Skocz do zawartości
silver95

Motocykle i motorowery czyli jednoślady

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
motocykle
Krzys123    21

Te "koło zamachowe" :lol: ;) to magneto. Spróbuj wymienić kondensator jest pod tym magnetem (musisz mieć ściągacz żeby ściągnąć) Kosztuje około 10zł wygląda jak mała cewka z śróbką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawoo86    0

Akurat ten ściagacz był razem z Simsonem jak go kupilem.Jutro biorę się do roboty.Wielkie dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys123    21

Ej ale ja nie jestem w 100% pewny że to kondensator. Może to gaźnik, albo świeca. Kiedyś kupiłem świece z Boscha to pod górkę w 2 ledwo na 3 jechał a kupiłem tańszą z Isolatora to na 4 leci. Sprubuj też z ta świecą i wyczyść gażnik ale nie kręć tymi śrubami co są w środku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelJD    13

Widział ktoś SKUTER JOHN DEERE'a?????

Tak ja mam skuter Peugeot 'a, i zrobiłem tuning (neony halogeny i diody),

oczywiście nie zapominałem o JELONKU!!! Narazie jest w serwisie(przegląd wiosenny) ale nie długo go odbieram i wrzuce zdj. :lol: ;);)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zuras    1

ja obecnie mam ogara z silnikiem jawy 50

a jak bym miał kase to bym se kupił aprilie rs 50 fajna maszynka :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25

male pytanko john. ile taki skuterek kosztuje?, jesli mozna wiedziec;d


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kposy    1

co do simsona....to ostatnio mialem problem bo wogóle nie mial mocy...wymienilem(dysze,kondensator,simeringi,pierscienie, uszczelke pod głowica) i okazalo sie zetłumik byl zapchany...to go zalałem ropą i przepalilem z syfu....nigdy bym sie nie spodziewal ze to tlumik........dlatego jak cos jest nie tak z moca motorku to zdejmij tlumik i zapal go na samym kolanku...!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek    0

no i zonk:angry: pękły pierścienie w moim skuterku i stoi u mechanika :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25

heh noi sadzac po tym filmikujak myslicie dobrze idzie warto kupic??


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kposy    1

Powiem jedno - skutery to"gówna" juz lepiej kupic jakiegos fajnego simka albo jakies inne enduro 125 zarejestrowane na 50!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys123    21

Eee tam zaraz gó*** (wyrażaj sie :angry: :lol: ) Przydaje się choćby dla pań (do jazdy po mieście, na zakupy) które by biegów w simsonie nie opanowały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johndeere    0
male pytanko john. ile taki skuterek kosztuje?, jesli mozna wiedziec;d

 

 

Nowy około 10 tysięcy ale to będzie czerwony, bo srebnych już nie produkują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

Ja mam Wueske 3 i Yamahe coper


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Marcin ja miałem takiego Speedfighta po pełnym tuningu for race. Spokojnie lecial 105km/h realne. Teraz Gilera Stalker.

 

www.bikepics.com/members/speedmarchles


Technika Rolnicza! (.pl)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kposy    1
Ile byście dali za SHL rocznik 1968, silnik Wiatr, 4 biegi, garażowana, pali na "kopnięcie"?

zalezy od stanu...ale jak w db stanie to góra 400-500zł a jak juz taki super stan to moze 700zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Kupilem dla chlopaka honde cb 450s za cene simsona ,jest w idealnym stanie i sam nią czasem pomykam.Ma to ok 45ps i nawet ciagnie.Frajda murowana ale marzy mi się cbr 1000 oczywiście honda.W tej dziedzinie japońce górą no może jeszcze fajny jest angielski tryumph daytona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25
Ja jeżdze Piaggio Typhon z 1998r. leci 80km/h po zmnienanych rolkach na 7.5grama ;)

heh mriusz21z ma tez typhona tylko 125 i 115 km/h zamyka we dwie osoby pod gorke:) i do tego blokade ma (bez pewno poleci ze 130km/h):lol:


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez mariuszd93
      Nie  można  otworzyć  starego  tematu  to  pora  założyć  nowy ......
      Kolejny  unikat  ,  ładna  trzeba  przyznać 
      http://olx.pl/oferta/oryginalna-przyczepa-d47-CID757-ID98Mc1.html#3b22e70b7e

    • Przez Baartus
      Witam posiadam silnik ifa el 150 stacjonarny benzyna potrzebuje wartosc z jaka powinien byc ustawiony zaplon.
    • Przez kellyq
      Cześć, przymierzam się do zakupu ciągnika tylko że z drugiego końca Polski, jak technicznie rozwiązać kwestię transportu? Tak żeby nie było za drogo i żeby mnie nikt nie oszukał. Słyszałem o pustych przejazdach, że czasami tak jest że ktoś gdzieś jedzie z jakimś transportem i potem wraca na pusto. Dzięki temu można trochę przyoszczędzić.''
      Dobrze by było gdybym pojechał obejrzeć ciągnik, kupił go ale pozostawił u gospodarza aż załatwię transport? Można to jakoś tak zrobić żeby ten ciągnik był potem w miarę bezpieczny?
      Jestem w tym temacie zielony, pomóżcie
    • Przez oszukana
      Poszukuję osób poszkodowanych w sprawie sprzedaży traktorów sprowadzonych z Hiszpanii przez firmę gospodarstwo rolne Katarzyna Cupał a także ich wspólników podajacych się za allegro sabinusia127@wp.pl
    • Przez Adrianos
      szukam samochodu, najlepiej jakiś suv i wtedy 7osób ewentualnie jakiś duży sedan, nie chce kombi,
      kryteria to:
      -silnik między 2a3 litra pojemności
      -diesel
      -skrzynia manual 6biegowa
      -cena max 100tyś im taniej ty lepiej:D
×