Wojtek

Turbo do 1224

Polecane posty

Wojtek    3

Czy ktos zakładał do 1224 turbo?? Co trzeba zmienic zeby prawidłowo chodziło??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    10

Kolektor ssący i wydechowy, zbiornik paliwa, pompę paliwową, końcówki wtrysku, tłoki, korbowody no i trzeba kupić turbinę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek    3

jeszcze chyba chłodnice i filtr  powietzra jak mi sie zdaje !! wyniesie mnie to z 5 tys :o Sławek mógł bys dac mi sówj numer gadu? to mój numer4090374

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość M   
Gość M

Ja bym sie nie bawił tylko sprzedał 1224 i kupił 1614 chyba że masz czas.Z resztą lepszy1224 bo ma 4 biegi ale to zależy jak kto uważa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kopek22    3

1224 nie jest potrzebne turbo, to jest optymalne dla tego silnika

sasiad ma 1614 i  co z tego jak caly czas mu to sie psuje a obrabia ni m tylko 50 ha :-[

to duzo pali i nie jest takie mocne ale moze jego egzemplarz jest taki wadliwy :-[

a teraz sobie kupil nowego zetorka a 1614 to do cyklopa zaklada :) albo do zbierania kamieni na dwukolke :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek    3

ja mam za duze góry bez turbo czasem schodze do takiego biegu ze pretkosc  jest dla maszyny zamała i nie ma efektu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    4
Kolektor ssący i wydechowy,zbjornik paliwa,pompe paliwowom,końcówki wtrysku.tłoki,korbowody noi tsza kupić turbine.

 

 

Pompy można nie zmieniać co z tego że nie ma korektora nadciśnieniowego  nawet lepiej będzie bo nie będzie urywać paliwa pod obciążeniem  nie jestem pewien odnośnie korbowodów  czy są inne w sw 400  są inne korbowody bo mają kanał na olej w środku 

 

Ja tam bym się w to nie bawił  bo skrzynia ci będzie siadać zwłąszcza na takich górkach ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
U1224    3

No bo chyba raczej nie bez powodu w 16 nie ma skrzyni 4. Musieli wstawiac 3 bo 4 by sie rozlatywaly taka prawda


c330, 5120, 155.54 MLT626T & E514

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FQ    0

Tryby w 12 sa węższe,i nie wytrzymałyby momnetu takiego jaki przenosi tak mocny silnik,dlatego w obudowie zmiesciły im sie tylko szersze na trojeczke 8)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek    3

jak nie wytrzyma to  sie kupi skrzynie 3 biegową ale odrazu  napewno nie padnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316
Pompy można nie zmieniać co z tego że nie ma korektora nadciśnieniowego  nawet lepiej będzie bo nie będzie urywać paliwa pod obciążeniem  .............

 

mam w 10145 wlasnie pompę paliwową od tego bez turbo - taka byla i mysle nad wymianą na oryginalną. to fakt nie odcina paliwa. ma to swoj ogromny plus - np przy wyjezdzaniu z bruzdy powinien lekko stracic na obrotach a ten zakopci (dawka paliwa nie jest zmiejszona) idzie jak przecinak ;)

ale jednak zalozę oryginalną bo ciut paliwa więcej idzie - przynajmniej tak mi się wydaje


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lacznik78    0

byly tez wersje szostek z tzw. malym turbo

w tych ciagnikach montowane bylo turbo bez zmian pompy i wszystkiego innego w ukladzie zasilania

taki silniki mialy 140 km i w ursusie oznaczane byly jako 1224 a w zetorze 14145

jesli masz silnik starego typu to ze wzgledu na brak pierscieni trapezowych montaz turba bylby niewskazany

 

pozdrawiam wszystkich uzytkownikow szostek

lacznik78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek    3

ja mam nowy typ silnika i tłoki i korbowody od turbo, a wersja 1434 to tez miały te tzw. małe turbo bo one miały 140km??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lacznik78    0

modele z 3 w srodku znam bardzo slabo wiec nie potrafie Ci dokladnie odpowiedziec, ale byly na pewno takie 1224 (szostka z turbem 140 KM) bo moj kolega taka mial i byla oryginalna...

jesli masz tloki i korby od turba, to nie ma zadnych przeciwwskazan (no chyba ze zuzycie paliwa)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

Model 1434 miał  ~136KM a 1634 ~155KM i one w zasadzie rózniły się tylko pompą paliwową, turbina i inne pierdoły są identyczne. Taka sama sytuacja jest w przypadku Ursusa 1034 który ma ~87KM a Ursusa 1134.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    4

1034 ma silnik perkinsa a 1134 zetora  ;)  znajomy miła 1034 i taki mółowaty był  i szybko sprzedał go lepiej chodzi 1014 & 1134

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33
1034 ma silnik perkinsa a 1134 zetora  ;)  znajomy miła 1034 i taki mółowaty był  i szybko sprzedał go lepiej chodzi 1014 & 1134

Pewnie chodziło ci o model 1044 który miał postlicencyjny silnik perkinsa produkowany w Ursusie 3.9 Turbo 90KM, bo 1034 i 1134 miały silniki Martina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316
........... bo 1034 i 1134 miały silniki Martina.

