yogi

Ciśnienie oleju

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
yogi    13

co sie moglo stac w mf255 ze po zagrzaniu cisnienie w silniku spada do zera?wal po szlifie panewki i ponpka oleju nowa! :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisek    6

To chyba coś nie tak z tym remontem.Musi gdzieś na wale gubić, bo piszesz że tylko na rozgrzanym spada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yogi    13

no gdy jest zimny to jeszcze trzyma ciznienie a po 15 minutach pracy na wolnych obrotach niema nic a na gazie to tylko troszke sie wskazówka dzwiga a silnik buł już robiony 3 razy własnie z powodu braku ciśnienia!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek    3

my w mf 235 2 razy silnik rozbieralismy, wszystk nowe wsadzilismy a sie wkoncu okazało ze oszukiwał czujnik( po odpaleniu nei swieciła sie kontrolka po pewnym czasie zaczynała mrygac a potem jzu sie swieciła, objawy nie wskazujące ze czujnik jest popsuty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yogi    13

a ja zamiast czujnika mam wskaznik ze on raczej nie kłamie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miki7211    8

Ale w takiej sytułaci to albo pompa wysiadła ale silnik jest do kitu. Innej mozliwosci nie widze.


Moje Filmiki

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t-tas    0

a czy przypadkiem wałek rozrządu nie ma zbyt dużych luzów w bloku-kolega pracuje w POM i silniki perkinsa(właśnie te z MF235,MF255,3P tarpana, widlaków i jeszcze inne zastosowania) często remontuje i z tego co pamiętam(ale jak chcecie to mogę się dokładnie na jutro dowiedzieć) w kilku przypadkach jak szlifierz dał ciała właśnie z łożyskowaniem wałka rozrządy trzeba było zwiększać ciśnienie otwarcia zaworu bezpieczeństwa w pompie olejowej aby większe ciśnienie na pompie zniwelowało spadki ciśnienia na wałku rozrządu-ale mówił mi to kiedyś tak więc jak chcecie mogę się jeszcze czegoś dowiedzieć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek15h    110

Ja w swoim 3512 zaraz po remoncie tez miałem problem z ciśnieniem oleju ,świeciła kontrolka po nagrzaniu silnika i to nawet na wysokich obrotach ,ale wystarczyła tylko wymiana czujnika i wszystko ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witja    0

pomóc to może ci nie pomoge ale cie pociesze ja żeby doprowadzić kapitalny remont w mf-255 do końca czyli to takiego stanu żeby wszystko bylo ok. rozbieralem silnik trzy razy to wszystko przez ''zajebi... czesci'' ale teraz jest ok poza tym że nowiutka pompa wtruskowa po kilku MTG już pojechala do reklamacji wyciek paliwa ale co zrobic takie życie no albo części

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yogi    13

i sprawa rozwiazana :) okazalo sie ze przy wybijaniu tlokow facet za mocmo walil po korbach i zrobil z nich niezle jaja :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7
a to CH...J amator! A ile kosztował cie remont 3512?

 

A najlepsze jest to że tacy najwięcej sobie liczą za remonty :/


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yogi    13

nio troche kosztował!!! szlif wału +2 razy panewki i 3 korbowody i do tago 3 komplety uszczelek i kupa nerwów :P nio i jeszcze drugi silnik z tarpana za 1000zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

pytam,bo mieliśmy podobny przypadek przy remoncie . Też nam żle złożyli-nie zadbali o czystośc przy składaniu silnika i już po nie całych 10mth kontrolka od oleju sie świeciła!!! I zaprowadziliśmy go do poprawki to powiedziął ze żle go docieramy,ale tata sie wku.wił kazał mu wykręcić wał i zawiózł tam gdzie robili szlif to mu właśnie powiedzieli ze wał był złożony z jakimiś opiłkami i dlatego tak sie stało. I musiał zrobić drugi remont, ale menda policzył sobie za części i drugi nowy wał kazał kupic bez potrzeby!!! Ku przestrodze ten partacz nazywa sie Kwiatkowski T. mieszka w PIOTRÓWKU!!!!!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lambogrand    52

Te czujniki cisnienia oleju w 3512 to jakies badziewia i buble sa ja juz mam cale pudelko szwankujacych czujnikow co chwile zakladam nowy juz sie nawet nie przejmuje ze swieci kontrolka cisnienia oleju bo przyjezdrzam do domu zmieniam czujnik i wszystko gra. Ludzie doradzcie mi co zrobic teraz znow swieci jak sie zagrzeje to do 1000 obrotow lekko swieci silnik mialem w specjalistycznym zakladzie kapitalke robiona 1000mtg temu robiona wiec jest sprawny chodzi igla tylko te czujniki mnie strasza ciagle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    24

Zamiast czujnika wkrec cisnieniomierz i zawsze bedziesz wiedzial jakie masz cisnienie. Ja tak mam w 3p i c-360.


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

W moim mf kontrolka oleju zaczeła wariować, więc ojciec wstawił wskaźnik ciśnienia oleju i okazało się , czujnik albo coś innego było popsute. Radze wstaw se licznik, będziesz mógł na biżaco kontrolować ciśnienie oleju. oto mój : http://www.agrofoto.pl/forum/uploads/12317...48_69_27426.jpg ( ten czarny po lewej)

Oto przykładowy nowy : http://www.allegro.pl/item540496063_wskazn...u_ursus_mf.html

W moim Mf zrobiliśmy kapitalke bo jak silnik sie zagrzał to ciśnienie na liczniku spadało do zera. Wymieniliśmy wszystkie części oprócz pompki oleju , złożyliśmy silnik i okazało się , że na zimno ciśnienia wogle nie było, zmieniliśmy popke oleju i już wszystko było git , ciśnienie wynosiło na min. obrotach ok. 3.5 a obecnie na max. obrotach dochodzi do 4. ;)

Cena wskaźnika wacha się od 30 do 100zł. Sam licznik dorwiesz za 30 zł , a za gotowy komplet z wężykiem i inymi elementami montażu musisz dać od 50-100żł.


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lambogrand    52

Dawno tu nie bylem zalozylem wskaznik zamiast czujnika no i sie zalamalem po ok 1000 mtg od remontu cisnienie wynosi 3 atm jak sie zagrzeje to 0.5 atm :P bede tak jezdzic niestety kasy na remont niema zobaczymy jak dlugo wytrzyma tylko w opryskiwaczu i rozsiewaczu jezdzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaroweres    6

Nie chce cię martwić ale chyba silnik do remontu.... :P Chociaż jeszcze może trochę pochodzi bo to ciśnienie jeszcze nie jest krytyczne


i życie toczy sie dalej.........

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
    • Przez Cumins
      Witam wszystkich , jestem posiadaczem ciągnika case 1055 silnik d358 , ostatnio  gdy odkręciłem bagnet od oleju zaczeła wylewac się z niego spora ilość wody , dodam że dzieje się to tylko wtedy gdy postoi dłuzszy czas , w czasie sezonu gdy pracuje dzień w dzień nie zaobserowałem takich objawów . Jaka może być przyczyna tak dużej ilości wody w oleju podczas postoju ? Z góry bardzo dziękuję 😉
    • Przez Polacek
      Witam,

      Zeby wymienić pompe oleju muszę odjechać przodem, czy jest to konieczne ? Czy wystarczy zdemontować zbiornik paliwa ? Sprawdzę luz na pompie odkręcając miskę oleju ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj