Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
hubert25a2

Vladimirec t25a2 nie ładuje nawet po zapaleniu nie działają swiatła brak mocy

Polecane posty

hubert25a2    2

Witam otóż mam taki problem z odpalanie włączaniem swiateł kiedyś było wszystko dobrze ale do pewnego dnia gdy chciałem podgrzać swiece żarowe i wtedy jakby prąd uciekł i wogóle swiatła stacyjka itp niedziałają i teraz musze go na krótko odpalać a i czasami z rozrusznika wydobywa sie taki stuk pomózcie czysciłem klemy i nwm co moze byc kiedyś tez tak miałem ale nwm co zrobiłem i zaczeło działać a teraz juz nic ;/

Edytowano przez hubert25a2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    111

Albo upaliło kabel przy akumulatorach, wszystkie styki do czyszczenia, szczególnie grube Niebieskie, zielone, czerwone i Białe kable.

Nie wolno jeździć w tej sytuacji, bo poleci alternator !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

hubert25a2    2

sprawdzałem dzisiaj o dziwo jak mam kabel + i idzie jeszcze jeden kabel od kabiny to jak nim poruszam stacyjka działa troche ale swiatła nie :( czysciłem styki itp a jak np klakson nie działał tez kablem poruszałem bezpieczniki dałem nowe druty i nwm o z swiatłami było dobrze tylko żebym nie podgrzewał swiec żarowych to by tego problemu nie było :(

Edytowano przez hubert25a2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    111

Amperomierz nie spalony przypadkiem? Wymień kabel od Aku do amperomierza (chyba niebieski) na nowy, tylko tak samo gruby, mógł go kwas pod izolacją przeżreć. Daj znać co wyszło.

Przy amperomierzu wszystkie styki rozkręć i poczyść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubert25a2    2

Więc tak okazało sie ze po wymianie kabla już cos lepiej idzie ale stuka w rozruszniku teraz czysciłem jeszcze raz klempy kable od rozrusznika ale dlaczego mi światła nie działaja ? skoro bezpiecznik mam dobry zawsze sprawdzam i teraz własnie akumulator ładuje żeby sprawdzić czy słabe aku czy cos z instalacją dalej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek10220    1

Weź probówke do ręki i sprawdź styki na bezpiecznikach i też sprawdź sam włącznik, może on padł i nie ma świateł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubert25a2    2

ale dziwne w ch*j bo niechciał mi odpalić stukał chyba raz coś załapał a tak to stuk czysciłem wszystko i nwm co dalej :( może być zwarcie gdzies w lampach ? ale nwm skoro bezpiecznik jest cały ale jak np odpale go na krótk to amperomierz na chwile na 1min jest na 30+ na maxie a jak po 1 min jest na 0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Amperomierz zachowuje się dość normalnie, zaraz po zapaleniu widać przepływ prądu do akumulatora, po osiągnięciu naładowania prąd przestaje płynąc, bo akumulator naładowany.

Jakie masz napięcie ładowania?

Jakie napięcie spoczynkowe akumulatora?

Co czyściłeś, jakie styki?

Czyściłeś masę, czyli włącznik masy do deski, 3 śruby łączące deskę rozdzielczą ze skrzynka akumulatorów i plecionkę czyli połączenie skrzynki akumulatorów z głowicą silnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubert25a2    2

napiecia nwm spoczynkowe akumulatora 145ah kiedys coś działało styki czysciłem od rozrusznika 2 kable do stacyjki ten cienszy klemy na aku też czysciłem a masy nie niepomyślałem nawet o tym rozwarze to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

To co podałeś to pojemność akumulatora, nieistotna teraz.

Ja się pytam o napięcia zmierzone na akumulatorze przed zapaleniem(akumulator nie używany przynajmniej 8 godzin) i napięcie ładowania na zapalonym silniku.

Potrzebny do tego miernik, więc wybierz się do miasta i kup zwykły za 20zł, ułatwi Tobie i nam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubert25a2    2

i odkryłem np gdy włącze kierunek np lewy to prąd do niego nie dopływa a jak wyłączyłem mase i poszedłem tam cos robić na 1h to jak wróciłem hebel był ciepły a był wyłączony nwm czy piepszyć sie z tą instalacją czy kupić nowa czy zrobić samemu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Dziwi mnie dlaczego na Twoje słowa nie ma cenzury? Ale mógłbyś z własnej woli cenzurować swoje posty.

Nowej bym na pewno nie kupił bo to totalne badziewie. Czy jest sens robić nową jeśli starą wystarczy poprawić? :rolleyes:

Jeśli nie podołasz naprawy starej instalacji to nie wiem czy powinieneś brać się za robienie nowej.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek10220    1

Na odległość nikt ci nie powie co to może być. Musisz sam całą instalacje przejżeć. Życze powodzenia w naprawie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubert25a2    2

Nmzc ale tera naprawiałem i nwm czy jest sens naprawy ale musze chyba pokupywać np bezpieczniki przerywacz itp te puszki w wladku pod deską i zamiast amperomierza kupie woltomierz lepszy i chyba pobawie sie z tą instalacją może cos naprawie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    111

Ja na miejscu Kolegi podalbym prawdziwy wiek w profilu (:2)... i szukal jakiegos znajomego, kto sie zna na elektryce, bo po postach widac, ze Kolega nie da rady tego naprawic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek10220    1

A mam jeszcze jedno pytanie ;) Czy jak czyściłeś klemy, to i czy też czyściłeś te środkowe które łączą obydwa akumulatory? Bo łatwo o tym zapomnieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubert25a2    2

Koledzy sprawa zamknięta otóz naprawiłem stacyjke itp ładowanie teraz jest za***iscie dziękuje wam za wszystkie porady wymieniłem instalacje władek jak nowy :3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez PronarekP5
      Ci którzy mają lub jeżdżą tym URSUSEM jaka wygoda jazdy czy da sie radia słuchać jak idzie w polu itp. itd.
    • Przez Jarekborys
      witam wszystkich, mam problem, zależy mi na tym aby ciągnik ursus c 330 współpracował z opryskiwaczem którego belkę polową rozkłada się hydraulicznie. Założyliśmy nową pompę hydrauliczną, nowy rozdzielacz na błotniku na dwa wyjścia ( bo tyle jest potrzebnych do opryskiwacza) no i pojawia się problem, wydatek oleju i jego ciśnienie jest wciąż prawdopodobnie zbyt małe ponieważ kilka razy podniosłem belkę polową, rozłożyłem ją, wykonałem oprysk, ale za którymś razem jak już olej był zbyt ciepły to po prostu nie mogłem już podnieść złożonej belki (bo aby ją rozłożyć najpierw muszę ją unieść kilkanaście centymetrów aby wysunęła się z zabezpieczeń) Stan oleju w skrzyni jest w górnym stanie, filtr jest czyściutki, nie wiem co mam zrobić? Może ktoś ma jakiś pomysł? Jak mogę rozwiązać ten problem? Potrzebuję dwa wyjścia hydrauliczne (wydatek oleju i powrót) Podpowiadano mi już abym założył na wałek pompę od ładowacza czeskiego i wtedy miałbym duży wydatek cieczy ale nie miałbym już możliwości napędzania opryskiwacza od WOM czyli ten pomysł odpada.
    • Przez 7613farmer
      Witam wszystkich forumowiczow prosze o porade, otoz posiadam od nowosci ciagnik Zetor Proxima 8441 w ktorym problemem jest stale przeciekajaca nagrzewnica.
      Pierwsza oryginalna jak dotad wytrzymała najdłuzej - 4lata. Kupiłem druga,polska- nie chinska,ktora wytrzymala jakies pol roku. Jeszcze na gwarancji ja oddalem i po długim okresie oczekiwania wkoncu wymienili mi na nowa,ktora zamontowalem i działala jakiś miesiac az tu wczoraj wsiadam a tu woda leje mi sie po głowie. Pomozcie co moze byc powodem,czy wszystkie nagrzewnice sa wadliwe, czy to jakas wada konstrukcyjna traktora? Jak narazie wybieram sie zareklamowac ta trzecia -tez jeszcze jest na gwarancji. I co - macie jakis pomysł?
    • Przez drogerhas
      Witam mam wielki dylemat na temat wyboru ciągnika. Posiadam gospodarstwo o pow. 15ha i zajmuję się hodowlą bydła mlecznego i w tej chwili mam 3 ciągniki: Ursus c-330, Ursus c-360 i Ursus c-385, który złożony z Ursusa i Zetora trochę tego i trochę tego taki już po prostu kupiłem. I właśnie z tym c-385 mam problem, posiada on przedni napęd, elektryka sprawna, 87km, 2 wyjścia hydrauliczne i  reszta standardowo, nie jest on w najgorszym stanie z zewnątrz bo pomalowany i w kabinie nie jest najgorzej. I właśnie chcę się jego pozbyć, bo kupiłem go od handlarza i to był mój bardzo wielki błąd. Handlarz zrobił go tak aby tylko go sprzedać: pomalował bez podkładu, silnik w nie najlepszym stanie(wiem że dużo nie wytrzyma), hydraulika się psuje, pompa paliwa do wymiany. Choć mam go od wielu lat dopiero teraz pomyślałem  o tym tylko zastanawiam się co lepiej? Sprzedać go i kupić inny za podobne pieniądze czy też do poczciwej sześćdziesiątki wstawić przedni napęd i wspomaganie? Dodam też że sześćdziesiątka ma swoje podzespoły w bardzo dobrym stanie oprócz hydrauliki ale to się zrobi. C-360 robiłem do tej pory większość prac polowych c-385 tylko orałem, kultywatorowałem i belowałem. Jakbym wstawił przedni napęd te obowiązki przejęłaby 360, dodam też że mam podłączonego do niej tura zwykłego dwusekcyjnego i w przyszłości planuję zakup nie za dużego pługa 3 obrotowy. I co Panowie zrobiliby na moim miejscu? Sprzedać ursusa c-385 i kupić jakiś z napędem 4x4 o podobnej kwocie(więcj niż 24 000 nie wyciągnę w takim stanie) czy też może go naprawić a może sprzedać i udoskonalić poczciwą sześćdziesiątkę? Z góry dziękuję za podpowiedzi.
    • Przez roberti
      Witam Panowie mam taki problem z zetorem forterra hsx 120. 2013r. zaczął rozłączac rewers. na wyswietlaczu Literka ,,N'' myga gdy chce go zapalic. tak jak myga f. dzieje sie tak jak jest gorąco. gdy schłodze cały rewers okładami z lodu wtedy jest na jakis czas spokój az się znów nie nagrzeje i znów rozłącza i nie da się jechać. a jak zgaszę to juz ie można zapalic. nie wiem co zrobic a nowy kosztuje ok. 1500zł
×