 

i byly to bardzo dobre jednostki moze stare ale dobre


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

........... bo 1034 i 1134 miały silniki Martina.

 

i byly to bardzo dobre jednostki moze stare ale dobre

Co to znaczy były :D obecnie produkowany Crystal 100 ma ten sam silnik Martina co w 1134 ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316
Co to znaczy były :D obecnie produkowany Crystal 100 ma ten sam silnik Martina co w 1134 ;) 

 

zle sie wyrazilem - sorki ;)

szlo mi ogolnie o ciągniczki z tymi jednostkami w wydaniu zetor/zts/ursus

ogolnie jakos w te nowe ciągniki nie mam ochoty wchodzic - kiedys duzo czasu temu poswięcalem a obecnie zamiast patrzec co gdzie i ile wolę sobie pojezdzic sprzetem ;)


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość peres100   
Gość peres100

Jak mam 1224 117 koni to czy mogę założyć turbo bez żadnych zmian i będzie miał 140koni? Jak tak można to powiedzcie czy to trzeba tylko turbinę kupić i założyć? Jak to zrobić i jak tam będzie ze spalaniem paliwa większe czy takie same? Od razu mówię że silnik jest z 89r, nic w nim nie było robione i nie wiem jakie są tłoki i korbowód. Powiedzcie jakie są tego plusy a jakie wady. Żadna zmiana pompy i innych pierd**ów tak żeby miał 155koni mnie nie interesuje. Czy to turbo to jest turbosprężarka?

 

 

///

ortografia !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Godlech912    1

Mógłbyś założyć to turbo bez większych modyfikacji ale chociaż tłoki by wypadało wymienić. A resztę zostaw tak jak jest jak będziesz go w miarę oszczędzał i nie katował powinien pochodzić. Pompy niby nie trzeba wymieniać bo chodzi na standardowej ale ja bym lekko dawkę zwiększył u pompiarza. Aha i ważne końcówki wtrysków wymień na te z 5 dziurkami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
voldemort    1

Witam odświeżam temat.

Mam takie pytanie. Dowiedziałem się ostatnio że podobno URSUS-y 1224 (takie jak mój), które szły na eksport były przystosowanie już pod turbo. Czy to prawda? Pytam z ciekawości bo mnie to zastanawia jaki byłby koszt montażu turbo do tego ciągnika i co by trzeba było zmienić. Silnik jest Martina, szóstka jest z 1996 roku no i jest z eksportu ale nie wiem dokładnie z jakiego kraju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    28

Nawt te które szły na Polskę z nowym typem silnika były już przystosowane do turbo. Zmienić musisz kolektory, przewody doprowadzające powietrze, chłodnicę, pompę wtryskową, końcówki wtrysków, tłumik, zbiornik paliwa i dokupic jeszcze przewody do smarowania turbiny i powrotu oleju + uszczelki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kamil5421
      Witam mam pytanie czy orientuje się ktoś - przerobienie konstrukcji wsporczej z ursusa 5314 na c 385 to duzo modyfikacji?
    • Przez Bartek1231
      Witam mam pytanie czy przerabiał ktoś może hamulec skrzyni biegów w ciężkiej serii Ursusa na jakieś hydrauliczne czy coś w tym stylu, ponieważ oryginalne nie bardzo mi odpowiada. Z góry dziękuję za odpowiedź 
    • Przez ZŁOTY
      Witam posiadam zetora 6245 i zastanawiam się zamontować do niego tura hyrdamet o udźwigu 1600kg i nie wiem czy jest wymagane wzmacnianie ramy bo niby może się przełamać może ktoś się wypowiedzieć? 
    • Przez 799332
      Witam mam problem z wałkiem podsiewacza przy kombajnie John derre 1065 urywa się. Jakie mogą być tego powodu przyczyny z góry dziękuję za podpowiedź. 
    • Przez Bartek1231
      Witam chciałbym zamontować tuz do swojego Ursusa. I nie wiem czy wykonać go samemu czy kupić gotowy. Zestawy które widziałem nie są takie jak ja chce. Jeśli zdecydowałbym się go wykonać to z jakiej grubości blachy? Ktoś już coś takiego robił? Zależy mi na udźwigu minimum 3 ton. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj