Polecane posty

Robert19    0

Skok klawiatury jest minimalnie mniejszy niż u kolegi ale czy wytarcie krzywek na wałku może wpływac na długośc czasu otwarcia zaworu i odpowiedni moment otwarcia zaworu. Chodzi mi o to że zawory otwieraja sie tylko za krótko.

 

Koła rozrzadu zmieniłem na nowe po wczesniejszym porównaniu naciec pod klin i znaków na kołach

 

Tak ustawiłem; kropka koła pośredniego w dwie kropki koła wału korbowego, dwie kropki koła pośredniego pomiedzy cztery kropki wałka rozrzadu (dwie kropki na jednym zebie) kólko koła pośredniego z kólkiem koła pompy wtryskowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Szerokość otwarcia zaworów ma wpływ na pracę silnika. Ustaw zawory książkowo i sprawdz jak chodzi silnik. Potem zwiększ luz o 0,05-0,1 mm i sprawdz jak będzie chodził. Gwarantuje ci że już przy tak małej róznicy otwarcia zaworów jest różnica w pracy silnika. Nie twierdzę że u ciebie to jest powodem. Osobiście wydaje mi się że to rozrząd lub kąt wtrysku paliwa.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robert19    0
seweryn20    825

Dobrze opisałeś sposób ustawienia . Zgadza się za krótko, za mało jeden i drugi to gorsza wymiana spalin na czyste powietrze.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robert19    0

a co jest nie tak jesli chodzi ci o klin na wale to wiem ze trudno sie zorientowac po tych oznaczeniach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robert19    0

Mam pytanko jesli przed remontem zawor wybil dziure w tłoku to walek mógł sie skrecic czy raczej nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Może przy tej kolizji naruszyło ustawienie koła na wałku rozrządu i fazy rozrządu są nieco przestawione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

<p>Jak to poszła głowica?sprężyna spadła z zaworu i cały wpadł do komory spalania?

Edytowano przez Alamo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Zawór mógł się urwać. To była częsta przypadłość harczka w starze 200.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robert19    0

Właśnie jestem po wymianie wałka rozrządu, ciągnik wchodzi na obroty ma też siłe ale dym podczas pracy w polu nie odcina pod obciążeniem na równych obrotach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Teraz wiesz ze jak robisz coś to zrób to do końca.Wałek przy urwaniu nie dostał w tyłek tylko były już wytarte krzywki. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rogal0808    0

Witam!! panowie czeka mnie szlif wału w c360 brak ciśńienia i zastanawiam sie czy mozna było by wymienić walek na zetorowski, podobno ma bardziej owalne krzywki. Czy ktoś juz coś takiego robil lub widział? Czy jest sens? Taki wałek mozna juzz dostac za 110zł http://allegro.pl/walek-rozrzadu-zetor-6211-7211-7245-7711-55010419-i2836482257.html . Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tak, spotkałem się z taką modyfikacją w realu, nawet kiedyś @Bobytempelton napisał taki post http://www.agrofoto....40#entry720025. Zatem jak chcesz to możesz poszerzyć zakres zmian.

 

Więcej informacji o modyfikacjach możesz znaleźć choćby w tych tematach

http://www.agrofoto....la-wiecej-mocy/

http://www.agrofoto....-udoskonalenia/

Edytowano przez KRISTOFORn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rogal0808    0

Dziękuje za odpowiedz.

Powiedz mi kolego jak sprawował sie ten c 360? Miał troszkę więcej mocy mozna to było odczuć? Czy moze tak nie dymił pod obciążeniem? Pozdrawiam

Edytowano przez razor275
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie cytuj poprzedniego posta.Ten silnik miał wstawiony taki wałek podczas remontu kapitalnego całego silnika i po remoncie pracować musiał lepiej.Jaka w tym była zasługa tej zmiany to nie wiem, nie miałem z czym porównać.Jeśli taka modyfikacja cokolwiek poprawi, to moim zdaniem będzie to wręcz symboliczna poprawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Lepiej pracuje, tylko oprócz wałka trzeba kupić nowe tulejki, osadzić je i zawieść blok aby przehonować tulejki pod wymiar czopów wałka rozrządu, po za tym trzeba koła rozrządu też zetorowskie, czyli jakiś tysiąc dodatkowo do remontu, ale jak oryginalny wałek jest wyłechtany to bym się nie zastanawiał.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CIAPEK1981    8

Witam, mam ursusa C-4011 jak tylko pamiętam zawsze kopcił jak ciągnął 2 przyczepy 3,5 tonowe (bez nadstawek). Pompa była parę razy regenerowana, wtryskiwacze sprawdzane, zapłon ustawiany i nic zawsze kopcił z tymi przyczepami i to taka chmura czarnego dymu się robiła. Te silniki to kopcić muszą troszkę ale aż tak. I tak myślałem wałek rozrządu wymienić bo zawsze jak sie remont silnika robi to tylko szlif wału, nowe panewki, tuleje i cylindry, regenerecja głowic i pompy wtryskowej. Ale wszyscy zapominają o wałku rozrządu, który też się zużywa i odgrywa ważną rolę. I w związku z tym mam pytanie żeby wymienić wałek wystarczy zdjać pokrywe rozrządu, wymontowac popychacze, odkrecić śruby pod kątem (znajdujace się z prawej strony silnika, które idą wzdłuż wałka rozrządu) i to wszystko? Czy ktoś wymieniał wałek rozrządu i czy jest duża róznica w pracy silnika. Gdzie najlepiej kupić taki wałek (GRENE?) lub jakiego producenta.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Trzeba zdemontować blok i oddać go do zakładu do rozwiercenia nowych tulejek pod nowy wałek, pod wymiar czopów głównych wałka, a co do wałka jedynie zetor.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
scotii    1

Witam

potrzebuje takiej informacji ponieważ po zamontowaniu walka rozrządu w c-360, luz osiowy (tył przód) wynosi 2-3 mm czy to jest za dużo? wymieniona zastała podkładka oporowa i efekt bez zmian co panowie myślicie o tym ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez arek116
      co możecie powiedzieć na temat opon chińskich i indyjskich???? oczywiście wolał bym stomila albo baruma ale fundusze na taki wypas nie pozwalają.
    • Przez damianzb9613
      Witam ,czy po wymontowaniu pompy paliwowej i wyjęciu koła zębatego napędzającego pompę czy przestawi się rozrząd (zapłon) . Po wymontowaniu pompy silnikiem nie było kręcone (został w tym samym miejscu )silnik MWM D226-4( cztery cylindry ).A jak się przestawił to jak go poprawnie ustawić(najlepiej bez zdejmowania przedniego dekla ).
    • Przez marcinnowo233
      Witam chciałbym swój wał łakowy przerobic na mozliwosc transportu na kołach. Im mam takie pytanie czy wystarczy siłownik o grubosci tłoczyska 56mm i długosci złoznego 80 cm a rozłozonego 130 cm . Moj wał ma wymiar 90 cm wysokosci i 2500cm szerokosci i jest zalewany woda. Chciałbym kola dorobic na wzor tego wałuhttp://allegro.pl/wa...4115726801.html . Bo wydaje mi sie jego konstrukcja w miare prosta i ekonomiczna. I tutaj moje pytanie czy siłownik da rady podniesc ten wał i czy wysuw siłownika nie bedzie za krótki ?
    • Przez pronarek82
      Witam,po remoncie rozrządu, oczywiście wszystkie koła poustawiane na znaki, przy próbie odpalenia silnik ciężko się kręci. Co może być tego przyczyną. Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez Borekk17
      Panowie ma ktoś może  schemat jak ustawić rozrząd w silniku Perkins d2500 w wózku widłowym  balcancar  
       
      Bo muszę poskładać  ten wózek po jednym Januszu  który wyjął  pompę wtryskową do regeneracji  i  już tego nie poskładał a zębatka  napędzająca pompę  spadła w dół i prawdopodobnie przestawiła się  pompa jest mocowana na klin i stożek 
       
      A jak to w widlaku  żeby zdjąć pokrywę rozrządu  jest dużo zabawy  
       
      Może ma ktoś  schemat  albo wie z własnego doświadczenia  w jakiej pozycji ma być ustawiony wałek Pompy  (w którym miejscu ma być klin)  dla gmp pierwszego cylindra 
      Wtedy byłbym w stanie ustawić to bez rozbierania  przedniego dekla  
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj