsca łączeń przy pedale gazu bo ciężko chodziło. Wjechałem do garażu i zgasiłem. Parenascie razy nacisnąłem pedał żeby smar się dobrze rozprowadził i odpaliłem żeby zobaczyć czy lepiej, odpalił jeszcze lepiej niż wcześniej bo oczywiście był rozgrzany, ale po trzech sekundach zgasł i stanął, nie dało się już zakręcić. Olej nie wyglada na to, żeby była w nim woda. Panewki? Nie odkręciłem korka oleju bo już silnik był zimny i olej zgęstniał trochę, dlatego nie chciałem go spuszczać. Miał tak ktoś? Jakieś rady na diagnozę?
    • Przez rafal2132
      Witam ,muszę kupić nowy blok silnika do c 360 3p, ponieważ stary jest pęknięty i wywala uszczelkę pod głowicą.
      I ktoś może wie jakiej firmy kupić ?
      Jest jakiś polski i niby angielski firmy camshaft. 
      Angielski: https://allegro.pl/oferta/blok-silnika-tuleje-ursus-c360-3p-promocja-7548684070
      Polski: https://allegro.pl/oferta/blok-silnika-ursus-mf-3-c-360-3p-polski-dostepny-7276597561
    • Przez rafal2132
      Witam potrzebuję informacji na temat Fendta farmera 311 lsa.
      Silnik to MWM: d 226-6
      A potrzebuję :
      luz zaworowy
      Moment dociskania głowicy 
      Ciśnienie wtryskiwacza 
      Ciśnienie sprężania
      Za odpowiedzi dzięki.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.