Zaloguj się, aby obserwować  
Marekkkk2

John Deere problem z hydrauliką.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Marekkkk2    3

Witam, posiadam John Deera 6920 i od pewnego czasu zapaliła mi się kontrolka żółta z kropelką11ymieniłem filtry oleje, nic się nie zmieniło, po jakimś czasie zapaliła się kontrolka numer 5 i STOP, ale gaśnie przy wyższych obrotach, wczoraj prasowałem i zapaliła mi się kontrolka numer 4 , przeczyściłem chłodnicę oleju wymieniłem ponownie filtry i nic to nie dało, jak sądzicie co to może być. Kontrolka numer 4 zgasła po 10 minut przerwy lecz znów po 10 prasowania się zapaliła . z Góry dziękuje za pomoc :PLX1030683.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wjanusz23    6

Takie objawy mogą świadczyć o spadku ciśnienia w przekładni , duże prawdopodobieństwo ,że przekładnia jest do remontu , należało by sprawdzić ciśnienie,przekładni ,naj prawdopodobnie są przecieki ,stąd zapalanie się kontrolek ,raczej czeka cię remont

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Może nie tyle co remont co po prostu wymiana uszczelniaczy. Ale skrzynię trzeba otworzyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marekkkk2    3

ciśnienie było sprawdzane, przed zapaleniem kontrolki jest prawidłowe (17) po zapaleniu kontrolki waha się od 11 do 14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wjanusz23    6

Tak jak pisałem jest spadek ciśnienia , a to oznacza ,że czeka cię rozbiórka , tyle że należało by jeszcze sprawdzić ,jaki układ powoduje ten spadek , bo nie koniecznie jest to przekładnia , równie dobrze może to być tylny WOM ,blokada ,przedni napęd .

Dlatego musisz wykonać testy przeciekania i wówczas możesz brać się za rozbieranie ,pozdrawiam .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marekkkk2    3

podpieliśmy zegar z tyłu ciągnika i jeśli włączyliśmy przedni napęd ciśnienie wzrastało o 2 Bary, jeśli kontrolka się nie zapaliła to wszystko było ok. Mechanik stwierdził że to pompa siadła, czy tak też może być ? Pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

U mnie w 6620se było tak, że przy wyższych obrotach zapalała się kontrolka nr 11. Po wymianie filtru i wkładu nie zapaliła się ani razu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj