Polecane posty

Piotr3640    0

Witam

 

Mam problem ze sprzęgłem w mf 255 a mianowicie ciężko je wcisnąć i zgrzyta skrzynia przy włączaniu biegów, sprawdzałem w 3512 tam sprzęgło mogłem wcisnąć ręku tutaj nie ma takiej opcji, co ciekawe jak wcisnę i potrzymam z 20 sek wcisnięte sprzegło biegi moge wybierać bez żadnych problemów, i teraz pytanie co może być nie tak ? Czy taki efekt mógłby być z powodu np. odwróconej sprężyny talerzowej (pozycja 14: http://topagra.eu/ursus/mf255/sprzeglo-glowne-ze-sterowaniem.php)? i czy ktoś się orientuja czy wspomniania sprężyna odpowiada za pierwszy czy drugi stopień ?

 

I jeszcze jeden problem po rozgrzaniu silnika na pełnym gazie pod obciążeniem strzela w tłumik stawiam na źle ustawione luzy zaworowe, albo ewentualnie zły zapłon może ktoś miał podobny problem i coś doradzi co może być nie tak ?

 

Z góry dzięki za sugestie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

14 odpowiada za drugi stopień.Co do sprzęgła masz je źle wyregulowane a co strzelania w tłumik to ustaw zawory a jak nie to za wczesny kąt wtrysku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr3640    0

Witam

 

Co do sprzęgła faktycznie regulacja pomogła, ale niestety jeszcze nie jest to optimum które bym chciał osiągnąć, nadal jest efekt lekkiego poruszenia kół po włączeniu biegu, nie wiem czy to jest normalne w tym modelu, oczywiście po przytrzymaniu sprzęgła przez dłuższą chwile jest ok. Co ciekawe odkręciłem wlew oleju do skrzyni i efekt występuje nawet jak już tryby od jazdy są zatrzymane (kręcą się tylko te od wałka - wciśnięty tylko pierwszy stopień).

 

Drugi problem rozwiązany, luzy ustawione ale to nie one były przyczyną, dla potomnych efekt był spowodowany przez korek od paliwa - ktoś zastosował od chłodnicy i nie było odpowietrzania, efekt przy większych obrotach tak jak powyżej, do końca jednak nie rozumim czemu się tak działo - wiadomo mniejszy przepływ paliwa do pompy ale to bardziej oczekiwałbym strany mocy niż strzelania, ale tak to się objawiało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Co skrzyni to przypuszczam że wyrobiło się łożysko igiełkowe albo wysypało między wałkami pierwszego i drugiego stopnia i taki efekt się dzieje.Co do strzelania to tylko musiał być efekt zaworów bo korek od chłodnicy ma swobodne zaciąganie powietrza do środka a wypychanie pod ciśnieniem.Po regulacji zaworów zawór musiał usiąść dobrze w gniazdach o ile były ciasne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr3640    0

Z tymi łożyskami to może być to ale jeszcze poobserwuje co się będzie działo traktor od jakiś dwóch lat nie był użytkowany może się zastały a jak nie to czeka mnie rozpoławanie.

 

Z korkiem to na pewno był ten problem bo nawet teraz po ustawieniu zaworów jak go zakręce traktor pochodzi z pół godziny i strzelanie na pełnym gazie powraca, odkręcenie korka od razu rozwiązuje dysfunkcję. I to co piszesz o korku też się zgadza ale jak masz go na chłodnicy jak zakręcisz go na zbiornik to styk jest w innym miejscu (ten wygląda jak od 360), i nie spełnia funkcji do jakiej go stworzyli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Henryk321
      Witam, mój byczek ma 3tyg ma suchy nos ale temperatury nie ma ma 38,4°C. Jak poszłem rano to miał ciężko wstać i chodzi dziwnie. Ma apetyt pije ładnie mleko. Co mu może być?
    • Przez mariusz2
      ciezko wchodza biegi  czy jest opcja regulacji sprzegła oprócz pedału
    • Przez antonio8
      Mam problem ze sprzeglem w lamborghini lampo. Jest to sprzeglo dwustopniowe i drugi stopien (wom) jest rozlaczany za pomoca dzwigni. I wlasnie problem jest ze sprzeglem od wom, a mianowicie nie mozna do konca wylaczyc walka za pomoca dzwigni(walek sie kreci po zaciagnieciu dzwigni i niby mozna zatrzymac reka ale bardzo trudno. Calkowite zatrzymanie wom nastepuje po wcisnieciu sprzegla jezdnego  ). Sprzeglo zostalo wymienione na nowe razem z dociskiem ale problem pojawial sie tez przed wymiana sprzegla. Regulowane bylo sprzeglo zgodnie z wytycznymi jak rowniez i linka od dzwigni sprzegla.
    • Przez KamilWitka
      Witam.Jestem posiadaczem case 4210 1994 rok.Mam problem z odpalaniem wtryski wymienione ,pompa po regeneracji, rozrusznik tez po regeneracji, nowy akumulator ,rozrzad ustawiony prawidlowo .Czy ktos spotkal sie z takim przypadkiem ??Niewiem jak temu zaradzic.Pomozcie !!!
    • Przez Camry
      Witam Joystick w turze warfama zaczął dziwnie ciężej chodzić na boki, efektem tego jest że jak wychylę go w prawo i puszczę to on się nie zatrzymuje tylko już sam idzie do końca ewentualnie mogę go zatrzymać wyhchylając w lewo wtedy go zatrzymam ,podnosi i reaguje góra dół dobrze ,jeszcze nic nie rozbierałem i zastanawiam się czy tam się może coś smaruje. Może ktoś mnie oświeci za nim czegoś nie zepsuje do reszty 😃.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj