Gość

Jaki ciągnik do 200tys. ok 100 KM

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość   
Gość

właśnie odjechał gościu od DF .I tak agrotrona K100 już nie produkują jest tylko K110 :D, a co myślicie o DF agrofarm 100 GS DT

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55

jak to nie produkuja df k 100 oj jakies kity ci ten koles wciska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PronarekP5    42
jak to nie produkuja df k 100 oj jakies kity ci ten koles wciska

 

 

może po to by wcisnąć komuś ciągniki nowo wyprodukowane i wytestować je??


FENDT PoweR i nie ma mocnych !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

timasz    55
może po to by wcisnąć komuś ciągniki nowo wyprodukowane i wytestować je??

cos mi sie zdaje ze hce ci sprzedac to co aktualnie posiada na placu i nie hce mu sie zamawiac k 100 mowie ci nie rezygnuj z tego ciagnika z tego co wiem to jest tez model df agrotron k 90 i nie jest on oferowany na naszym rynku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

no nie wiem czy kit wciska czy nie ,ale się dowiem .Na placu jak byłem to mieli dfk100 ,ale wczoraj został sprzedany i podobno już ich nie będą produkować tylko k110. A co sądzicie o agrofarmie 100 GS DT?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    238

zamiast agrofarma lepiej kupic lambo r4 (pewnie podobna cena w standardzie bedzie), a mozesz go wyposazyc w skrzynie 60+60, ehr, czy amortyzowana kabine, gdzie takich udogodnien w agrofarnie nie znajdziesz


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Igor03    4
zamiast agrofarma lepiej kupic lambo r4 (pewnie podobna cena w standardzie bedzie), a mozesz go wyposazyc w skrzynie 60+60, ehr, czy amortyzowana kabine, gdzie takich udogodnien w agrofarnie nie znajdziesz

 

dobry pomysl !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Już wszystko wiem teraz zamiast k100 jest k410 po prostu ten sam ciągnik tylko troszkę inny silnik (z comor line) za ok 200tys brutto,tak że dla mnie to troszkę za dużo jak narazie mam nadzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    1

K100 można jeszcze kupić bo zostało ich dużo sztuk wyprodukowane, a to, że dealer mówił że go nie produkują to poprostu chce żebyś zamówił droższy[k420(nie k410 jak Ty napisałeś)] ciągnik i wtedy on więcej zarobi!


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

No u tego co ja byłem już nie ma. Może macie nr.tel. do takiego który jeszcze ma :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    1
zamiast agrofarma lepiej kupic lambo r4 (pewnie podobna cena w standardzie bedzie), a mozesz go wyposazyc w skrzynie 60+60, ehr, czy amortyzowana kabine, gdzie takich udogodnien w agrofarnie nie znajdziesz

Tylko, że jak dobrze pamiętam to r4 zaczyna się od 96 KM więc to raczej nie za Agrofarma 85 ciągnik tylko za Agrotrona k100 :D

 

No u tego co ja byłem już nie ma. Może macie nr.tel. do takiego który jeszcze ma

Ten tutaj napewno jeszcze ma k100 i to w promocji bo oni mi powiedzieli o tej wyprzedaży :D

 

tel. 0 86 217 61 23 - telefon/fax

adres

18-411, Śniadowo, Kościelna 10

woj. podlaskie


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    238
Tylko, że jak dobrze pamiętam to r4 zaczyna się od 96 KM więc to raczej nie za Agrofarma 85 ciągnik tylko za Agrotrona k100 :D
A co sądzicie o agrofarmie 100 GS DT?

hmmm, chyba nie trzeba komentowac :D


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    1

Niech żyje opcja EDIT :):D

Jak się mylę to zwracam honor :D


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    238

ten post wczesniej nie byl edytowany, bo sie do niego bezposrednio odnosilem, juz dawno chcialem zaproponowac r4, ale czekalem kiedy ktos wyskoczy z ciagnikiem o mocy 100 KM, a nie 80


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Już wybrałem tylko czekam teraz na kredyty ale narazie cisza nie ma pieniędzy :angry: :angry: :angry: słyszałem że kredyty preferencyjne mają ruszyć dopiero w czerwcu oby tak nie było :angry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    1

To może jak już wybrałeś ciągnik to nam się nim pochwalisz? ;> Jak wybrałeś ciągnik to trzeba będzie zamknąć temat :)


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

W końcu wybrałem Valtrę a95 :) Ponieważ potrzebny jest mi ciągnik który mało pali ,bo naj więcej będzie współpracował z ładowaczem czołowym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    67

To nie lepiej było N-kę najmniejszą wziąść. Większa kabinka, wyposażenie dużo lepsze itd. ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    4

robert ale cena też inna a ta tutaj odgrywała kluczową role


Nie ma piękniejszego dźwięku od ryku SW-400

A-Mount Alpha user

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
robert ale cena też inna a ta tutaj odgrywała kluczową role

 

no właśnie cena!Pewnie że bym wolał N-kę ale niestety fundusze nie pozwalają :angry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Chino
      Cześć,
      Planuję zakup złomka - dosłownie. Szukam czegoś w opór taniego do czego mogę podłączyć maszt z widłami.
      Sprzęt będzie pracował pewnie godzinę w tygodniu max. Ma być tanio, ma palić, jeździć, nie połamać się i ma dźwigać..
      I tu zaczynają się schody. Wszystko co dźwigam to palety 1t. Czyli brutto może to ważyć 1030kg a nawet i 1200kg. Podnoszone na wysokość 120cm, więcej nie potrzebuję.
      Potrzebuje czegoś co będzie jeździć po miękkim, po łące itd dlatego zwykłe widlaki odpadają, ewentualnie terenowe ale z nimi jest większy problem. Koszt, koszty naprawy, transport tego itd itp dlatego wolę w ciagnik pójść.
      Co Wy na to? Podejrzewam, że przy takim obciążeniu to maszt obowiązkowo z kółkami by był ciągle podparty. Jakie są Wasze sugestie co do sprzetu i samego ciagnika? Szukałem róznych 4011, C360, C330 .. ostatnio Wladimirca (biegi wsteczne i łatwość przeróbki).
      Jakie macie pomysły i doświadczenia? Da radę to w ogóle przy sprawnej hydraulice? Wiadomo, że kwestia dociążenia przodu obciążnikami będzie dośc istotna. Oczywiście maszt na tył, nie na przód.
      Dzieki
    • Przez Dawidekpl12
      Witam . 
      Moja stara 60 ma już swoje lata i ja to mowie że jest już rozklekotana. Nie opłaca sie robic generalki bo praktycznie byłoby trzeba wszystko wymienić. Planowalem sprzedac ja w całosci lub na części gdyż silnik jeszcze jest nie zły. Pytanie mam jednak co do zastępcy owej 60 . A więc poszukuje ciągnika do prac lekkich gdyż mam renault 751.4s która orkę i cięższe prace polowe bierze na swe ramiona ,a mi byłby potrzebny ciągnik do kosiarki, obornika itd. Mój budżet to ok 12 tys zł. Myslałem nad druga renowka tylko bez przedniego napedu np 451 , 651. Tylko że ich mankamentem jest to że maja 1 pompę a ogolnie to u nas w naszych okolicach pożycza sie przyczepy . Boje sie o mieszanie oleju i potem problemy ze wspomaganiem itd. Do tej pory do renowki nic na hydraulike nie czepialem wiec nie wiem jak wyglądaja te sprawy bo zawsze 60 sie czepialo do kipra itp. 
      Z góry dzięki
    • Przez arty
      Co polecacie mam ok5ha, teren gorzysty, moze uda sie starac o premie 60tys na modernizacje gospodarstwa cztli na ciagnik.... z tego co sie dowiedzialem do 10ha dotacja moze byc na ciagnikdo 45kM wstepnie rozeznalem sprawe i wiekszosc ciagnikow tej mocy kosztuje okolo 100tys,-  troche za duzo... moge wydac max 70-80 tys przy dotacji 60tys.... przydalby sie przedni napęd i kabina, w tej cenie jak na razie znajduje Farmtrac Heritage 6045, Farmtrac 6050, ale ten ma juz 48kM inie wiem czy sie zalapie na dotację... Do tej pory użytkuję 60 letniego zetora 3011....Co polecacie???
    • Przez Bartek1888
      Siemka czy są tu użytkownicy maszyn fendt 105ls bądź 106 ls ? Mam pare pytań 
    • Przez piotersss
      Witam. Potrzebuje opinie na temat firmy agrigroup w dziewulach. Mają tam spory wybór ciągników. Poszukuję ceresa 345 bądź 340 w pełni mechaniczny, jeśli ktoś ma to proszę o opinie i jak jest ze spalaniem .
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj