Zaloguj się, aby obserwować  
Sernikvipp

Problem z blokadą.

Polecane posty

Sernikvipp    0

Witam.

Ostatnio w moim Władymircu byłą wymieniana obudowa skrzyni biegów,ponieważ stara była pęknięta. Mechanik wymieniał kilka kół zębatych i złożył do nowej obudowy. Ciągnik został złożony. Po pierwszym odpaleniu i przejechaniu kilu metrów słychać jakby blokada byłą włączona.Głośna działa cały tył ciągnika. Wcześniej miałem ten sam problem ale było to jeszcze w starej obudowie i po wyłączeniu blokady wszystko ładnie ucichło . W nowej obudowie nie dość że głosno słychać dźwięki wydobywające się z tyłu to jeszcze nie idzie wyłączyć blokady. Mechanik twierdzi że przy "rusku" zawsze przy prostej jeździe będą ciągły dwa koła ponieważ ma mechanizm różnicowy.. Nie chce mi się w to wierzyć dlatego napisałem to tutaj.Zauważyłem też że przy wjazdach na jakiekolwiek lekkie wzniesienie ciagnikiem na dosyć niskim biegu ciagnik bez żadnych obciążeń sam ciągnik po prostu ma bardzo ciężko i kopci gdzie wcześniej nie było mowy w ogóle o żadnym puszczeniu dymku. Ciągnik Po jeździe po prostym terenie dymi tak jakby miał ciężko i do tego jeszcze jakby włączona blokada... Sprawdzałem co do tej blokady czy na pewno jest włączona. T-25 został podczepiony do drzewa i zaczął kopać się na dwa koła po wielu próbach nie udało się wyłączyć blokady. Co może być przyczyną tego problemu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aresss    6

blokade mozesz sprawdzic na zakrecie xD bedziesz miał problem ze skreceniem ;) Mechanizm róznicowy ma kazdy ciagnik chyba :P I po to jest ta blokada aby dwa koła równo ciagły.ale to mozna tylko uzywac przy prostej jezdzie.

 

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sernikvipp    0

No okej. Tylko mi chodzi dlaczego blokada jest ciągle włączona i dlaczego ciągnik ma tak ciężko pod każda górkę. Dymi gdzie wcześniej nie było mowy w ogóle o takim czymś..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No okej. Tylko mi chodzi dlaczego blokada jest ciągle włączona i dlaczego ciągnik ma tak ciężko pod każda górkę. Dymi gdzie wcześniej nie było mowy w ogóle o takim czymś..

 

Pogonić trzeba było jołopa, odkrywcę tego że, w ciągniku jest dyferencjał. Może hamulce tak wyregulował, że całą prawie moc pochłaniają taśmy i bębny hamulcowe. Hamulec też może zachowywać się jak blokada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sernikvipp    0

Ten "jełob" ma jutro przyjechać :) Hamulce sami regulowaliśmy i sprawdzaliśmy. Podniesienie ciągnika na lewarku i koła lekko się kręcą. Nie wydaje mi się żeby to była ich wina bo hamują prawidłowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

To powinien teraz gratis roebrac cala skrzynie i zloyc poprawnie, podkladki, nakretki lozyska, to musi byc sprawdzone...


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Co może być przyczyną tego problemu ?

Na pierwszym miejscu przyczyną jest mechanik, :) najprawdopodobniej coś zle złożył i teraz jest problem.

Jest jest jeszcze opcja że mógł się rozlecieć mechanizm różnicowy i zablokowało na oba koła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sernikvipp    0

Tylko ten mechanik twierdzi że on "zawsze będzie ciągnął na dwa koła przy prostej jeździe bo ma mechanizm różnicowy" Nawet ja w to nie wierzę... Najbardziej mnie dziwi dlaczego ten ciągnik ma teraz tak ciężko pod malutkie wzniesienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez agronomek
      mam masseya 6180 i ciągnie tylko 30km/h bo na 4 biegu .nie dziala power shift- jak go odblokowac? z gory dziekuje:)))
    • Przez piotrek007
      witam mam MF 8110 i przestał mi dziłac podnośnik, blokada mostów ,WOM ale działa mi przedni naped a pól biegi te A B C D moge jedynie znieniać po wyciśnieciu sprzegła przewody i kostki spryskałem WD40 i bezpiecznik ok i nie wiem cio mogło sie stać pomocy dziekuje za odp
    • Przez iroo10
      Witam. Mam problem w jd 6830 nie rozłącza się przedni napęd, ani nie wyłącza się blokada. Nie świeci też kontrolka od napędu i blokady. Przyczyna gdzieś w elektryce, jakieś połączenie?
    • Przez JoinZBain
      Witam wszystkich ,mam takie pytanie czy komuś już się to przydarzyło i może ktoś wie jak to naprawić .
      Mianowicie chodzi o to że, blokada w mojej 30stce nie chce załączać się przy jeździe do przodu, przy cofaniu działa normalnie i jak na wstecznym ją włączę to potem do przodu jadąc działa normalnie. Niestety w czasie jazdy do przodu pedał blokady jest sztywny i nie pomaga skakanie po nim , w ogóle nie ma luzu, po prostu jakby coś blokowało pedał  lub sprzęgło kłowe blokady.
    • Przez rafal4212
      Witam, mógłby ktoś coś może doradzić ew. podesłać schemat kostek do modułu skrzyni do autotronica 2 ? Problem jest następujący, został kupiony ciągnik z wadą skrzyni, nie przełączało na żółwia, nie da się wyłączyć napędu i blokady mostów, wałek też nie działa, po poruszaniu wiązką przy module skrzyni naprawiało się na jakiś czas. Z tego co udało mi się ustalić to ori. jest autotronic 1 ale ktoś poprzerabiał wiązkę na autotronic 2. Ciężko jest mi cokolwiek ustalić co i gdzie ma iść do kompa, udało mi się znaleźć tylko schematy do autotronic 1.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj