Skocz do zawartości
News
Zaloguj się, aby obserwować  
pronarek82

Remont rozrządu, silnik ciężko się kręci.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
pronarek82    1

Witam,po remoncie rozrządu, oczywiście wszystkie koła poustawiane na znaki, przy próbie odpalenia silnik ciężko się kręci. Co może być tego przyczyną. Z góry dziękuję za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Ale da się go zapalić?

Na podniesonych zaworach też jest ciężko?

A znaki na starych kołach i nowych pokrywały się, a zwłaszcza względem klina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    197

Nie uderzają zawory o tłoki (blokowanie)

Tulejki dorabiane, czy sklepowe, co było wymienione?


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pronarek82    1

Wszystkie kola i czesci zostaly te same,rozebrany byl w celu uszczelnienia ,bo strasznie ciekl olej. Ciezko sie kreci w calym cyklu ,nie slychac zadnych stukow. Po zlozeniu odpalil na kilka sekund,i zgasl,tak jak by go cos hamowalo, teraz nie mozna go wogole pokrecic. Co moze byc tego przyczyna?

Edytowano przez pronarek82

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

To jaki to remont jak części stare?

Rozrząd masz na wierzchu czy poskładany ciągnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek82    1

Wszystko jest poskladane,a czesci te same zostaly bo wszystko chodzilo dobrze,tylko olej sie lal,ok litry na 5 mth,wiec trzeba bylo cos z tym zrobic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Zdejmij przykrywki klawiatury i zobacz czy zawory normalnie pracują, czy da się je wcisnąć. Potem odkręcaj miskę olejową i zaglądaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    49

Witam ,coś mi się wydaję że wał z panewkami i korbowody są nie tak jak trzeba złożone, może zamienione stopy panewek, przekręcone korbowody odwrotnie ,lub ich kolejność zamieniona, należało sprawdzić wał jak się obraca przed założeniem cylindrów czy aby lekko sie obraca, może przy zakładaniu pierścieni któreś popękały i ciężko chodzą bo rysują tuleje :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek82    1

Dzieki za propozycje,ale grzebalem caly dzien w nim i juz wiem co mu bylo,poprostu zbyt dokladnie zostal poskladany co pociagnelo za soba szereg zbiegow okolicznosci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez mifalek10
      Witam.
      Mam pytanie do użytkowników Fendta serii 700 z silnikiem Deutza 6- cylindrowy, 4- zaworowy moc max. 165 KM czy pobiera wam olej? Jak tak to ile?
      Posiadam nowy ciągnik kupiony w tamtym roku i pobiera mi spore ilości oleju. Osoba z AGCO twierdzi że do 300 godzin może brać nawet do 3l na przepracowane 100 godzin, po 300 godzinach będzie brał trochę mniej (co śmieszniejsze stwierdził ze przy lżejszej pracy będzie brał więcej oleju niż przy ciężkiej pracy...) oraz twierdzi że starsze generacje nie biorą oleju, ale ta nowa już tak. Z kolei osoba  z serwisu twierdzi że to stanowczo za dużo. Też uważam, że coś jest nie tak. Chcę to zgłosić na gwarancję, ale najpierw chciałbym dowiedzieć się jak to wygląda u Was?
    • Przez bizonsuperzo56
      witam jak ustawic na znakach rozrzad. wymienialem wal i glownie chodzi o kolo stykajace sie z kolem od walu bo na wale jest oznaczenie C. a na kole stykajacym sie z nim sa nabite dwa przy sobie C i pytanie do was czy ten znak z kola od walu. ma sie z grac pomiedzy tymi dwoma znakami z kolem stykajacym sie z nim
    • Przez Aktis
      Witam, Niedawno co silnik w moim C360 przeszedł kapitalny remont (nowe zestawy naprawcze, nowy wał korbowego, nowa pompa oleju, nowa pompa wody, regenerowane pompa wtryskowe, szlif bloku, regeneracja głowic i inne drobniejsze rzeczy). Oprócz silnika robiony był jeszcze przodek, podnośnik, hamulce, uszczelnienia skrzyni, regeneracja tylnych osi, sprzęgło, itp. Remont robił warsztat, który ma sprzedasz i serwis Ursusa (taki dealer i aso w jednym). Silnik po remoncie miał przechodzić dzień w warsztacie i u mnie zrobił już ok. 20 mth (jeszcze docierany). Poniżej kilka zdjęć wycieków po tym okresie (przepraszam za kurz). Jak sądzicie czy tak powinien wyglądać ten silnik po remoncie? Co zostało źle zrobione, że taki jest tego efekt?





    • Przez slavo666
      Witam
      czy ktoś uszczelniał wałki sprzęgłowe w tym ciągniku??  Wylewa mi się olej przekładniowy z obudowy sprzęgła przy nachyleniu ciągnika. Prawdopodobnie rozleciał się uszczelniacz, oring miedzy wałkami. Czy ktoś wie jak jest z wyciągnięciem tych wałków  albo jak to wygląda  w innych zetorach
    • Przez Cariena
      Problem dotyczy MF 3125, a mianowicie wygląda on tak:
      Nie posiadając bagnetu w tym ciągniku, postanowiłem kupić.
      Kupiłem w necie, rozmawiałem z gościem powiedział, że nie ma problemu, jest to dostępne. Kupiłem bagnet za 135 zł "oryginał".
      Niestety nasz oryginał tak za bardzo nie chce pasować. Ma średnicę ok. 1,5mm większą niż otwór na bagnet.
      Teoretycznie, gdy bagnet dojdzie do tego miejsca już nawet się macza w oleju (do kreski opisującą minimum)
      Wcześniej nie miałem w tym ciągniku bagnetu tylko jakiś kawałek blaszki, niewiadomego pochodzenia, nie mam z czym za bardzo porównać. I nie jestem pewien czy to na pewno odpowiedni bagnet.
      Tu następuje prośba, czy ktoś może jakoś potwierdzić, że ten bagnet o takich wymiarach jak na zdjęciu jest dobry do tego ciągnika??
       
      Odległość do maximum - 18,2 cm
      Odległość do minimum - 21,2 cm
       
      Poprzednio ni


×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.