Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
tuning86

Zestaw naprawczy silnika jaki?

Polecane posty

tuning86    0

Jak wyrzej jaki polecicie zestaw naprawczy? thm gmp czy mahle tylko nie wiem czy mahle jest do jumza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    23

THM i GMP to badziew produkowany w Indiach. Dobrze by było trafić na Krotoszyn albo poszukać w sklepie Rolnex jakichś ruskich zestawów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

Co ty za szajs chcesz pakowac w ten traktor masz tu oryginały http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-silnika-tlok-4-mtz-80-82-i4421403350.html THM 400 mth w 3P pękły tuleje w E-514 po 50 godzinach pracy oberwał sie kołnierz tulei. Daruj sobie to coś to tylko handlarze pchają aby chodziło i mógł powiedzieć z czystym sercem. Silnik po remoncie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tuning86    0

Byłem wczoraj na ukrainie zakupilem takie zestawy naprawcze, dalem za wszystko 600zl plus duzo innych czesci. Tak ze sie oplaca, turbiny tkr 6 sa po 600zl i chyba tez pojade po taka. A mf bez sciogacza sie nie robi i trzeba opanowac wkladanie tulei zeby nie pekaly. Caterpilar silnik perkins tuleje tureckie 250 godzin i ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    46

Witam,warto pamiętać aby przy montażu (zakładaniu uszczelki) dać pierścień tgz.ogniowy który zapobiega wypalaniu uszczelki pod głowicą,(wydłuża żywotność) bo widać że w podanym linku w zestawie jest go brak, ja kupując też originały były w zestawie te pierścienie :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    263

Ja kupiłem zestawy białoruskie tłok plus tuleja i nasze pierścienie Prima. Na raze tylko 30h pracy, ale chodzi OK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tuning86    0

Jutro jade po rozrzad za miedze ciekawe ile zaplace. Dokupie turbine tkr 7 oraz wydaje mi sie ze pompa oleju podejdzie z mtz tylko rurki od oleju trzeba bedzie dorobic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez samson
      Witam, jaki trzeba wlać olej do hydrauliki do DX 85 ???? Kupiliśmy pług i jest chyba mało oleju bo nie może siłownika do końca wypchnąć.
    • Przez faofar
      Witam mam takie pytanko na jak długo podłancza sie kabel do podgrzewanie bloku??W instrukcji tego nie znalazłem.
      .Ciągnik ma 1000mth ,niby skandynaw a od -5 jest juz problem .Aku ma rok czasu wiec nowy.
    • Przez endriu13
      Witam
       
      Rocznie będę robił 250/300 szt. belotów  z siana słomy i sianokiszonki. Ciągnik jaki posiadam to C-360-3p.Zastanawiam się nad wyborem JD 540, 545 lub 550.Proszę o podpowiedź na co zwrócić uwagę przy zakupie kazde uwagi będą dla mnie cenne bo jestem laikiem gdyż zamierzam przesiąść z kostki na zwijkę. Z góry WIELKIE DZIĘKI :mellow:
    • Przez DawidWsik
      Witam mam otóż taki problem z klimatyzacją ponieważ gdy ciągnik jest zimno to działa perfekcyjnie a jak tylko się nagrzeje to klimatyzacja sama się załącza i rozłącza. Co może być tego przyczyną? Czy może być to za mała ilość czynnika chłodzącego?
    • Przez marcin774595
      Mam problem z moim zetorem jest to forterra 95 z 2011r. Po jakiś 2 latach od nowowści popsuł mi się termostat. Temperatura podchodziła do 110 i po chwili spadała wymienilem i był spokój aż do teraz. Zacząl robić to samo do 110 i w dół. Wyminiłem go i to samo. Myślałem że może felrny i kupiłem jeszcze jeden i teraz podchodzi do 90 potem spada do 75 i znowu do 110-120 i spada do 80 i tak trzyma. Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ale od wiosny mam zablokowany egr. Bardzo prosze o pomoc bo już naprawde nie wiem.
×