tabaluga797

ursus 2812 lampa robocza "szperacz"

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tabaluga797    1

Witam. Ostatnio zakupilem ursusa 2812 z kabina koja. Nie dziala w niej lampa robocza tylna tak zwany szperacz. Mam nowa zarowke ale ona i tak nie dziala wiec pomysalem ze bezpiecznik ale w skrzynce od bezpiecznikow po lewej stronie od kierownicy wszystkie bezpieczniki sa dobre. Wiec moje pytanie brzmi czemu moze tam nie dochodzic prad ?? Moze sa jeszcze inne bezpieczniki w innym miejscu??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15357

Jak masz akumulator przy kierownicy to tam pod klapką są jeszcze bezpieczniki nad akumulatorem przy kontrolkach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalus8    101

weź kolego rozbierz tą lampę i sprawdź wyłącznik bo lubi zawodzić

aha i najważniejsza sprawa musisz mieć włączone oświetlenie w ciągniku żeby ona zaświeciła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PEDRO_20    0

Zacznij od sprawdzenia czy prąd wogóle dochodzi do lampy najlepiej żarówką jeśli nie to sprawdź kostkę przy błotniku dla ułatwienia powiem ci że jest to kabel niebieski( prąd na szperaczu ma być cały czas niezależnie od świateł po to masz tam przełącznik) jeśli w kostce nie ma zdejmij pokrywę pulpitu i tam szukaj niebieskiego kabla wychodzącego z wiązki z metalowej rurki na skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalus8    101

a u mnie można włączyć dopiero gdy włączę światła w przeciwnym razie nie działa.

I jest to na pewno fabryczne rozwiązanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15357

Ja u siebie przerobiłem. Wziołem prąd z bezpiecznika który ma napięcie po przekręceniu kluczyka, dałem włącznik w desce rozdzielczej i mam niezależne światło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

    • Przez pitur13
      Witam. Proszę o pomoc jak ustawić te wałki bo na zębatkach jest tyle znaków że mam mętlik 😕

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj