Gość

Jaki ciągnik do 200tys. ok 100 KM

Polecane posty

pioter    46

@matuch czyli perkins w Axosie to popierdółka, a w MF 54XX to porządna moc???

 

pokaż na zdjęciu jak wygląda kabina MF'a, który ma 2,52m wysokości.


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matuch    1

Źle skonstruowałem zdanie. Nieadekwatny sprzęt - ogólnie. Z racji współpracy z DHK, łapie się każdej możliwości wyjazdu na pokaz i mam możliwość testowania maszyn z ich oferty. Celtis na DPS'ie i Axos na Perkinsie to zupełnie różne maszyny. Druga sprawa to przekładnie, Dyna/Quadra dają potężną elastyczność, która nie pozwoli w typowych warunkach zaduścić silnik. Wystarczyło, że podczepiliśmy przyczepę DB10 do Axosa 340, podczas wydatku pompy - wywracania skrzyni przyczepy do tyłu, ruszając trzeba użyć sporo gazu i wolno sprzegło puszczać, żeby nie zdechł. MF z dyną zzachowuje się zupełnie inaczej, mimo iż mają identyczne silniki.

 

Co do kabiny to ma dokładnie 2,54 i do tego jest przeszklona, oczywiście zachowując klimę:

mf5455obnionakabina.th.jpg


Nigdy nie dyskutuj z idiotą, nieświadomie sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem zniszczy doświadczeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

ten po lewej to Visio obniżony i nie ma 2,54 tylko jakieś 2,70cm, wobec tego normalnego obok który ma 2,80. 2,54 to maja slimy z cienkim płaskim dachem, wiem coś na ten temat, bo miałem troszkę przebojów w tym temacie :)

A... jeszcze Visio czasem cieknie i trzeba je uszczelniać :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matuch    1

No pewnie masz rację. Szlag mnie trafił, że mi niekompetentne informacje podał i pofatygowałem się na korbankowy plac wink.gif . Przy pomocy miarki (jak widac na zdjęciu) wymierzyłem tego z Visio na około 2,65, a Slima na 2,62. Cały bajer, jak widać na zdjęciu, w ogumieniu:

 

mf5400kabiny.th.jpg

 

Nawet z Visio można zejść poniżej 2,6m ale nie wiem ile się czeka za kołami, tudzież samymi oponami.


Nigdy nie dyskutuj z idiotą, nieświadomie sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem zniszczy doświadczeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matuch    1

Już dopracowali:

kabinaslim1.th.jpg kabinaslim2.th.jpg

 

przy samych drzwiach jest filtr powietrza, a w oddali panel.

 

i jeszcze na wszelki wypadek z oddali co by nie było złudzeń :D

kabinaslim3.th.jpg

 

W Visio jest zupełnie inny ikład:

kabinavisio.th.jpg


Nigdy nie dyskutuj z idiotą, nieświadomie sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem zniszczy doświadczeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adriannn    0

Matuch wielkie dzięki bo do Korbankow mam kawał drogi ;] Cena taka jak myślałem ok. 220 tys brutto w zaleznosci od kursu Euro . Czy do Slim wersji trzeba dopłacać? Głównie zależy mi na ekonomii i małym spalaniu. Ciągnik w pole do pracy z pługiem , gruberem itd. Ale do obory w razie czego tez musi wejść ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matuch    1

Cena którą podałem uwzględniała już tę kabinę.

Jeśli masz zwykłą, to dopłaty do Visio jest niecały 1000 € netto a do Slimline to ok. 30 € dopłaty, praktycznie w cenie. Na korbankowym placu stoją już złożone maszyny. Za 5455 ze Slimem trza czekać.

 

Pełne wyposażenie standardowe MF'a 5455:

- moc znamionowa 105 KM wg ISO

- moc max. 112 KM, Power Boost przy 2000 obr/min 125 KM,

- silnik Perkins, 4-cyl., poj. 4.4 l , Tier 3, Common Rail, turbo/intercooler,

- skrzynia Dyna4, 16/16 (40 km/h) + hydr. przekł. nawrotna,

- klimatyzacja + ogrzewanie kabiny,

- regulowana kolumna kierownicy, fotel pneumatyczny, siodełko dla pasażera,

- komin boczny, analogowo-cyfrowa deska rozdzielcza,

- duże teleskopowe lusterka zewnętrzne,

- wycieraczka tylnej szyby ze spryskiwaczem,

- zaczep górny automatyczny, przestawialny wysokościowo,

- zaczep dolny do przyczep jednoosiowych ( dolna belka ),

- zaczep dolny PITON do przyczep jednoosiowych ( bolec ),

- ogumienie przód 14.9 R24,

- ogumienie tył 18.4 R34,

- błotniki tylne 2 m z przedłużeniami,

- przednie błotniki,

- tylny TUZ - udźwig 6 000 kg,

- EHR - sterowanie TUZ-em,

- kpl. przegubów kulowych do końcówek zaczepów ramion dolnych Walterscheid,

- tylny WOM - 540/540E/1000/1000E obr./min,

- sterowanie W.O.M. + TUZ z błotników tylnych,

- 3 pary wyjść hydraulicznych,

- oświetlenie robocze przednie (1 pary) i tylne (1 para), montowane w dachu,

- oświetlenie na słupkach kabiny - 1 para,

- światło ostrzegawcze - "kogut",

- kpl. narzędzi,

- wąż z końcówkami do pompowania kół,

- instrukcja obsługi w języku polskim,

- PRZESZKLONY DACH VISIO,

- radio CD,

- obciążniki przednie demontowane 610 kg ( 10 x 55 kg, 1 x 60 kg z zaczepem ),

- instalacja pneumatyczna jedno i dwu-obwodowa.

 

I to kosztuje około 44 500 € netto (cena po podstawowym rabacie)


Nigdy nie dyskutuj z idiotą, nieświadomie sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem zniszczy doświadczeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie bende zakładal nowego tematu ponieważ myśle ze to pytanie bedzie odpowiednie do tego.

A wiec przejde do konkretów.Chcemy kupić ciagnik w przedziale 85km - 110km i chciał bym sie dowiedzie czegoś na temta tych ciagników co nizej poddalem?? (awaryjonsc,na co zwrocic uwage przy kupnie itp)

- fendt farmer 308c rocznik 0d 2003

- claas ares 557atz

- new holland t5040

- zetor proxima 85/95

- deutz fahr k100

- massey ferguson 5435

- valtra a92

- massey ferguson 4270

Nie mam nic przeciwko gdy by ktos dodal jakis inny model ktory jest bardzo poddobny do tych co poddalem wyzej. Powiem jeszcze ze ciagnik mialby pracowac w maszynch takich jak beczka 8000l, agregat kos 6lap, plug tur 4+1.

 

Prosił bym o pomoc :P z góry dzięki za odpowiedzi :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
statek    140

beczka i kos to jeszcze dadza rade ale z tym plugiem 4+1 to wszystkie ciagniki beda miec ciezko. Wszystko opiera sie o kase, rozrzut cenowy w Twoich propozycjach jest znaczny, wiec sprzecyzuj ile chcesz przeznaczyc na ten cel


Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcialbym sie czegos dowiedziec na temat ich (awaryjonosc, spalanie w roznych pracach itp). tu kasa w tym pytaniu nie wchodzi w gre. chce sie porostu czegos dowiedziec?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

chyba kazdy z wymienionych ciągników ma swój temat, trzeba troszkę poszukać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad1987    0

zastanawiałem się nad same eksplorer3, lambo r3, deutz-fahr agronom, massey ferguson 5435 i 5445 i 4455 , zetor proxima plus, farmer z sokółki , case jx lub jxu. ten ciągnik będzie pracował z następującymi maszynami rozrzutnik 8 ton tandem,prasa rolująca najprawdopodobniej case rbx z rotorem, pługi obrotowe 3+1 L uni grudziądz. w ciągu roku bdzie miał do orki 25 ha klasa ziemi II-IIIb, prasą 50ha słomy i 20 ha sianokiszonki. proszę o pomoc w doborze ciągnika do moich potrzeb. mój problem to kwota w której musze się zmieścić czyli ok 170tys zł brutto. możliwe że przeznacze 200 tys zł brutto czas pokaże... chciałbym uzasadnione propozycje... z góry dziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    34

Ja wybrałem KUBOTE 9540.99 KM-na wałku 85KM, klima, rewers,wydajna hydraulika -67 l/min,

pneumatyczny fotel,zaczep automatyczny-to wszystko za 164000zł. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matuch    1

konrad1987 a nie myślałeś nad Pronarem P5?

 

Kolega Konrad bierze pod uwagę konkretne ciągniki z podobnej półki, więc po kiego grzyba miałby sie zastanawiać nad Pronarem, po za tym jak juz proponujesz to rozwiń - dlaczego miałby zrezygnować z tamtych na rzecz Pronara (może obrócili fabryke "do nogi górami" wink.gif i teraz są to solidne maszyny)

 

Moim zdaniem jęśli byś miał brać MF'a (bo tę markę mam w miarę otrzaskaną smile.gif ) to weź 5435. Moc max to 96 koni, a to do eLki 3+1 wystarczy. 5445 nie jest już produkowana, więc zostaje ta opcja gdyz 5455 z max 127KM to raczej za dużo. 4455 nie polecam chociażby ze względu na komfort i mniejszą siłę uciągu, oraz słabszą pompę i podnośnik (oczywiście od 5400).

 

A co do ceny, 5435 przy dzisiejszym kursie też kupisz za 164 000

pln :(


Nigdy nie dyskutuj z idiotą, nieświadomie sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem zniszczy doświadczeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

8t rozrzutnik to jednak "gówna" i 100 KM to czasami za mało. podam ci prosty przykład.

 

Jest u nas taki gość ma ciągników od zaje**nia ale ciąga ten rozrzutnik po ściernisku same 60KM. a na wiosnę deutzem 130KM. ja osobiscie ciągam forterra 11441 to powiem szczerze ze raz sobie radzi a raz nie,

 

a co do ciągnika to radził bym ci masseya 5455. mnie namowili na mniejszego ale niestety nie dogadałem sie dealerem. ale mam nadzieje ze tobie sie uda bo to super ciągnik. powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad1987    0

konrad1987 a nie myślałeś nad Pronarem P5?

 

pronar p5?? z jakim silnikiem??

i patrząc na cenę dużo się nie różni od mf czy df to nie wiem czy jest sens kupować??

ale dzięki za propozycje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel820    1

Ja proponuje Deutz-Fahra K100

 

Posty bez uzasadnienia!!

Edytowano przez robertbara

Moja stajnia km MTZ Belarus 820 i MF 255

KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

Czy lepiej wziąć nowego new hollanda t5060 lub t6020 czy john deere 6330 używanego? Co o tym sądzicie? Który lepszy? Jak wygląda porównanie ich kosztów eksploatacji?


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

to zależy czy na PROW czy na kredyt czy za gotówkę i w jakim stanie jest ten JD, no i oczywiście od wyposażenia a porównywać tego JD należy raczej do T6010 niż T5060

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

Ten ciągnik ma być na PROW, częściowo ze środków własnych, a częściowo na kredyt.


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez FarmerPL6075
      Trochę ponad 3000 mth i 6 lat na naszym Gospodarstwie. FT Heritage 6075 DTn chodzi głównie z paszowozem




    • Przez jakubgor123
      Tak jak w tytule poszukuję ciągnika do 40 tysięcy może być 4x4 lecz nie jest to konieczność co polecacie ? Minimum 80KM
    • Przez Janusz_m
      Witam szanowne Grono.
       Doradżcie proszę , czy  ciągnik Kubota MU 5502 sprawi się dobrze na winnicy, czy ktoś ma i jest zadowolony? Czy lepiej szukać czegoś innego między 50 - 60 Km i jaki z ciągników byście polecili?
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez TomZet
      Dzień dobry,
      posiadam Zetor 5245  4x4 z 1989 roku, chcialbym wymienić na cos nowego w budżecie 130-160k brutto.
      Chciałbym żeby był 4x4 w okolicach 50kM, Zatory Major chodzą w okolicach 200k, chciałbym cos 40-50k taniej.
      Co mi polecicie sprawdzonego? 
    • Przez MalyRolnik18
      Witam. Jest kilka różnych tematów o tych ciagnikach ale jasno określonego nie ma, dlatego zakładam nowy temat dla siebie i ludzi którzy będą zainteresowani tym ciągnikiem. Mianowicie. Pytanie kieruje do osób które użytkują lub użytkowali ciągnik Renault 103.14, chciałbym się wszystkiego o nim dowiedzieć tzn. jaki komfort, jakie prędkości w pracach polowych? Jakie spalanie? Jakie awarie najczęściej występują w tych modelach, jak z dostępnością części i trudnościami w naprawach? I przede wszystkim na co zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach?  żeby nie wpaść na przysłowiową minę. Zapraszam serdecznie wszystkich którzy mieli lub mają doczynienia z takim ciągnikiem do dyskusji i pomocy, z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj