KrzysztofMech5

Problem z Hydrauliką w prasie zwijającej sipma z-279 Farma 1

Polecane posty

Witam

mam problem z hydrauliką w prasie sipma z279 Farma 1 rok99 ogólnie chodzi o to ze gdy podnosze klape ładnie, płynnie idzie do góry lecz gdy zacznę ją opuszczać zaczyna się skosować i widac ze raz opusci sie jedna strona raz druga tak jakby się cos przycinało i tak cały czas się dzieje naprzemiennie az cała prasa się trzęsie dopuki nie opusci się do konca mieliscie taki przypadek bardzo proszę o pomoc z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WontekToJa    1

Każdy siłownik ma swój zawór czy jest jeden wspólny ?

Jak zawory to wymontuj i rozbierz może coś się w środku narobiło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mysle ze tak cięzko mi tez powiedziec czy to będzie chodzic najwyzej wywale to i załoze węze bezposrednio na siłownik(sprawdziłem to bedzie działać bez tego ale hydraulika w ciągniku będzie obciązona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WontekToJa    1

A gdybyś założył jeden zawór , powinien starczyć przed trójnikiem czy jak tam to jest rozwiązane.

A w klapie masz zamki czy trzymają tylko siłowniki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RusiL    303

kolego a nie masz kostki przy rozdzielaczu klapa/podbieracz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RusiL    303

Tam konkretnie nic, ale to ten zawór (kostka z dwoma kapturkami z dołu) odpowiedzialna jest za to żeby się komora nie otwierała przy zbyt małym ciśnieniu lecz przy przeciążeniu się otworzyła. W nowszych wersjach nie ma tych kostek przy siłownikach (mówię na własnym przykładzie prasa Z-279/1 Farma).

Edytowano przez RusiL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RusiL    303

Sprawdzałem w katalogu i nie widziałem wcale tych kostek przy siłownikach. Jak chcesz to daj maila na priv to ci wyślę ten katalog.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Witam,mam problem z klapą,otóż nie zamyka się,jest całkowicie otwarta,czy to wina kostek przy słownikach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

To wina Żydów . :D:D

A poważnie to jak wyglądają kostki przy siłownikach ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Nic do nich nie mam

Kostki są na zdjęciu kilka wpisów wyżej użytkownika @KrzysztofMech5

Edytowano przez Alamo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RusiL    303

spróbuj poluzować przewody między kostką a siłownikiem, a później między kostką a zaworem ciśnieniowym i będziesz widział gdzie tkwi problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Przewody z zamków hydraulicznych poluzowałem,najpierw dolne,klapa nawet nie drgnęła,górne również,i tu bez efektu,na końcu między kostką a siłownikiem,klapa opadła.Uważam że nimi jest problem. Kupiłem przewody, wyjełem zamki, robię połączenie bezpośrednio na siłowniki jak w nowszej wersji.Jutro dokupię króćce pierścieniowe do połączenia przewodu z siłownikiem zamiast zamka,i dam znać 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

W starszej wersji przedni zamek też jest, nic tu nie zmieniam,pytałem w sklepie,zamki przednie mają jednakowe.Dodatkowo klapa blokowana jest przez rozdzielacz ciągnika.Musi działać skoro ta zasada działa w nowszych

Edytowano przez Alamo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1448

Jak zamek sprawny, to rozdzielacz w ciągniku nic nie trzyma, co więcej- przepuszczający rozdzielacz w ciągniku może powodować puszczanie zamka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Brałem taką możliwość,podpinałem dwa ciągniki i tu bez zmian.Sytuacja jest rozwiązana,klapa po odrzuceniu zamków chodzi elegancko,ciśnienie na zamkniętej klapie ponad 20 (czerwony kolor).Mam kawałek do zbioru,finalny test wieczorem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zyzek
      Ostrzył ktoś może nóż w tej belarce? Co trzeba zdemontować aby się do niego dostać?
    • Przez Krzysiek2794
      Witam, ludzie pomóżcie mam problem z moim Jumz'em. Niedawno kupiłem jumza chyba przerobionego z koparki, nie znam jego przeszłosci,na rolniczy.Mianowicie mam problem z hydraulika, nie wiem czy ktoś maczał juz tam "paluchy" ale nie mam sekcji pływającej do orki, w żadnej z 3 dźwigni. Mam pytanko czy jak wymienie rozdzielacz na taki z sekcją pływającą to musze jeszcze coś przerabiać? Prosze o pomoc.
    • Przez roman099
      Witam niedawno zakupiłem nową prasę metal fach z587 (budowa ta sama co sipma1210 classic) i mam następujące pytania:
      1.Jak zamykam komorę to mam nabić ciśnienie w prasie  jeśli  tak to ile czy po prostu tylko ją zamknąć?
      2. Ile robić obrotów siatki na bele tak żeby było ok??
    • Gość
      Przez Gość
      Witam serdecznie
      Pytanie do użytkowników MF 3125 i pochodnych. Przy rozdzielaczu są 3 węże, który z nich to zasilanie, a który powrót oleju. Według mnie górny z lewej to powrót, a dolny (grubszy) to zasilanie.
      Proszę o odpowiedź czy mam rację czy też nie.

      Potrzebuję zrobić dodatkowy rozdzielacz przy TUZ-ie, który posłuży mi do obsługi zakupionej prze zemnie zgrabiarki grzebieniowej TWIST Samasz-u. Chciałbym za sobą ciągać prasę KRONE Comprima F 125 XC, a z przodu zgrabiarkę.
      Niestety potrzebuję 4 szybkozłączka podwójne (2 dla prasy, 1 dla zgrabiarki, 1 do obsługi wysokości tuza)
      Stąd też pomysł na dodatkowy rozdzielacz z przodu, który byłby obsługiwany za pomocą joysticka z kabiny.

      Pozdrawiam serdecznie oraz dziękuję za pomocne wypowiedzi


    • Przez Rattarow
      Witam 
      Jestem posiadaczem ciągnika DEUTZ-FAHR AGROTRON MK3 135. Po naprawie płyty sterującej hydrauliką wystąpił problem (wymienione zostały uszczelki). Podczas podnoszenia tuzów występuje bardzo głośny pisk. Wyświetla się także komunikat na desce rozdzielczej "zbyt niskie zasilanie sprężonym powietrzem". Nie wiem, czego to może być przyczyna. 
      Bardzo proszę o pomoc. 
      Z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj