Skocz do zawartości
News
Zaloguj się, aby obserwować  
pronarek82

Remont rozrządu, silnik ciężko się kręci.

Polecane posty

pronarek82    1

Witam,po remoncie rozrządu, oczywiście wszystkie koła poustawiane na znaki, przy próbie odpalenia silnik ciężko się kręci. Co może być tego przyczyną. Z góry dziękuję za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Ale da się go zapalić?

Na podniesonych zaworach też jest ciężko?

A znaki na starych kołach i nowych pokrywały się, a zwłaszcza względem klina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    178

Nie uderzają zawory o tłoki (blokowanie)

Tulejki dorabiane, czy sklepowe, co było wymienione?


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pronarek82    1

Wszystkie kola i czesci zostaly te same,rozebrany byl w celu uszczelnienia ,bo strasznie ciekl olej. Ciezko sie kreci w calym cyklu ,nie slychac zadnych stukow. Po zlozeniu odpalil na kilka sekund,i zgasl,tak jak by go cos hamowalo, teraz nie mozna go wogole pokrecic. Co moze byc tego przyczyna?

Edytowano przez pronarek82

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

To jaki to remont jak części stare?

Rozrząd masz na wierzchu czy poskładany ciągnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek82    1

Wszystko jest poskladane,a czesci te same zostaly bo wszystko chodzilo dobrze,tylko olej sie lal,ok litry na 5 mth,wiec trzeba bylo cos z tym zrobic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Zdejmij przykrywki klawiatury i zobacz czy zawory normalnie pracują, czy da się je wcisnąć. Potem odkręcaj miskę olejową i zaglądaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    47

Witam ,coś mi się wydaję że wał z panewkami i korbowody są nie tak jak trzeba złożone, może zamienione stopy panewek, przekręcone korbowody odwrotnie ,lub ich kolejność zamieniona, należało sprawdzić wał jak się obraca przed założeniem cylindrów czy aby lekko sie obraca, może przy zakładaniu pierścieni któreś popękały i ciężko chodzą bo rysują tuleje :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek82    1

Dzieki za propozycje,ale grzebalem caly dzien w nim i juz wiem co mu bylo,poprostu zbyt dokladnie zostal poskladany co pociagnelo za soba szereg zbiegow okolicznosci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez szymi4512
      Witam. Chcialbym przeprowadzic w swoim MF 255 remont silnika, gdyz bierze juz za duzo oleju. Ma ponad 10tys mtg. Czy ktos przeprowadzał juz remont w swoim MF, jakie czesci wymienic bo znajomy mówil zeby wymienic tloki i pierscienie bo cylindry jak sie wymieni to juz koniec, bo takie fatalne czesci robią.. ile w tym prawdy? Jakiej firmy czesci zamówic?
      Z gory dzieki i pozdro;)
    • Przez Wozny186
      Witam.
      Mam kilka pytań odnośnie tego ciągnika.
      Kupiłem go kilka dni temu. 
      Chciałbym zrobić serwis olejowy. 
      Silnik zalałem już olejem Elf 10w40.
      Filtr paliwa wymieniony
      Teraz przyszedł czas na skrzynie.
      Jaki olej zalać do skrzyni?
      Ciągnik jest sprowadzony z Francji i brak informacji co i kiedy było lane.
      Ile litrów wchodzi do skrzyni?
      Z tego co się doczytywałem powinien być zalany UTTO 10w30
      Jakiej firmy polecacie olej?
      Oraz ile go wchodzi do skrzyni?
      Oraz mam jeszcze pytanie bo nie grzeją świece żarowe. Nie dochodzi do nich prąd. Kontrolka od świec również nie świeci. Gdzie szukać przyczyny? Bezpieczniki sprawdzone. Pewnie będzie gdzieś jakiś moduł czy przekaźnik ale gdzie tego szukać?
    • Przez imrahill
      Witam,
      Pytanie do posiadaczy tego modelu (ciągnik z 2005, mam go od nowości a problem jest już od dawna) - czy Wasze także mają problem z rannym odpalaniem, szczególnie gdy stoi kilka dni bez pracy - bardzo możliwe, że gdzieś ucieka prąd ale to musi być tak mały pobór,że nie potrafię go namierzyć ?
      Pozdro
    • Przez suzuki18l
      witam, zapomniałem spuścić wodę na noc a był mróz, oczywiście woda zamarzła, wywaliło korki w głowicach, a teraz zobaczyłem że woda znikła z chłodnicy i poszła do oleju bardzo szybko , aż się wylewa przez bagnet, czy ktoś wie gdzie w środku najprawdopodobniej mogło pęknąć, czy możliwe że tuleja? 
    • Przez Ist
      Zmieniłem prześwit ze zmniejszonego na normalny. Przełożyłem zwolnice na 45°, wszystko wg instrukcji. Koła jeszcze nie założone ale po skręceniu wszystkiego pojawił się dziwny objaw - piasty się nie kręcą tzn nie można ich przekręcić ręką, wcześniej wydaje mi się ze chodziły bardzo lekko. Zakreciłem trochę na rozruszniku, na włączonym biegu i jedna piasta się obraca druga stoi. Po ruszeniu (z czuciem) przez rure zaczyna się kręcić a druga staje (zatrzymuje się tak że przy zakreceniu na rozruszniku już kreci się ta druga). Czy to jest normalne? Czy coś źle złożyłem? Zwolnice wróciły do pochwy względnie lekko co prawdopodobie oznacza że frez dobrze trafił w skrzynie.
×