oFsik

Turbo w Bizonie

Polecane posty

oFsik    138

Witam Co myślicie o założeniu turba do bizona zo-56 który od tego sezony będzie pracował z sieczkarnią?Czy warto i za ile?




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Bez przygotowania silnika pod turbo bym nie kombinował... Silnik w kombajnie cały czas chodzi na max. obrotach i wcale bym się nie zdziwił jak korba by bokiem wyszła :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    30

a jak w autobusach są tez silniki SW-400, turbo mialy tylko te nowsze autosany a spotykam sie z takimi rzęchami i chodzą -ewidentnie mialy turbo dolozone i jakoś sie turlają po polskich drogach :D

ale czy korbowody zmieniali to nie wiem :D

dziennie przejezdzam ponad 55km to trochę z kierowcami sie gada :)


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin    3

Zdecydowanie nie warto. Mam supra również z sieczkarnią i chodzi ok. jak jest bujna słoma to fakt ma ciężkawo i w takim wypadku nie ma on praktycznie żadnego zapasu mocy jednak daje radę a takie eksperymenty jak dołożenie turbo mogą drogo kosztować i nie są to takie proste operacje jak się niektórym wydaje, przynajmniej, te które mają przynieść pożądany efekt bez skutków ubocznych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak założysz turbo to może silnik nie wytrzymać i będziesz go musiał wymienić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56

Fabryki sie nie poprawia... :D


Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7
a jak w autobusach są tez silniki SW-400, turbo mialy tylko te nowsze autosany a spotykam sie z takimi rzęchami i chodzą -ewidentnie mialy turbo dolozone i jakoś sie turlają po polskich drogach :)

ale czy korbowody zmieniali to nie wiem :)

dziennie przejezdzam ponad 55km to trochę z kierowcami sie gada B)

 

Ale one nie pracują cały czas na max rpm :) B)

 

Fabryki sie nie poprawia... :)

 

Oj tak (chociaż nie zawsze :) )


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    138
Fabryki sie nie poprawia... B)

hahahaha to czemu wszystko się psuje?;p




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7
hahahaha to czemu wszystko się psuje?;p

 

Wady fabryczne B) No ale w niektórych maszynach to jednak powinno się poprawić.


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

W niektorych to mało powiedziane, w większości.... B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7

Już nie wnikajmy ile ich jest (było) i w jakich modelach B).


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszP    2

Daj sobie z tym spokój. Fabryczny silnik turbo jest tylko wyglądem taki sam jak silnik wolnossący. Inna jest głowica, tłoki, korbowody inny wałek rozrządu. W moim bizonie pracował silnik turbo, kosmicznego wzrostu mocy nie zauważyłem, za to większe spalanie tak. Jeśli oryginalny silnik jest w dobrym stanie to da rade z sieczkarnią.


Bykom - Stop! Poprawna pisownia i ortografia w Internecie. Dbajmy o język ojczysty.
Kupię prawą pokrywę deski rozdzielczej do Ursusa C385 i pochodnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacekbee    2

jak wszyscy zapewnie wiedzą wszystkie rekordy miały fabrycznie turbo. ja mam 2 rekordy, fakt, rekord jest silniejszy ale równocześnie więcej pali. jeżeli chodzi o dokładanie turbiny do zwykłego silnika to bym się trzy razy zastanowił, ponieważ koszty założenia i współgrania moga się okazać tak duże, że możliwe jest że kupiłbyś drugi silnik. jestem zadowolony z tego że rekord ma turbo, w Z056 też by dużo dało bo takim kosiłem i czułem niedostatek mocy, tylko czy warto?? ludzie koszą bez turba i też jest dobrze:) ciut dłużej ale kosi. jest też niedaleko mnie egzemplarz Z056 z 1992 gdzie fabrycznie jest wyposarzony w silnik z turbiną. jak kiedyś go wynająłem do koszenia to było widać różnice w ekstramalnych warunkach. podsumowując, z turbina było by na pewno dobrze, ale koszty i kłopoty z jej zamontowaniem według mnie opowiadają się za tym żeby jej nie zakładać. pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    4

Ja mam z 15 lat sieczkarnie w bizonie i daje rade , jak nie masz górek to nie ma sensu chyba że masz silnik padline to lepiej kupić ze złomowanego Autosana silnik , zrobić mu kapitalke i będzie chodzić

 

Z sieczkarnią zawsze możesz troche wyżej kosić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    138

Ja zawsze wysoko kosze.Ale wróćmy do tematu.




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218
a jak w autobusach są tez silniki SW-400, turbo mialy tylko te nowsze autosany a spotykam sie z takimi rzęchami i chodzą -ewidentnie mialy turbo dolozone i jakoś sie turlają po polskich drogach B)

ale czy korbowody zmieniali to nie wiem :)

dziennie przejezdzam ponad 55km to trochę z kierowcami sie gada B)

 

Tyle, że kierowcy tych autobusów nie przekraczają 1500 rpm :) Poza tym właśnie nie wiesz czy były zmieniane korby i tłoki....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszP    2

Autosan H9-20 miał jako jedyny silnik wolnossący, ale tych to sie raczej już nie spotyka... H9-21 miały już silnik turbo w standardzie.


