Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Botannick

Farmtrac-problem z serwisem

Polecane posty


Botannick    19

Witam.

Panowie doradźcie co zrobić? W moim Farmtrac'u przestał działać wyłącznik od : wycieraczki przedniej, klaksonu oraz spryskiwacza, jest jeszcze na gwarancji. Zgłosiłem to do serwisu i powiedziano mi że trzeba wymienić na nowy lecz serwis nie przyjedzie bo koszty dojazdu są za drogie i powiedzieli mi żebym sobie to sam wymontował i przywiózł a oni wyciągną z nowego co u nich na placu stoi i mi dają a do przeglądu gwarancyjnego jeszcze daleko... Sądzę że biorą mnie na przetrzymanie aż minią 2 lata i wyłącznik będę musiał sobie zapłacić.

 

PS. Odradzam dilera LIDAROL z Pszczyny ...

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zajac1    26

W tej sytuacji "uderzył" bym prosto do producenta, tj Farmtrac-Mrągowo ;)

Nam też diler nie chciał kasy oddać za zaczep przesuwny którego w ciagniku nie ma a był zamówiony i zapłacony.

Po telefonie do Mrągowa diler jakby złagodniał i pieniążki oddał :)

Edytowano przez zajac1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Botannick    19

a na jaki nr dzwoniłeś ??? na ten Tel. +48 89 743-37-00 czyli bezpośrednio do Mrągowa czy do opiekuna rejonu????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


stop    91

3 wyłączniki na raz padły dziwne hmmmm ... sprawdzałeś bezpieczniki? A jeśli to na pewno to to niech diler gdzie kupiłeś się zajmie ... w ostateczności niechaj kurierem ci przyślą i za nic nie płać. Ale robocizna też się liczy bo wymiana włącznika zespolonego (klakson jest na raczej zespolonym) to chyba trzeba kombinować z kierownicą. Wiem że to czytają dealerzy więc piszę wprost... nie daj się dzwoń do Mrągowa. Masz dokument gwarancyjny, datę zakupu na fakturze to w ostateczności pozgłaszasz gdzie się da czytaj sąd, rzecznik konsumenta a pożałuje taki Dealer. Standardy wyciągają pewnie ze swoich rodzimych Indii - kraju 3 świata. Wcale się nie zdziwię jak przeniosą cały byznes z Polski do Turcji (jeszcze tańsza siła robocza) i tak będą skakać z kwiatka na kwiatek, aby najwięcej rozprzedać nie dopracowanych, nie rzetelnie montowanych ciągników.

PS. mi klakson kiedyś nie działał bo kabelki się coś odłączył z wsuwki przy samym klaksonie pod maską ;) Pewien lokalny "Dealer" (na szczęście już nie jest dealerem i nie będzie oszukiwał innych) Farmtraca też mnie po chamsku kiedyś potraktował.

Edytowano przez stop

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Botannick    19

Może źle to określiłem...Patrząc na schemat w instrukcji to te wyłączniki są na jednym bezpieczniku. Gdyby nie gwarancja to zapewne zrobił bym to sobie sam, co do wymiany to zapewne trzeba by było zdjąć kierownice a reszta wyszła by w praniu. Co do indyjskiej jakości hmmm... kabina jest polskiej produkcji przecież.

Edytowano przez Botannick

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

OKEY    154

Cena serwisu jest wliczona w cene ciagnika wiec niech nie robią z ludzi durni i niech to naprawiają . Nie ważne czy jest to od odkręcona śrubka czy rozwalony silnik . Ciągnik ma byc sprawny i tyle. Co Ciebie obchodzą ich koszty? Zapłaciłeś za gwarancję a teraz masz sobie sam naprawiać ? A co gdy coś źle podłączysz i spali się cała instalacja albo i ciągnik? Pewnie umyli by ręce. MIałem podobnie z autem . Wymieniałem koła z letnich na zimowe i przy wymianie wyszło że zerwany jest gwint śruby i piasty . Oczywiscie serwis wymyslił że wymiana koła to była ingerencja w mechanikę samochodu i że tak w ogóle to sobie sam gwint zerwałem.

Tak ze nie ma co dziadom odpuszczać niech sie nie przyzwyczajają do olewki klienta

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zajac1    26

a na jaki nr dzwoniłeś ??? na ten Tel. +48 89 743-37-00 czyli bezpośrednio do Mrągowa czy do opiekuna rejonu????

 

Nie pamiętam dokładnie ale dzwoniliśmy bodajże do opiekuna regionu.

Nic sam póki masz gwarancje przy ciągniku nie ruszaj, kolega wyżej słusznie mówi.

A jeśli chodzi o mojego "dilera" to sam czasem żałuje ze nie dopłaciłem troszke i nie wziąłem ciagnika z Agromy gdzie serwis mają owiele lepszy...

Aaa i daj znać jak sie zakończyła ta sprawa , pozdrawiam ;)

Edytowano przez zajac1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Risto    16

Dokładnie traktor kupiony i niema, że boli mają przyjechać i do urwanej śrubki albo i bezpiecznika jak wspominasz, bo to ich interes za który Ty konsument załaciłeś ogromną kasę. A skoro nie chcą to spują reputację firmy Farmtrac i są zwykłymi naciągaczami co na boku kręcą lody na własną rękę a Farmtrac nic o tym nie wie. Więc i Farmtrac musi się im do tyłka dobrać. Gwarancja jest po to by to producent się zajmował usterkami na swój koszt w tym okresie. Zrobisz coś sam w tym czasie na własną rękę to tracisz gwarancję! a oni mają podkład w sądzie, że Ty napsocieś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Botannick    19

Dziś zadzwoniłem do Mrągowa połączono mnie z jakimś tam panem głównym od serwisu, kazał napisać mi zgłoszenie i wysłać mu na maila zobaczymy jak sprawa się potoczy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hoodoowca    4

Ja nie narzekam na serwis P J Jurgielski kiedy miałem awarię to po naprawie osobiście przyprowadził mi ciągnik na podwórko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Botannick    19

Ja nie narzekam na serwis P J Jurgielski kiedy miałem awarię to po naprawie osobiście przyprowadził mi ciągnik na podwórko.

 

A co to wnosi do mojego problemu ?

W tym wypadku nie pozostaje mi nic jak tylko złożyć gratulacje ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Hubert12011
      Witam, w mojej valtrze wyskoczyły 2 kody błędu 
      001639--31--000
      i 008019--08-003
      Valtra seria t 183 2011r czekam na odp. z góry dzieki 
    • Przez Tomasz3p
      Witam otóż ciągnik ma mało mocy tak jak by silnik był bardzo ''miękki''. Czy może być to wina pompki paliwowej. Czy może jest jakaś inna przyczyna, miał ktoś taki problem? 
    • Przez maslo200
      witam zakupiłem ciągnik  mam do niego wszystkie umowy kupna sprzedaży od pierwszego właściciela  nawet star rachunek że zakupił  go na własny użytek  ciągnik był rejestrowany jest wpisany nr rejestracyjny dzwoniłem do wydziału komunikacji i powiedzieli żeby wysłać ksero dokumentów dostałem odpowiedz że  nie mają już o tyle lat wstecz dokumentów potwierdzających rejestracje ciągnika   do ciągnika nie mmam dowodu ani tablicy i zastanawiam czy da sie coś zrobić czy jedyne wyjście kupić papiery z góry przepraszam jeśli to nie ten dział i prosił bym o przeniesienie za pomoc z góry dziękuje   
    • Przez Lolex123
      Witam . Jestem posiadaczem prasy walcowej Deutz fahr mp 121 , od pewnego momentu , sterownik od prasy przestał mi pokazywać czy komora maszyny jest już pełna , co może być tego przyczyną ?
    • Przez masa_ag
      Witam,
      Posiadam problem z wałkiem, objawia się to tym, że po odpaleniu wałek jest cały czas włączony (kontrolka się nie świeci, może być przepalona żarówka)
      Niestety pod obciążeniem już się nie kręci. Próbując zmienić prędkość czuję opór na dźwigni.
      Dodatkowo prawdopodobnie nie działa wyłącznik. Czy można jakoś użyć go na krótko (używając doprowadzonych 3 kabli: +, C, T ?)
      Co i w jaki sposób mogę zrobić, aby dokonać diagnozy wałka oraz włącznika?
×