Skocz do zawartości

Polecane posty

luki12195    0

Witam, mam problem z pasem młocarni, tym po prawej stronie, a mianowicie bardzo szybko eksploatuje się u mnie ten pas i przez 2 lata wymieniłem ich już 4. Ktoś wie czego to może być wina? Może tego, że koło na młocarni składane jest z dwóch części niebieskiej i zielonej? Zależy mi na odpowiedzi, bo żniwa w pełni ruszyły i już nie wiem jak z tym kołem rozmawiać... Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki18l    9

ja mam 514 i wiem że to nie jest normalne, bo u mnie pas chodzi już kupe lat, jest poszarpany, powycierany, popękany i tak hula z roku na rok, dwie inne połówki nie powinny mieć nic do rzeczy, dziwna sprawa, nie pomogę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

luki12195    0

I pali się pęka. Myślę, że na 100% to wina koła, rozebrałem i jest ono "Wybombane". ;) Dzięki za chęci, ale temat do zamknięcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
januszm1    3

Koledzy a zeby te kola rozsuwane zdjac to trzeba zdejmowac podajnik?? Rozsypalo mi sie lozysko na tym drugim talerzu i musze brac sie za robote.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

Wina koła pasowego jest zuzyte po prostu i niszczy pas taka sytuacja jest u znajomego 2 pasy jezdne co rok na 100 ha a drugi znajomy już 500 ha na jednym pasie zrobił też 100 rocznie od 2009 roku pas trzyma i w stanie idealnym jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki18l    9

panowie jak wymienić ten pas ? pod koniec żniw zaczął się ślizgać, i widać że jest cały popękany i `chudy, boki postrzępione, jak się za to zabrać, który wariator i jak rozebrać , luki12195  pisałeś ze kilka razy w sezonie zmieniałeś, pomożesz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crystalzts    14

Luzujesz w kabinie korbką na max , w dolnym kole masz gwintowane otwory wkręcasz dwie śróby chyba 14 rozkładasz koła i zakładasz pas możesz sobie pomóc łapką żeby przekręcić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crystalzts    14

Broń Boże zdejmować zabezpieczenie , trzeba mieć ściągacz specjalny bo inaczej sprężyna rozwali Ci głowe a jest  bardzo mocna , w zewnętrznym kole wariatora masz gwintowane otwory w te otwory wkręcasz śróby potem te śróby zapierają o druga część wariatora i jak wkręcasz to rozszerzasz koła od siebie , zyskujesz luz wkładasz pas przekręcasz łapką i pas wskakuje. No i poluzuj na max to drugie koło  żeby pas wszedł jak najgłębiej .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Afgan12    0

Witam, posiada ktoś zdjęcia kombajnu z wymiarami pasków? Są takie często podawane w katalogach lecz do tego modelu nie mogę tego znaleźć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Afgan12    0

Chciałbym najlepiej znać wszystkie możliwe paski. Tak łatwiej dobrać je w sklepie gdy strzeli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciek1317    0

Witam. Koledzy mam do was jedno bardzo ważne pytanie na które po prostu nie potrafię znaleźć odpowiedzi... A więc mam tak że E512 i mam w nim problem z tym szerokim płaskim pasem po lewej stronie, pas zjeżdża z tego dużego koła i już nie wiem jaka może być przyczyna. Silnik został ustawiony na nowo został tak że wymieniony napinacz pasa ponieważ w starym były duże luzy i latał, a pas nadal spada jak spadał i przez tą osłonę (ten tor dla pasa) on się po prostu targa, zakładam nowy pas a po może nie całym dniu go już prawie nie ma... Koledzy pomocy. Z góry wielkie dzieny :) Pozdrawiam :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki18l    9

jak bym miał bliżej to bym wpadł zobaczyć , zobacz prowadzenie wzdłużne czy obie koła pasowe są względem siebie centrycznie ustawione, czy jedne nie jest nieznacznie przesunięte, czy na klinie nie widać czy się któreś przesunęło, czy nie ma bicia, silnik może na mocowaniach opadł , na dole byś zauważył czy łożyska są dobre, , jest jeszcze coś takiego ze możne jest coś nie tak w całym kombajnie, że za duży opór za ciężko ma , gdzieś łożyska, czy coś się zaciera haczy itp, nie widać by się silnik męczył, więcej znacznie palił , osłabł ? pas pasowi tez nie jest równy, mi  kiedyś cheder się wyczepił i urwałem ten co przekazuje moc na heder, kupiłem w sklepie nowy ale były dwa droższy o połowie i tańszy kupiłem ten tańszy, wiecznie się ślizgał ciągle go podciągałem a ten się rozciągał i dalej się ślizgał , nieraz nie ma co oszczędzać na częściach, dobrze się jeszcze przypatrz czy napinacz równiutko chodzi czy nie jest przechylony , i czy boki prowadnic nie dotykają pasa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Hubert12011
      Witam, w mojej valtrze wyskoczyły 2 kody błędu 
      001639--31--000
      i 008019--08-003
      Valtra seria t 183 2011r czekam na odp. z góry dzieki 
    • Przez zuwar
      Mam problem z niedziałającymi  światłami stop w JD 7700. Bezpieczniki wszystkie całe, zasilanie na przełączniku przy pedale - jest. Czy po drodze jest jeszcze jakiś przekaźnik ? Może ktoś ma schemat elektryki do tego modelu.
    • Przez mateusz7745
      Witam tak jak w temacie mam problem z ehr w moim deutzu a mianowicie jak się uruchomi ciągnik i przełączę przyciskiem na pozycję opuszczenie lub podnoszenie to podnośnik nie reaguje aż po jakichś 5 min wszystko zaczyna działać tak samo jest jeśli użyje przycisków na błotniku, opuszczają odrazu przyciski na  błotniku ale potem przycisk  w kabinie nie reaguje można się bawić do woli i nic ;/ po  jakimś czasie działa bez opóźnień co może być przyczyną
    • Przez Zmotoryzowany
      Witam.
      Jestem tu nowy i zbytnio nie ogarniam jeszcze tego forum więc prosił bym o wyrozumiałość. Mam zamiar jak w temacie zakupić claasa Europę z sieczkarnią i chciałbym zasięgnąć waszych opinii o tym kombajnie, jak się sprawuje czy jest awaryjny jak z częściami i czy dało by się go ustawić do koszenia bobiku oraz rzepaku.
    • Przez dexter00
      Witam. Posiadam elektrozawory i mam problem w 2 parami wyjść hydraulicznych dokładniej to podłączone przewody wyskakuja. Kiedy bez przewodów poruszam przyciskami  otwierającymi zawory widzę że gniazda są wypychane co zapewne sprawia że przewody wyskakują, Nawet gdy uruchamiam 1 gniazdo to wypycha też to z drugiej pary. 3 para działa ok.Proszę o pomoc
×