Bykom - Stop! Poprawna pisownia i ortografia w Internecie. Dbajmy o język ojczysty.
Kupię prawą pokrywę deski rozdzielczej do Ursusa C385 i pochodnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cree    0

Panowie Turbo w silniku: inne pierścenie, tuleje, tłoki (wyższa temperatura w komorach), głowice w SW400(bez turbo) sa takie jak w SW680(z turbo). Fakt spalanie na poziomie 17l/h (bez turbo ok15), ale "plusy" koło 20KM więcej. W Płocku nie zastanawiali się nad sieczkarnią konstruując Bizona sami mamy ZO-56, w tamtym sezonie pękła rurka od pompy olejowej :angry: i obruciło panewkę na korbowodzie; silnik do roboty, nowy wał i przy tej okazji jak jest silnik wyciągnięty sam się zastanawiam nad sprężarką. Trzeba tylko zapewnić jej odpowiednie smarowanie no i w/w części wymienić na nowe. Jak byśmy zamontowali to odezwę się i powiem jak chodzi, no oczywiście w sezonie :rolleyes: Turbo jest najlepiej zakładać do silnika w którym chce się przeprowadzić generalny remont. Bo jestem zdania, że jak silnik chodzi i ma te 3,5-4at. to nie ma sensu się pchać w to, bo to drogi interes <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz15    3
Panowie Turbo w silniku: inne pierścenie, tuleje, tłoki (wyższa temperatura w komorach), głowice w SW400(bez turbo) sa takie jak w SW680(z turbo). Fakt spalanie na poziomie 17l/h (bez turbo ok15), ale "plusy" koło 20KM więcej. W Płocku nie zastanawiali się nad sieczkarnią konstruując Bizona sami mamy ZO-56, w tamtym sezonie pękła rurka od pompy olejowej :angry: i obruciło panewkę na korbowodzie; silnik do roboty, nowy wał i przy tej okazji jak jest silnik wyciągnięty sam się zastanawiam nad sprężarką. Trzeba tylko zapewnić jej odpowiednie smarowanie no i w/w części wymienić na nowe. Jak byśmy zamontowali to odezwę się i powiem jak chodzi, no oczywiście w sezonie <_< Turbo jest najlepiej zakładać do silnika w którym chce się przeprowadzić generalny remont. Bo jestem zdania, że jak silnik chodzi i ma te 3,5-4at. to nie ma sensu się pchać w to, bo to drogi interes :rolleyes:

Masz racje to wszystko musi być inne tłoki pierścienie i korbowody. Myśle ze to za drogi interez bo my sie pytaliśmy bo chcieliśmy założyć do zetora to jak nam koleś powiedział to już nam się odechciało ale zawsze można sie zorientować ile to bedzie kosztować


Publikowanie moich zdjęć bez mojej zgody ZABRONIONE!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bimladentoja   
Gość bimladentoja
:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11

Jak pierwszy post to już więcej nie pisz z włączonym Caps lockiem (chyba,że krzyczysz), skoro na innych forach tego nie uczyli :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    138
A JA MAM ZAŁOŻONE TURBO DO ZETORA 7211 I PRAWIE TRZY LATA JUŻ CHODZI,FILMIKI W YOU TUBE -ZETOR TURBO-A WIĘCEJ INFORMACJI W ELEKTRODA.PL TEMAT TURBO W C-360-3P GDZIE WYJAŚNIAM CO OD CZEGO I JAK JEST ZAŁOŻONE POZDRAWIAM AGROFOTO NAJLEPSZĄ...?OKARZE SIĘ TO MÓJ PIERWSZY POST;)

Z tego co pisali koledzy wynika że silnik musi być przystosowany a nie kupie turbine pare węży i już.




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bimladentoja   
Gość bimladentoja
:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez daree
      Witam, aktualnie remontuje kombajn Bizon Sampo 2020. 
      Podczas składanie części pojawiły sie pewne wątpliwości. W zwiazku z powyzszym chcialbym zapytac czy na forrum jest ktos z wojewodztwa Lubelskiego u kogo można by podejrzeć pewne szczegóły dotyczące ememetów kombajnu ?
    • Przez OsiolKUMURUN
      Jestem po wymianie synchronizatorów w swoim zetorze i początkowo po skręceniu wszystko chodziło elegancko ale dziś natrafiłem na problem, mianowicie po przesunięciu wajchy półbiegów z najwyższego na średni silnik zaczął się dławić, zareagowałem puszczając gaz i ciągnik zgasł. Problem występuje cały czas nawet gdy nie ma załączonego biegu i dotyczy półbiegu pierwszego i drugiego. Podczas rozpoławiania wymieniłem taśmę, która wyregulowałem trzema śrubami, wymieniłem też manszet na tłoku który napina taśmę, kosza wzmacniacza nie rozbierałem, wałek przekaźnika działa. Gdzie szukać przyczyny?
    • Przez Bonex157
      Cześć, 
      Zastanawia mnie czy silnik 3p od mf 255 bedzie pasował bez wiekszych przeróbek do MF tea 20. Ogólnie na 1 rzut oka nie widze różnicy. 
    • Przez Rolniczek95
      Z wujkiem zastanawiamy się czy dało by się przerobić instalacje elektryczną w bizonie z 24v na 12v, co sądzicie, czy gra jest warta świeczki ?
    • Przez warchest
      witam pękł mi blok w bizon rekord i mam takie pytanie gdzie regenerują silniki i jak to cenowo wyglada , a gdzie mozna kupic sam blok ? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj