Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Sernikvipp

Problem z blokadą.

Polecane posty

Sernikvipp    0

Witam.

Ostatnio w moim Władymircu byłą wymieniana obudowa skrzyni biegów,ponieważ stara była pęknięta. Mechanik wymieniał kilka kół zębatych i złożył do nowej obudowy. Ciągnik został złożony. Po pierwszym odpaleniu i przejechaniu kilu metrów słychać jakby blokada byłą włączona.Głośna działa cały tył ciągnika. Wcześniej miałem ten sam problem ale było to jeszcze w starej obudowie i po wyłączeniu blokady wszystko ładnie ucichło . W nowej obudowie nie dość że głosno słychać dźwięki wydobywające się z tyłu to jeszcze nie idzie wyłączyć blokady. Mechanik twierdzi że przy "rusku" zawsze przy prostej jeździe będą ciągły dwa koła ponieważ ma mechanizm różnicowy.. Nie chce mi się w to wierzyć dlatego napisałem to tutaj.Zauważyłem też że przy wjazdach na jakiekolwiek lekkie wzniesienie ciagnikiem na dosyć niskim biegu ciagnik bez żadnych obciążeń sam ciągnik po prostu ma bardzo ciężko i kopci gdzie wcześniej nie było mowy w ogóle o żadnym puszczeniu dymku. Ciągnik Po jeździe po prostym terenie dymi tak jakby miał ciężko i do tego jeszcze jakby włączona blokada... Sprawdzałem co do tej blokady czy na pewno jest włączona. T-25 został podczepiony do drzewa i zaczął kopać się na dwa koła po wielu próbach nie udało się wyłączyć blokady. Co może być przyczyną tego problemu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aresss    6

blokade mozesz sprawdzic na zakrecie xD bedziesz miał problem ze skreceniem ;) Mechanizm róznicowy ma kazdy ciagnik chyba :P I po to jest ta blokada aby dwa koła równo ciagły.ale to mozna tylko uzywac przy prostej jezdzie.

 

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sernikvipp    0

No okej. Tylko mi chodzi dlaczego blokada jest ciągle włączona i dlaczego ciągnik ma tak ciężko pod każda górkę. Dymi gdzie wcześniej nie było mowy w ogóle o takim czymś..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

No okej. Tylko mi chodzi dlaczego blokada jest ciągle włączona i dlaczego ciągnik ma tak ciężko pod każda górkę. Dymi gdzie wcześniej nie było mowy w ogóle o takim czymś..

 

Pogonić trzeba było jołopa, odkrywcę tego że, w ciągniku jest dyferencjał. Może hamulce tak wyregulował, że całą prawie moc pochłaniają taśmy i bębny hamulcowe. Hamulec też może zachowywać się jak blokada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sernikvipp    0

Ten "jełob" ma jutro przyjechać :) Hamulce sami regulowaliśmy i sprawdzaliśmy. Podniesienie ciągnika na lewarku i koła lekko się kręcą. Nie wydaje mi się żeby to była ich wina bo hamują prawidłowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    123

To powinien teraz gratis roebrac cala skrzynie i zloyc poprawnie, podkladki, nakretki lozyska, to musi byc sprawdzone...


KPK Kumurun Team
Olej Turdus SHPD do silnika, Lux 10 do hydrauliki
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki, kontakt na PW

Ważne sprawy GG: 33264431 t:724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Co może być przyczyną tego problemu ?

Na pierwszym miejscu przyczyną jest mechanik, :) najprawdopodobniej coś zle złożył i teraz jest problem.

Jest jest jeszcze opcja że mógł się rozlecieć mechanizm różnicowy i zablokowało na oba koła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sernikvipp    0

Tylko ten mechanik twierdzi że on "zawsze będzie ciągnął na dwa koła przy prostej jeździe bo ma mechanizm różnicowy" Nawet ja w to nie wierzę... Najbardziej mnie dziwi dlaczego ten ciągnik ma teraz tak ciężko pod malutkie wzniesienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez agronomek
       mam masseya 6180 i ciągnie tylko 30km/h bo na 4 biegu .nie dziala power shift- jak go odblokowac? z gory dziekuje:)))
    • Przez piotrek007
      witam mam MF 8110 i przestał mi dziłac podnośnik, blokada mostów ,WOM ale działa mi przedni naped a pól biegi te A B C D moge jedynie znieniać po wyciśnieciu sprzegła przewody i kostki spryskałem WD40 i bezpiecznik ok i nie wiem cio mogło sie stać pomocy dziekuje za odp
    • Przez Hubert12011
      Witam, w mojej valtrze wyskoczyły 2 kody błędu 
      001639--31--000
      i 008019--08-003
      Valtra seria t 183 2011r czekam na odp. z góry dzieki 
    • Przez Lolex123
      Witam . Jestem posiadaczem prasy walcowej Deutz fahr mp 121 , od pewnego momentu , sterownik od prasy przestał mi pokazywać czy komora maszyny jest już pełna , co może być tego przyczyną ?
    • Przez masa_ag
      Witam,
      Posiadam problem z wałkiem, objawia się to tym, że po odpaleniu wałek jest cały czas włączony (kontrolka się nie świeci, może być przepalona żarówka)
      Niestety pod obciążeniem już się nie kręci. Próbując zmienić prędkość czuję opór na dźwigni.
      Dodatkowo prawdopodobnie nie działa wyłącznik. Czy można jakoś użyć go na krótko (używając doprowadzonych 3 kabli: +, C, T ?)
      Co i w jaki sposób mogę zrobić, aby dokonać diagnozy wałka oraz włącznika?
×