Skocz do zawartości
Qba66666

Valmet 705-Instrukcja obsługi i opis włączników w kabinie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Qba66666    0

Witam. Założyłem wcześniej post odnośnie renault jednak zrezygnowałęm z niej ze wzgledu na skrzynie hydrauliczna. Kupiłem Valtre 705 z 90r. Przeszukałem 6 stron tematów i nie znalazłem tego czego szukam. Szukam instrukcji użytkowania. Ktoś miał w poście z 2008r ale ten użytkownik już jest chyba nieaktywny. Wszystko działa i nie chciał bym zepsuć tej valtry. Nie wiem jak włączać guzik przyśpieszania żeby nie uszkodzić czegoś. W czasie jazdy jak się go przesunie to jedzie się szybciej, a jak cofnie to wolniej. Mam pytanie czy wolno tak w czasie jazdy to włączać? W internecie znalazlem tylko ze ma 85km, zbiornik 180l, i że niby waży 7ton ale nie wygląda na tyle. Jeśli ktoś ma taka to mogę odkupić ewentualnie kopie. Pozdrawiam wszystkich :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qba66666    0

Dziękuje kolego za szybką odpowiedz :) Wcześniej miałem c 330 przez 12 lat ale sprzedałem w 2011r ponieważ przy 3ha i 3,4 klasie ziemi nie opłacalna była produkcja czegokolwiek :( Dużo jeżdziłem w firmie komunalnej zetorem 7211, nowymi new hollandami td 5020, małymi ciągnikami (takie do odśnieżania chodników lamborghini, new holland, deutz fahr), a w tamtym roku nowymi ursusami 11024. Z valtrą nie mialem do czynienia ani z takim guzikiem :) Valtre kupiłem ponieważ założyłem działalność i mam nadzieję że wygram przetarg na odśnieżanie dróg gminnych. Myśle że spokojnie da sobie radę z pługiem 3m :) Przydała by mi się ta instrukcja bo po prawej stronie fotela kierowcy sa np dwa przyciski i nie wiem do czego bo oznaczenie się starło ze starości. O dziwo ciągnik jest z tego samego roku co wspomniany zetor i nie jest zardzewiały a zetor zgnił :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MariuszD123    12

Z 3 metrowym pługiem tak jak mówisz spokojnie da sobie rade a te instrukcje to musisz sobie skombinowac bo czasami ci sie przyda jak nie miałeś doczynienia z Valtrą :) Ja nie posiadam Valtry wiec bardzo nie pomoge ale z tym guzikiem to wiedziałem akurat :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    238

Zrób zdjęcie tych guzików bo tak w ciemno to ci nikt nie powie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qba66666    0

Zrobiłem zdjęcia tylko nie wiem jak je wrzucić na forum :( czerwony guzik po wciśnięciu się świeci a żółty nie, może ma to jakieś znaczenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qba66666    0

http://pl.tinypic.com/r/jagkds/8

1 nie chce się ruszyć wogóle

2 jest jakis rysunek jakby ciagnik z plugami

3 świeci jak się wciśnie

4 nie świeci

5 to żółte to chyba od powietrza bo napisane jest "pressure"

Reszte rozpracowałem. Nie wiem po co ta wajcha od wolniejszego opuszczania ramion z tyłu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qba66666    0

To żółte pod nr 5 to jest blokada żeby podnośnik nie opadał z tułu. Trzeba wcisnąć i się przesuwa :) w nowszych ciągnikach nh i deutz fahr nie było tego :) W zetorze 7211 recznie sie skręcało takie kółko ale to nigdy nie trzymało dobrze i miałem drut dorobiony żeby rozsiewacz do piachu nie opadał :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    238

1 to raczej prędkości womu

3 to wygląda na załączanie womu elektrohydraulicznie

4. to blokada mechanizmu różnicowego

reszty nie wiem i nie mogę się domyśleć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qba66666    0

Dzięki kolego za informacje :) Prędkość womu raczej nie działa bo nie da się tego ruszyć. Z tyłu ma dwa wałki i oba się kręcą to może da się wyłączyć jeden z nich. Będe sprawdzał w najbliższym czasie jak zmienie mu wszystkie oleje i filtry ponieważ długo stał podobno we francji aż mu filtr oleju zardzewiał. Na liczniku ma 16tys mtg i silnik ładnie odpala i pracuje. Skrzynia troszkę wyje przy maxymalnej prędkości ale da się przeżyć :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gugu1990    0

Witam.

Ja mam taki traktor od 2013r to mianowicie

1 Prędkość WOM, u mnie zablokowane w pozycji po lewej stronie. Z tyłu masz 2 wałki wiec sobie podpinasz pod szybki lub pod wolny, do wyboru.

2 Docisk np przy orce lub glęboszu przesuwasz w lewo i dociska ci maszyne w ziemie.

3 Włączanie WOM

4 Blokada napędów

5 Suwak ustawiasz sobie do jakiego momentu chcesz opuszczać.

 

Po prawo masz taki grzybek wyciagany i regulujesz nim opuszczanie jak szybko masz opuszczac podnosnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez maciek
      Macie styczność z ciągnikami Valmet seri 8xxx, jak u nich z awariami ,dostępnością i cenami części zamiennych?
    • Przez jan23
      Witam, interesują mnie opinie na temat tego ciągnika a mianowicie opinie jaka jest awaryjnośc tych modeli, dostepność i ceny części zamiennych, podsumowując wszystko co możecie powiedzieć konkretnie o tym modelu a co było by przydatne przy podjęciu decyzji o zakupie. Z góry dzięki za każdą odpowiedź.
    • Przez DodoRolnik
      Witam mam problem z moją valtrą velmet 8050, mianowicie chodzi o przedni most w którym coś trzeszczy , jeżeli chodi o olej to proszę również o dane jaki olej do mostu mam wlać. Dziękuje Pozdrawiam
    • Przez Michalesz
      Witam

      Mam do sprzedania ciągnik rolniczy Valmet 8750.
      Ciągnik przepracował 10000 mtg z różnego typu sprzętem.
      Ma zrobioną pełną pneumatykę, komplet nowych opon, wymienione elementy tylnego zawieszenia na mocniejsze.
      Niezawodny i ekonomiczny silnik SISU wraz z systemem SigmaPower generuje 160KM, a przy pracy z WOM 190KM.
      Dodatkowe wyposażenie:
      - klimatyzacja
      - 4 nowe opony
      - pneumatyka
      - przedni TUZ
      - 4 pary wyjść hydraulicznych
      - system SigmaPower
      - Skrzynia Hi-Tech 3 pólbiegi

      Filtry w ciągniku są wyłącznie oryginalne, wymieniane na czas. Oleje Shell. Dzięki temu z ciągnikiem nie było żadnych problemów.
      Ogólnie ciągnik godny polecenia. Zmieniam na większy.

      Więcej info pod tel.730 140 634
      Nie wystawiam faktury VAT.
      Cena na umowę kupna-sprzedaży 85000 zł















    • Przez krzycho88
      Witam.
      Przymierzam się do kupna takiego valmecika, ma on uszkodzony wałek wom gdy próbowałem włączyc to straszne zgrzyty było słychać i jeden z wałków (chyba ten 1000obr.) blokował się. Warto pchać się w taki ciągnik ?
      To że wyje podczas jazdy to normalne w nich ?
      Mieliście jakieś awarie w nich ?
      Jak wygląda sprawa mtg w silnikach SISU ? chodzi mi o żywotność 
      Wiem że mało kto posiada takie ciągniki ale prosiłbym o jakąs pomoc.
      Z góry dzięki i pozdrawiam
×