Skocz do zawartości
Gość

Jaki ciągnik do 200tys. ok 100 KM

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
richtik    0

Cena to 200 tys netto zastanawiam sie nad john deerem 6330 ale boje sie troszkę spalania.

Ja posiadam 6330 mam przepracowane 1000 godzin jestem z niego zadowolony choć żałuje że nie wyposażyliśmy go w tls ale pracuje ze sprzętem z którym wcześniej pracował pronar 1221a i nie było problemów jeśli chodzi o spalanie to te ciągniki potrafią mało palić tylko trzeba nimi umieć jeździć u mnie w orce przy pługu unii tur 4+1 pali od 13 do 16 litrów na hektar orka 30cm klasa ziemi 4b

ostatnio pracowałem nim z przyczepą strautman super-vitese cfs i na zebranie 20 ha (23 przyczepy) potrzebowałem 160 litrów paliwa czas pracy ciągnika 10godzin. Jeszcze mierzyłem spalanie przy kosiarce krone 2.8 i spalanie wyszło 5l na hektar. po prostu ciągniki JD nie lubią jazdy bez obciążenia i pracy powyżej 1900obr/min jeśli macie jeszcze jakieś pytanie to chętnie na nie odpowiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ming    3

A TLS w JD seria 6030 jest dostępny w komforcie, czy tylko w premiumkach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

richtik    0

Jest dostępny w komforcie ale w wersji premium masz dodatkowo regulacje twardości amortyzacji.... coś mi się tak zdawało ale nie jestem do końca pewien.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ming    3

I to dotyczy wszystkich modeli czy tylko tych większych? Można np zamówić TLS-a do 6230?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    803

Dokładnie. Można i do 6130. Tylko modele Premium są od 6230 w górę a TLS możesz nawet do 6130 założyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marlik20    3

zna ktoś może aktualną cenę Valtry n92? jak juz pisałem wcześniej jestem na kupnie Ciągnika ok 100km do tura i jako Ciągnik główny w gosp. przeszukałem forum ale niestety ceny podane są z przed roku wiec juz na pewno nie aktualne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marlik20    3

nie pomyliło Ci się coś?? agrotron 420 można mieć za 190tys netto więc skąd 290pln za 430?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marlik20    3

rozumiem, sugerowałem się ofertą z allegro:

http://otomoto.pl/de...20-A199382.html

osobiście wolał bym aby normy spalin zatrzymały się na euro 2. Wtedy nie było problemów z pompo wtryskami, CR Ad blue i innymi pierdołami,

a tak szczerze, to warto dopłacać (strzelam) 50tysi za jakąś skrzynię bezstopniową??

 

P.s jak myślicie ile z tej oferty jeszcze jest do zbicia??

Edytowano przez Marlik20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kami    2

to tylko zależy czy chcesz mieć lepszy komfort pracy czy nie :) strasznie zaniżona ta oferta na allegro, nie spotkałem się jeszcze z ceną poniżej 200 tys netto za agrotrona k420.... <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marlik20    3

dzwoniłem oferta jest aktualna co do ceny nic nie negocjowałem, gość powiedział że w tej cenie coś tam moze jeszcze dorzucić do wyposażenia co , nie wiem.

jd 6330 mnie kusi jednak w ogóle wypada poza widełki cenowe- 208tys netto.

jeszcze zobaczymy co mi powie gość od valtry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kissmy...    57

ten DF może być lepszy do ładowacza czołowego, jaką on ma przekładnie i czy ma regulowany rewers?, a ten JD 6330 to w jakim wyposażeniu? już z ładowaczem, tls i 24x24

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
areknn    4

No i wybrałem ciągnik na 20 ha i 100km Zostałnim deutz Fahr k 410 Wybierałem pomiedzy Massey Ferguson 5440 i john deere 5100R Jest on najdroższy z nich bo maseya mogłem mieć za 186 tys Johna za 188 tys a Deutz jest za 194 tys Bedzie to główny ciagnik w gospodarstwie i jest on najwiekszy z nich gabarytowo i najcięzszy O wyborze zadecydowało chyba najlepsze wyposażenie komfort kabiny wygląd / najbardziej z nich własnie deutz mi sie podobał/ i opinie innych kolegów ktorzy maja deutze Co do johna to czytając forum też sie psuje ma małą kabinę i jest ogólnie mały Massey w noeej serii poszedł na oszczednosci i oszczedził na wszystkim co sie dało np szyber dach tylko miejsce pozostało podnosnik mniejszy udzwig niby pierdoły ale na czym jeszcze oszczedzali o czym nie wiem ...

Ale o decyzji przewazyłoto ze po roku i gwarancji bede mogł podniesc moc ciagnika zmieniajac oprogramowanie na 112 km a wiec z modelu wyzszego Mój kolega tak ma i jest zadowolony jak równiez po 3 latach użytkowanie deutza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuki88    0

rozumiem, sugerowałem się ofertą z allegro:

http://otomoto.pl/de...20-A199382.html

osobiście wolał bym aby normy spalin zatrzymały się na euro 2. Wtedy nie było problemów z pompo wtryskami, CR Ad blue i innymi pierdołami,

a tak szczerze, to warto dopłacać (strzelam) 50tysi za jakąś skrzynię bezstopniową??

 

P.s jak myślicie ile z tej oferty jeszcze jest do zbicia??

 

 

Mi też się wydaje że to i tak jest bardzo tanio. Ale próbować możesz, na bank zostawiają parę groszy na zjechanie przed samą sprzedażą.

 

Ewentualnie w tych pieniądzach to zmieścił by się Case JXU 105 w największym wypasie (tak myślę). To bardzo odporne ciągniki są. Słyszałem że Case ma przestać je produkować bo za mało się psują i nie zarabiają prawie nic na częściach zamiennych ;p

Tylko obecnie ciężko dostać ten model podobno ale ja chyba widziałem u okolicznego dealera na placu jakoś niedawno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemek1988    1

Witam! Ja się zastanawiam nad 3 modelami, mianowicie Valtra N92 (N93), MF 5445 i JD 6230. Miałby on pracować na usłudze z beczkowozem 10.000 l i robić rocznie ok 2000-2500 mth. Jak wiadomo, chodzi mi o jak najmniejsze zużycie paliwa. Cen nie znam, bo nie byłem jeszcze u żadnego dilera. Co możecie mi poradzić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×