Skocz do zawartości
Pawel1992

7245 - dziwny dźwięk silnika (klekocze jak trzydziestka)

Polecane posty

Pawel1992    0

Witam koledzy , mam pewien problem w moim Zetorze 7245 z 90r , otóż od pewnego czasu zaczął dziwnie klekotać (podobnie jak c330) początkowo tylko na wyższych obrotach , natomiast dziś przy pokładzie coraż bardziej było słychac ten klekot , praktycznie cały czas m czy to no wolnych obrotach , czy srednich , czy wysokich (tu troche mniej bo go silnik zagłuszał) , nawet gdy stał w msc a dodawałęm gazu to też klekotał... Nie klekotał tylko wtedy gdy go na jałowym biegu zostawiłem na tych samych obrotach (przy dodawaniu gazu a i jakże też klekotał , dopiero gdy utrzymałem okreslona ilość gazu wtedy dźwięk byłczysty) Dodatkowo wydawało mi sie jakby spadła mu moc , otóż przy dość płytkim pokładzie , 3 skibowym pługiem na równym polu pod koniec nie dawał sobie rady na 3 biegu , musialem go na obrotach puszczać w ruch...

 

Mi osobiscie wydaje się że to może być problem z jednem z cylindrów , tak jakby pracował na 3 a nie na 4... Powiedzcie mi prosze co to waszym zdaniem może być , i jak sie zabrac do naprawy tego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    796

Sprawdź zawory. To najczęstsza przyczyna nagle pojawiającego się stuku.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Może masz silnik od trzydziestki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    527

Jeśli pojawiło się nagle i bez zapowiedzi, to albo poluzował się któryś regulator na zaworach, albo upalony zawór.

Klekotanie i spadek mocy to także objaw przekręconej panewki/panewek. Ciśnienie oleju w normie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel1992    0

Cisnienie w normie , a z tym spadkiem mocy tam juz nie wiem , bo on taki zamulony odkąd pamietam był... niby robiona była pompa paliwowa jakies 3-4 sezony temu ale widocznie kijowa regeneracja...

A co do tego klekotania to nie pojawiło sie ono tak nagle , napoczatku bylo lekko słychac jak dostał obciążenie przy transporcie , ale jak poszedł do pokładu to coraz to bardziej sie rozklekotał. Odkręciłem dzis kopułki i na dwuch cylindrach po dwa zawory się ruszają , natomiast na 2 kolejnych tylko po jednym. Niestety nie mam tych blaszek by to spr dokładniej.

Aha i jeszcze mam pytanie , odnośnie regulacji zaworów , jak ustawic wał by można było zaczać np od 1 cylindra (tego pierwszego od obciążników) czytałem ze trzeba przekręcić wałem , ale jak poznam ze jest juz "ok" by zacząć regulacje ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kamilekw1221
      witam. Jaki polecacie olej do silnika John Deere i o jakich parametrach, oraz ile go wchodzi do silnika. I jakim olejem zalać przednie zwolnice i jak to zrobić bezproblemowo oraz ile go tam wchodzi? Proszę o pomoc ;)
    • Przez panmino
      Podczas pracy na pełnym gazie i dużym obciążeniu silnik furkocze, praca jest nierówna, ale są to "nierówności" o dużym natężeniu i na obrotomierzu tego nie widać. Wymieniłem filtr paliwa, sprawdziłem drożność przewodów paliwowych. Co to może być?
    • Przez Darknes2243
      Planuje remont silnika, ale nie wiem co konkretnie się dzieje mojemu władziowi. Otóż w trakcie wiosennego rozruchu, wyszło na jaw, że stracił całkowicie moc. A po dodaniu gazu, coś zaczęło stukać w silniku, i zaczął się grzać. Ktoś może mi doradzić co może być powodem? 
    • Przez matijas67
      Witam jak w temacie 
      Można przeholowac gdzieś ? Nie mam silnika bo w remoncie A postawiłem i teraz mi przeszkadza bo nadchodzą żniwa.
       
    • Przez MFTeam
      Witam mam problem z silnikiem perkins 4 w kombajnie Bizon Sampo 2020. Problem polega na tym że na wysokich obrotach silnika, silnik dymi na niebiesko w ubiegłym roku był robiony generalny remont silnika (tłoki,tuleje,pierścienie,nowa głowica,szlif wału,nowe panewki). Wtryski były sprawdzanie dzisiaj!!Czy może to być wina pompy? bo silnik pali na dotyk i chodzi bardzo równo na małych jak i na wysokich obrotach.
      Bardzo proszę o pomoc!!!!!
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.