Maciek1091

New holland T4.85

Polecane posty

jonybrawo8    0

ja mam t.4 75 power star..... nie polecam. Sam fakt ze robił go turek dla porównania mam tez t6070 który jest skłądany w anglii i powiem wam ze jest straszna różnica w wykonaniu, przed zakupem myślałem ze to nie ma wpływu ale w trakcie okazało sie ze jednak ma a miznowicie po 1 sezonie odkręcił sie wał przeniesienia napedu na przednia oś uszkadzając przy tym inne podzespoły a dla czego bo był źle dokręcony. Następne wady kable w słupkach podczas jazdy stukają w kabinę, przewód od klimy podczas pracy ciągnika drży i i stuka o kabinę, skrzynia ma niedobrane przełożenia do pracy w polu itp itd za te pieniądze mogłem mieć zetora proxime plus z pełnym wyposażeniem, tak zrobili znajomi i są zadowoleni a u mnie w 1 roku był serwis z 8 razy i za kazdym razem do czego innego a no i podnośnik tak jak kolega pisze pulsacyjnie opada a z cięższą maszyną  leci w dół jakby ktoś ją zrzucił!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonybrawo8    0

oczywiście zgłoszone do serwisu. Po wielu próbach i po wymianie zaworu głownego od podnośnika dopatrzyli sie ze jest tam tak mała śrubka na zaworze którą zmniejsza sie i zwieksza wydatek. Ustawili opadanie na bardzo powolne tyle tylko ze kazali mi opuszczać tą krótszą rączka ok myslałem ze problem rozwiązany.... niestety po 2 miesiącach wszystko wróciło :D  a ja juz nie mam siły na ten traktor i na ten serwis olałem temat i pulsuje dalej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonybrawo8    0

Rolmax! ;[  A oprócz tych wszytskich wspaniałych doświadczeń z t4 dochodzi jeszcze sprzęgło którego nie są w stanie wyregulować bo ma wade fabryczna o czym sie dowiedziałem po usłyszeniu 100 innych wymyślonych przyczyn! Objaw jest taki ze nie da sie płynnie ruszyć np opryskiwacz 2000L zalany, żeby ruszyć nim na polu to wygląda tak: puszczam powoli sprzęgło nic.... nic... nic... i naglę coś zajęczy, czapka spadnie z głowy no i dopiero jade. Słyszałem od kolesi w kielcach na targach ze jakiś facet juz walczył z dilerem w kwestii tego sprzęgła, podobno coś mu tam szlifowali podcierali itp (poprawiali fabrykę) i podobno teraz jest znośnie. Spróbuję złapać kontak do tego kolesia to zapytam jak to teraz po naprawie wygląda. Jak złapie kontakt do gościa to wypytam i napiszę jak to wszystko teraz wygląda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonybrawo8    0

Gdyby to było takie proste to juz dawno bym to zrobił są pewne zależności przez które musze sie jeszcze z nim meczyc. Ale jak tylko bedzie taka możliwość to pojawi sie na allegro. juz niedługo

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez maciekkowalski91
      Witam czy któryś z użytkowników wie jakie powinny być luzy na zaworach ssących i wydechowych w silniku Forda 2723e bez turbiny w kombajnie New holland. Niestety nie znalazłem żadnych informacji na temat tego silnik w internecie. Z góry dzięki za pomoc
    • Przez 343
      Witam zastanawiam się nad zakupem new hollanda T6 miałby on pryskać i siać nawóz.Tylko nie wiem czy on mieści się między rządkami w kukurydzy.Ktos może widział czy mieści się ten traktor między rządkami ?
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj