Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
pronarek82

Remont rozrządu, silnik ciężko się kręci.

Polecane posty

pronarek82    1

Witam,po remoncie rozrządu, oczywiście wszystkie koła poustawiane na znaki, przy próbie odpalenia silnik ciężko się kręci. Co może być tego przyczyną. Z góry dziękuję za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Ale da się go zapalić?

Na podniesonych zaworach też jest ciężko?

A znaki na starych kołach i nowych pokrywały się, a zwłaszcza względem klina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    125

Nie uderzają zawory o tłoki (blokowanie)

Tulejki dorabiane, czy sklepowe, co było wymienione?


KPK Kumurun Team
Olej Turdus SHPD do silnika, Lux 10 do hydrauliki
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki, kontakt na PW

Ważne sprawy GG: 33264431 t:724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pronarek82    1

Wszystkie kola i czesci zostaly te same,rozebrany byl w celu uszczelnienia ,bo strasznie ciekl olej. Ciezko sie kreci w calym cyklu ,nie slychac zadnych stukow. Po zlozeniu odpalil na kilka sekund,i zgasl,tak jak by go cos hamowalo, teraz nie mozna go wogole pokrecic. Co moze byc tego przyczyna?

Edytowano przez pronarek82

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

To jaki to remont jak części stare?

Rozrząd masz na wierzchu czy poskładany ciągnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek82    1

Wszystko jest poskladane,a czesci te same zostaly bo wszystko chodzilo dobrze,tylko olej sie lal,ok litry na 5 mth,wiec trzeba bylo cos z tym zrobic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Zdejmij przykrywki klawiatury i zobacz czy zawory normalnie pracują, czy da się je wcisnąć. Potem odkręcaj miskę olejową i zaglądaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    46

Witam ,coś mi się wydaję że wał z panewkami i korbowody są nie tak jak trzeba złożone, może zamienione stopy panewek, przekręcone korbowody odwrotnie ,lub ich kolejność zamieniona, należało sprawdzić wał jak się obraca przed założeniem cylindrów czy aby lekko sie obraca, może przy zakładaniu pierścieni któreś popękały i ciężko chodzą bo rysują tuleje :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek82    1

Dzieki za propozycje,ale grzebalem caly dzien w nim i juz wiem co mu bylo,poprostu zbyt dokladnie zostal poskladany co pociagnelo za soba szereg zbiegow okolicznosci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez silny84
      Witam. Mam problem z ciągnikiem mf 6130. Ciągnik nie pali, tak jakby został odcięty dopływ paliwa. Kręcę rozrusznikiem aż akumulatory mi się wyczerpią, a on nie reaguje. Z tłumika nie widać żadnych oznak spalin. Bezpieczniki w kabinie wszystkie są ok. Z kontrolkami wszystko też jest w porządku. Proszę o pomoc.
    • Przez rafal2511
      WITAM.
      Od niedawna posiadam deutza fahra dx 4.51. mam problem gdyz sie strasznie grzeje pracach polowych . jak na ciagnik 85 km to powinien sobie dawac rade bez problemu z siewnikiem amazone d7 3 metry a ty szok strasznie sie grzeje dochodzi prawie do konca. podobnie z agregatem uprawowym 3 metrowym. nie daje sobie zbytnio rady. znajony na podobnej mocy ciągnik i bez problemu sobie daje rady z zestwem uprawowo-siewnym 3 metry a moj ma problemy z samym agregatem . pdobnie z siewka do nawozy jedno osiową gdzie nasypie tone nawozy i juz jest priblem a stara sześdziesiątka sobie daje rade bez problemu. co może być z nim?

      PROSZE O PORADY
    • Przez kokosik12
      Witam serdecznie. Mam Władimirca z 87r. jest to bardzo dobry i wdzięczny traktor lecz ma jedną (małą) wadę. :mellow: . Dlatego więc chciałbym spytać co myślicie o podwyższeniu mocy poprzez wymianę silnika na piękny cztero cylindrowy z mercedesa w123 ''beczka''. myślę że poj. 2.4-3.0 powinna wystarczyć. Ma on ok. , z tego co pamiętam od 60 do 125 KM przy ok. 4000 obr/min. Wiem ze skrzynia biegów może tej mocy nie wytrzymać lecz gdyby zrobić ogranicznik wciśnięcia pedału gazu to może udało by się uzyskać jakieś (przy silniku 125 konnym) 50-60 KM przy obrotach rzędu 1900-2000 obr/min. i to by były maksymalne obroty. oczywiście pomyślałem także o wałku sprzęgłowym , który należało by wzmocnić(pogrubić). poza tym oczywiście jakaś nowa rama pod silnik.
      Dzięki temu mój nie zastąpiony władzio miał by bardzo przyjemny dźwięk no i trochę więcej koni.to tylko jedna z przemian. w mojej koncepcji praktycznie sam korpus skrzyni bięgów i zawartość pozostaje seryjne. Może się uda.
    • Przez 12345678910
      Tak jak w temacie.Przy 10godzinach orki spala ok.2l oleju silnikowego brak wycieków , wydobywa sie dym z pod odpowietrznika miski olejowej i korka wlewu oleju wysoka temp. oleju 120stopniC według wskazań czujnika temp .oleju.
      z góry dziękuję.
    • Przez Barm03
      Szanowni Agrofotowicze , 
      mam problem ze wspomaganie w Samcu, mianowicie, jak jest zimny to przy ciut wyższych obrotach lekko kręci się kierownicą, natomiast jak się rozgrzeje to koniec, w miejscu nie można ukręcić, podczas jazdy nie jest źle, jak ostygnie jest ok. Mam takie pytanie, czy temu jest winna pompa od wspomagania ? W którym miejscu jest ona zlokalizowana w traktorze ? Czy jest jakiś zbiornik w którym uzupełnia się olej ? Jaki olej lać do wspomagania ? Za odpowiedzi z góry dziękuję
×