Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ale macie problem. Generalnie zasada jest taka, że kupuje się tylko to co się widzi. Czyli znajduje się sprzęt w internecie, dzwoni się do właściciela i umawia na oględziny, jedzie się na miejsce i ogląda sprzęt, jak pasuje to płaci się kasę, pisze umowę i ładuje na transport i do Polski.

Opublikowano

szukam traktora w niemczech  wybieram się w rejon Drezno  Lipsk   Chemnitz   Zwickau Achat  znalazłem kilka firm  dość bogata oferta  więc uda może się coś znaleść  bo  w tej części   jest firma Baywa Krone i  Raifaisen  Agravis i  RWZ Landtechnik a jak nie będe szukał po prywatnych ogłoszeniach

Opublikowano

Witam!

 

Zainteresowałem się ofertą firmy ED BUD

http://www.edbud.net/

 

miał ktoś może z nimi do czynienia? Ceny ciągników bardzo dobre, tylko aby się nie wpakować na minę i nie zostać oszukanym.

Sprzedający zapewnia, że wszystko jest dobrze itd, ale różnie to może być.

Co sądzicie o tym?

Opublikowano

Kolego a który handlarz czy ten uczciwy czy ten co cię chce na kasę skroić nie powie że wszystko jest dobrze.

Jeśli nie zobaczysz ciągnika na oczy i po spisaniu umowy nie możesz go zabrać to "WIEDZ ŻE COŚ SIĘ DZIEJE"

 

Jeśli mają ciągniki na placu i można je obejrzeć i sprawdzić po VIN'ie na policji to można się tematem zainteresować.

 

Bo akcji typu ciągnik jest na placu na zachodzie. Ty niby masz gwarancję satysfakcji że po przywidzenie jak ci nie będzie pasował to kasę oddają

to stary tekst i sposób na naiwnych. A kończy się stratą sumy jaką się im wpłaciło.

Opublikowano

Witam!

 

Zainteresowałem się ofertą firmy ED BUD

http://www.edbud.net/

 

miał ktoś może z nimi do czynienia? Ceny ciągników bardzo dobre, tylko aby się nie wpakować na minę i nie zostać oszukanym.

Sprzedający zapewnia, że wszystko jest dobrze itd, ale różnie to może być.

Co sądzicie o tym?

 

Jakieś mocno tanie te ciągniki....

Opublikowano

koledzy od znajomego, którego znajomych kupował ciągnik dowiedziałem się o firmie co w niezłych cenach sprowadzając ciągniki z zagranicy, firma jest ze Złotowa, trochę potrwa zanim się z tą osobą skontaktuje, może ktoś wie o jaką firmę chodzi?

Opublikowano

Witam, chciałabym się was doradzić jaki wybrać ciągnik. Dysponuję finansami ok. 150tys Jaki aktualnie traktor jest godny polecenia na rynku i w który warto zainwestować. Ostatnio czytałam trochę o tym na stronie Agropolski http://www.agrofoto.pl/technika-rolnicza/ciagniki/ i znalazłam kilka fajnych maszyn. Mam nadzieję że mogę liczyć na waszą pomoc. Pozdrawiam

Opublikowano

Witam wszystkich ! Podajcie jakieś strony na których można znaleźć używany sprzęt rolniczy zza granicy. Potrzebuje traktora z turem o mocy ok 100 km. Jak to wychodzi cenowo ? Drożej niż polski czy taniej można coś kupić ? Z góry dziękuję !

Opublikowano

Nie na temat ale może dla ciekawości i przestrogi dla innych jak elektronika opanowała rolnictwo i rolnika zaskakuje mimo że prawie każda maszyna nowa ma sterowniki komputery i trzeba to ogarniać , niedaleko mnie rolnik zamówił ciągnik pełen wypas ,dowieziony do gospodarstwa ,jednak miał przyjechać serwis i przeprowadzić szkolenie co do obsługi jego ,jednak synek z ojcem nie wytrzymali i chcieli sobie odpalić ,coś tam trzasło zgasili ciągnik,dokładnie wymyli podłogę schodki żeby nie było śladów ,serwis przyjechał ,rolnicy że nic nie dotykali a oni z uśmiechem że dnia tego i tego o godz 19,32 ciągnik był odpalany i 12 tyś na początek do zapłaty

Gość Profil usunięty
Opublikowano

No i co w tym dziwnego? Mnie tam żadna elektronika nie zaskakuje.

Opublikowano

To gratuluję wiedzy ,też raczej jestem oblatany ale i tak elektronice dałem się zaskoczyć ,na wyświetlaczu wyskoczył mi komunikat nie świeci tylne  lewe pozycyjne, lampę odkręciłem nowa żarówka z małą banką miałem ,założyłem 2 sekundy świeci i gaśnie i tak kilka razy ,zamiast żarówki kontrolka i też gaśnie ,już myślałem o dodatkowym kablu ale przyszedł znajomy i doczytał że te żaróweczki z małą banką mają 10 wat a powinny mieć 5 wat ,i 5 wat założyli i działa ,takie to czułe

Opublikowano

Witam Mam taki problem z rejestracją ciągnika z Belgii. Ciągnik nie był tam w ostatnich latach rejestrowany i w urzędzie wymagają oświadczenia sprzedawcy, że ciągnik pracował tylko w polu i nie jezdził po drogach publicznych. Zdobyłem takie oświadczenie po polsku i po niderlandzku, oba z podpisem ponieważ sprzedawca ma żonę Polkę. No to urzędnik wymaga tłumaczenia przysięgłego tego po polsku oświadczenia, to niderlandzkie dla nich nie ważne. Co tu zrobić, żeby nie płacić za tłumaczenie 70zł? Czy może spróbować napisać oba na jednej kartce...

Opublikowano

Witam Mam taki problem z rejestracją ciągnika z Belgii. Ciągnik nie był tam w ostatnich latach rejestrowany i w urzędzie wymagają oświadczenia sprzedawcy, że ciągnik pracował tylko w polu i nie jezdził po drogach publicznych. Zdobyłem takie oświadczenie po polsku i po niderlandzku, oba z podpisem ponieważ sprzedawca ma żonę Polkę. No to urzędnik wymaga tłumaczenia przysięgłego tego po polsku oświadczenia, to niderlandzkie dla nich nie ważne. Co tu zrobić, żeby nie płacić za tłumaczenie 70zł? Czy może spróbować napisać oba na jednej kartce...

 

Prościej byłoby gdybyś miał to od razu na umowie np "ten traktor nie posiada tablic rejestracyjny i dowodu rejestracyjnego na terenie królestwa ...."

Wtedy zapłaciłbyś tłumaczowi za jednym razem. Przynajmniej takie umowy dwujęzyczne widziałem z taką adnotacją o blachach i dowodzie i wtedy jedno tłumaczenie robisz.

 

No i dziwi mnie że chcą oświadczenie że ciągnik jeździł po polu i nie jeździł po drogach publicznych ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AdrianFanDeutz
      Gdzie mozna kupic ile kosztuje obciaznik do ciagnika na przedni tuz waga jaka mnie interesuje to ok 800kg
    • Przez Dastan
      W zimie poskładałem silnik Cumminsa, robiona głowica, pompa paliwa, wtryskiwacze, nowe pierścienie blok honowany. Przyczyną remontu była zatarta panewka. Od początku dwa cylindry po odpaleniu bardzo kopcą na jasny gryzący dym dopóki się silnik nie zagrzeje potem to nie występuje. Dodam że przed remontem tak nie było.  Pompa ustawiona na znaki. Silnik ma przepracowane 30mtg i dalej to samo, a liczyłem że muszą się pierścienie dotrzeć, ale nie jestem pewny czy to to bo oleju nic nie ubywa. Jak to zdiagnozować? Może źle pierścienie założone? Ale to by brał olej? Kąt wtrysku?
    • Przez KatarzynaJeziorkowska
      dzień dobry,
       
      jestem pośrednikiem kredytowym i pozwoliłam sobie napisać do Państwa z propozycją finansowania skierowaną do Waszej grupy zawodowej a mianowicie - kredyt dla rolników poz zastaw ziemi na max 15 lat
      max kwota BRAK
      pod zastaw hipoteczny
      uproszczone procedury - do 500 tys na oświadczenie o osiąganym dochodzie
      na okres 15 lat
      szybka decyzja
      bez wpisu do bik
      spłacamy inne zobowiązania do 500k na uproszczonej procedurze, powyżej polisa i zestawienie faktur(bez faktur i przelewów;)) konsolidujemy inne zobowiązania wpisane na hipotece
      w każdej chwili możliwa wcześniejsza spłata bez żadnych dodatkowych kosztów hipoteka możliwa i na domu i na ziemi, itd, itp   zapraszam do kontaktu dkfinanse.spzoo@gmail.com tel 695 588 952 w swojej ofercie mam produkty zarówno dla osób z dobrymi bazami bik jak i złymi cała Polska   pozdrawiam   Katarzyna Jeziorkowska DK Finanse sp. z o.o. wpis do KNF RPK037045
    • Przez Fugeo
      Poszukuję sprawdzonych lamp roboczych ledowych na tył ciągnika.  Na chwilę obecną będą założone dwie. Preferowane z wbudowanym złączem typu AMP. Pierwsze jakie znalazłem to takie:
      https://elmoto.pl/lampy-robocze/4562-lampa-robocza-led-4000-lm-owalna-amp-wesem-kat-60-5905445633354.html
      Mogą być? Mają odpowiednią moc, strumień świetlny i kąt?
    • Przez przemyslaw111187
      Witam
      Mam dwie duże przyczepy Pronar 14 ton ciągnik 150km mam problem z wyjechaniem z kukurydzy po kiprowaniu na bok . Jazda prawie na wprost nie ma możliwości wykręcenia na bok lub zajechania drugi raz.Do tej pory miałem mniejsze przyczepy i nie było problemu
      Może ktoś doradzi jaka kolejność i jaka technika wyjeżdżania?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v