yogi

Ciśnienie oleju

Polecane posty

martinezo    41

prawdopodobnie czeka Cię w najbliższym czasie remont silnika (szlif wału korbowego jeśli jest nominalny, lub wymiana na nowy jeśli już był szlifowany, wymiana panewek na czopach głównych i korbowych, ale wina może też leżeć po stronie pompy olejowej) :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Proszę pana silnik woła o kapitalkę. Z tego samego powodu my robiliśmy silnik w mf 255 (ten sam silnik). Tylko u mnie podczas orki z 4 spadało prawie do 0 :P

Po kapitalce przy orce ciśnienie nie spada poniżej 3.5


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Ja bym juz go nie meczył tylkpo jak najszybciej rozbierał przynajmniej mise zdejmi odkrec stopki korbowodów i wał zobaczysz. Co do szlifowania wałów w perkinsie jeśli to bedzie pierwszy szlif może jakis czas pochodzi jeśli juz następny możliwośc długiej eksploatacji się zmniejsza w tych silnikach wały sa płytko utwardzame i wielkiej ilosci szlifów nie tolerują.tak czy tak jak najszybciej rozbierz może wymiana panewek go uratuje bedzie widac, noze to tez byc wina pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Kolego po co wydawać kasę. Zrobisz kapitalkę we własnym garazu jeżeli znasz podstawowe wiadomości o mechanice. Z ojcem silnik zrobiliśmy 3-4 dni, bo oddawaliśmy blok żeby wyjeli i wstawili nowe tuleje, po za tym wszystko możesz samemu zrobić, wystarczy chcieć i posiadać podstawowe narzędzia ^^


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek2484    0

mam problem z cisnieniem jak odpale to jest 4 a jak się rogzeje to spada o 02.pomcy

a morze popa jest szmelc.jest załorzony zegar iny nisz orginalny morze pkazuje tak zle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matus951    6

Witam!!

Ostatnio pojawił się problem z Ursusem 4514, mianowicie nie było ciśnienia oleju.

Wujek rozebrał miskę olejową i ściągnął tą pompę. I teraz tu jest pewien problem:

Jak ta pompa powinna być ustawiona?? Wujek mówił mi coś przez telefon o jakichś ustawieniach na trybach.

Wiecie może o co chodziło??

Proszę o pomoc jak ją ustawić ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masiew    31

to jest prosta pompa zębata. tam nie ma co ustawiać


wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matus951    6

Wujek mówił jeszcze o tym że jakieś znaki na tych trybach są ale jak mówisz tak to tak pewnie jest.

Dzięki za odpowiedz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Musisz odjechać przodem i ściągnąć pokrywę rozrządu.I wszystko ustawić na znaki.wraz z pompą olejową.Później obrócić parę razy wałem czy jest dobrze.Nie masz innego wyjścia.

Dla nie wtajemniczonych to jest pompa z przeciwwagami i jak się źle założy to rozwali silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matus951    6

A wiesz może dokładnie jak to zrobić?? Da się łatwo po tych znakach dojść??

I nawet jeśli tylko pompa była ściągana to trzeba przodem odjechać??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Niestety tak.Chyba że znajdziesz znaki na tym kole pośrednim i ustawisz.Musi być na znakach bo pompa wyważa wał korbowy i jak źle złożysz to silnik będzie miał duże bicia i możesz go uszkodzić.Szkoda że nie zaznaczyłeś przed ściągnięciem ale skąd można wszystko wiedzieć.Ja kiedyś pojechałem do znajomego mechanika i też miał rozebrany, bo pierścienie zmieniał, to dobrze że mu powiedziałem,bo nie wiedział,to przodem odjeżdżał.To był 4512.Spróbuj odszukać znaki może ci się uda.Powinno być 2 znaki na kole.jeden ko wału a drugi do pompy.Nie pamiętam czy na pompie masz koło pośrednie czy w bloku.Może jakieś lusterko włóż między dekiel a koło to zobaczysz.Kombinuj.A jak nie to odjeżdżaj.

Edytowano przez tomek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzen    199

witam panowie mam taki problem w 2812 z ciśnieniem na zimnym oleju pokazuje 4 po 5 min.zaczyna wariować zegar ciśnienie strasznie skacze z 3 na 1 a jak trochę się rozgrzeje tak po 15 min.skacze z 2 na 0 na wolnych obrotach jak dodam gazu to wcale się nie poprawia tylko bardziej zaczyna skakać strzałka a powodem wkręcenia zegara było to że na wolnych obrotach po rozgrzaniu zaczynała migać kontrolka

i właśnie nie rozumiem tego migania bo albo ciśnienie jest albo go niema.

dodam że silnik ma 4300mtg mam go od nowego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Prawdopodobnie wał do szlifu będzie. Ale najpierw sprawdzić inne możliwości, moze wymiana oleju pomoże. Ja na kończących się panewkach jeździłem jednego roku na mobilu przez żniwa i przechodził do remontu, bo ciągnik był potrzebny i nie było czasu na remont przed żniwami. Na mobilu miał lepsze ciśnienie, choć i to było tylko na krótką metę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzen    199

zapewne tak ale po 4300mtg to trochę za wcześnie zwłaszcza że zawsze był ciągnik pilnowany pod kontem oleju i nigdy go nie zabrakło a zalewam milwus 15w40

najpierw wymienię pompę oleju i się zobaczy

:unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzen    199

no niestety wymiana pompy nic nie dała czeka mnie remont ale to dopiero zimą narazie zalałem lepszy olej i w sandał ;) w wolny czasie odłącze na chwile olej od sprężarki morze to jej wina

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43

Kolego wlej Doktora do silnika olaj koł 40w lub 50w na lato spoko .Najważniejsze jak bendziesz robił remont daj wał do utwardzenia azotowanie pocdawa na swieconcom kontrolke po 1000mt ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15354

Kolego jak oleju nie ubywa,moc ma, odmą nie pluje to lepiej nie robić remontu. Orginał to orginał, remont zrobisz i dalej tak może skakać, a jakość już nie ta będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam, jak wyjąć pompę olejową silnika? Na rozgrzanym silniku ciśnienie spada na wolnych obrotach do zera, a tak przy 1500rpm dopiero rośnie do 1atm. Czy to wina pompy czy może wału? Jak sprawdzić pompę czy działa jak należy i jak ją wyjąc? mo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tyle to już zrobiłem, tylko ze ona jest przykręcona na trzech śrubach,a środkowa śruba jest za zębatką. Zębatki nie da się zdjąć bo ona jest przy samej obudowie silnika. I jak ja wyjąc??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Mam dokładnie to samo u siebie, na pełnych obrotach mam max. 2atm, miesiąc temu podnosiłem zawór w pompie i wymieniłem olej na Superol CC40 (ale nie z beczki rozcieńczany ropą tylko z baniek) i nic to nie dało, dalej te same objawy.

Zamierzam kupić nową pompę i silnik zalać olejem gęstszym niż Superol tj. Diesel2 20W50 (bo jest jeszcze rzadszy 15W40) z racji tej, że silnik wymaga remontu skutki mogą nie być zadowalające.

Edytowano przez Junkers

KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
    • Przez Cumins
      Witam wszystkich , jestem posiadaczem ciągnika case 1055 silnik d358 , ostatnio  gdy odkręciłem bagnet od oleju zaczeła wylewac się z niego spora ilość wody , dodam że dzieje się to tylko wtedy gdy postoi dłuzszy czas , w czasie sezonu gdy pracuje dzień w dzień nie zaobserowałem takich objawów . Jaka może być przyczyna tak dużej ilości wody w oleju podczas postoju ? Z góry bardzo dziękuję 😉
    • Przez Polacek
      Witam,

      Zeby wymienić pompe oleju muszę odjechać przodem, czy jest to konieczne ? Czy wystarczy zdemontować zbiornik paliwa ? Sprawdzę luz na pompie odkręcając miskę oleju ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj