Zaloguj się, aby obserwować  
pronarek82

Remont rozrządu, silnik ciężko się kręci.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
pronarek82    1

Witam,po remoncie rozrządu, oczywiście wszystkie koła poustawiane na znaki, przy próbie odpalenia silnik ciężko się kręci. Co może być tego przyczyną. Z góry dziękuję za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Ale da się go zapalić?

Na podniesonych zaworach też jest ciężko?

A znaki na starych kołach i nowych pokrywały się, a zwłaszcza względem klina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Nie uderzają zawory o tłoki (blokowanie)

Tulejki dorabiane, czy sklepowe, co było wymienione?


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek82    1

Wszystkie kola i czesci zostaly te same,rozebrany byl w celu uszczelnienia ,bo strasznie ciekl olej. Ciezko sie kreci w calym cyklu ,nie slychac zadnych stukow. Po zlozeniu odpalil na kilka sekund,i zgasl,tak jak by go cos hamowalo, teraz nie mozna go wogole pokrecic. Co moze byc tego przyczyna?

Edytowano przez pronarek82

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

To jaki to remont jak części stare?

Rozrząd masz na wierzchu czy poskładany ciągnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek82    1

Wszystko jest poskladane,a czesci te same zostaly bo wszystko chodzilo dobrze,tylko olej sie lal,ok litry na 5 mth,wiec trzeba bylo cos z tym zrobic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Zdejmij przykrywki klawiatury i zobacz czy zawory normalnie pracują, czy da się je wcisnąć. Potem odkręcaj miskę olejową i zaglądaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam ,coś mi się wydaję że wał z panewkami i korbowody są nie tak jak trzeba złożone, może zamienione stopy panewek, przekręcone korbowody odwrotnie ,lub ich kolejność zamieniona, należało sprawdzić wał jak się obraca przed założeniem cylindrów czy aby lekko sie obraca, może przy zakładaniu pierścieni któreś popękały i ciężko chodzą bo rysują tuleje :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek82    1

Dzieki za propozycje,ale grzebalem caly dzien w nim i juz wiem co mu bylo,poprostu zbyt dokladnie zostal poskladany co pociagnelo za soba szereg zbiegow okolicznosci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukecki
      Witam, wydaje mi się że w moim Ursusie 1614 są za niskie max obr. Gaz w podłodze a jest tak mniej więcej 2000 obr. (obrotomierz nie działa) czy jest tam jakiś ogranicznik? Dodam że nie może zgasnąć po puszczeniu gazu dopiero po podniesieniu pedału od spodu. 
      Na filmach na YT mają większe obroty z tego co mi się wydaje 
    • Przez Mikua
      Cześć i czołem
      Po zamontowaniu wałka rozrządu mam ponad 0.5 cm luzu wzdłużnego, miał ktoś taki problem ? wydaje mi sie że jest o wiele za duży.
      W katalogu pokazane jest że nie idą tam żadne podkładki regulacyjne. idzie w jakiś sposób zmniejszyć go ? 
    • Przez dudek102
      witam 
      Ojciec zaczął remont ciągnika był coraz słabszy wcinał olej wiadrami i zaczął stukać . 
      głowice pojada  do regeneracji . ale tuleje wyglądają prawie idealnie żadnych rys . 
      pojedzie nowy zestaw naprawczy ursusa i teraz pytanie odnośnie wału 
      na panewkach mam oznaczenia 50.50394.0  w jednym katalogu pisze ze był robiony jeden szlif w drugim ze wał jest nominalny ?
      czy za każda wymiana zestawu naprawczego trzeba dawać wal do szlifu wał nie ma rys.
      na panewka są ale płytkie .
      czy trzeba wymieniać pompę oleju stara trzymała ciśnienie

       

       
       

    • Przez luukisool
      Witam mam maly problem. Ciezko wchodza biegi w moim masseyu .. 4 nawet zdazy sie ze zgrzytnie, na zimnym oleju lepiej biegi wchodza, wymieniona pompa olej i filtry tydzien temu. Zauwazylem ze tam gdzie schodzi do skrzyni wajcha od biegow ten jakby wybierak ma straszne luzy na tym walku co wchodzi do skrzyni, rusza sie w kazda strone .. jak w waszych masseyach wchodza biegi? Tak jak w aucie powiedzmy 20 letnim? Chodzi mi o przykladowe luzy na ciegnach/ linkach. Pozdrawiam
    • Przez Harnas16
      Jaki zalać olej do silnika Renault 110-54 1997 rok :)
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj