Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Pawelten

Jaki Ciągnik najlepszy

Polecane posty

Pawelten    0

Witam wszyskich,

chciałbym kupić ciągnik o mocy ok 130 km , cena nie ma znaczenia ,może być to jakiś ciągnik z lat 80 bądż nowy z 2014 ,dla mnie liczy się oszczęność silnika i mała awaryjność, gdyż ciągnik potrzebny jest głównie do koszenia łąk mulczerami , podajcie propozycje modeli które wedłóg was są najlepszym wyborem i oczywiście argumenty za bądź przeciw .

Z góry dziękuje za pomoc .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    82

a jaki samochód najlepszy?

mercedes, czy fiat?

nowy czy 20letni?

 

weź sie troche określ, bo nie podałes prakycznie zadnych kryteriów.

 

kup sobie nowego fendta 513 za 400 tysiecy zl, on bedzie z pewnoscia najlepszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek308    19

Ja proponuję fendt'a 612ls jest to bardzo dobty i mało awaryjny ciągnik, zresztą jak i inne modele ciągników fendt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Pawelten    0

Ok już trochę dokładniej się określe, najważniejsze by mało palił i był mało awaryjny , cena nie gra roli gdyż nowy można kupić z pomocą dofinansowania , lecz z nowymi ciągnikami też jest różnie eżeli chodzi o ta awaryjność a z nowu kupować jd dopada bo za dużo pali, najlepiej jak by był 6 cylindrowy z napędami 4x4, lekki i zwrotny, nie potrzebuje woła gdyż pracował by z kosiarką , myślałem nad starymi fergusonami bo mają silniki perkinsa,który podobno są bardzo ekonomiczne, lecz ta awaryjność mnie zniechęca.

 

przemek308 wiesz może ile potrafią spalić ? fendty chyba nie należą do ekonomicznych ciągników :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    82

jak chcesz ekonomiczny, to weź sobie kubotę.

one na serio pala chyba najmniej ze wszystkich.

sasiad ma taka 80KM i przy opryskiwaczu ciaganym 2000l spalanie ma 3,7l/mtg.

Nie wierzyłem, aż mi nie pokazał na wyświetlaczu

 

jest z niej bardzo zadowolony.

 

najwieksza dostępna ma bodajze 135KM, wiec mógłbys zainteresowac sie marka, odwiedzic dealera, pogadac itp.

 

ja osobiście mam steyra 6cyl 125KM (to samo co case i nh) i pali to całkiem znośnie, ale nie moge powiedziec, ze malo.Poza tym odradzam te traktory ze wzgędu na głosną skrzynie.

O innych sie nie wypowiadam (z tym fendtem wyskoczyłem, zeby ci pokazac, ze podałes za mało kryteriów)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawelten    0

Nunu85 właśnie myslałem nad Kubotą , ale sam wiesz jakie i niej krążą opinie, a ta maszyna ma już dużo nawalone motogodzin czy to jakiś świerzy model ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    82

właśnie opinie sa całkiem niezłe.

Nie słychac, zeby sie psuł, tylko bardziej przewazaja obawy, ze to japonczyk, że nie wiadomo jak bedzie z czesciami w razie awarii, ze nie sprawdzoy jeszcze itp.

 

sasiad rok temu wział nówke.

teraz ma koło 300 godzin i jest wiecej niz zadowolony.

 

jedź do dealera, dowiedz sie kto od nich kupił, niech ci dadza namiar na jakichs 2-3 rolników. pogadaj z nimi i juz sobie jakieś zdanie wyrobisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez MafiaRuszkowo
      Witam. Stoję przed wyborem silnika do dmuchawy. A więc czy silnik 5.5kw (2890 obr./min) da radę dmuchać zboże na odległość ok. 8m w poziomie lub 4m w pionie i 5 w poziomie ? Z góry dziękuje za odpowiedzi.
    • Przez t1o9m8e6k
      Witam pięknie wszystkich użytkowników!
      Stanąłem przed kupnem podwójnego wału strunowego z przeznaczeniem do wyrównywania i rozdrabniania zaoranej ziemi. Ponieważ gleba jest gliniasta, po zaoraniu i zabronowaniu powstaje dużo brył. Na obszarze, który uprawiam, sieję facelię i gorczycę na kwiat dla pszczół. Początkowo planowałem zakupić wał o szerokości 2,1 m i doczepiać go do kultywatora. Natomiast teraz zastanawiam się czy w ogóle będę takiego zestawu używał...? Wydaję mi się, że lepszym rozwiązaniem będzie kupno szerszego i uprawianie nim gleby po orce (zamiast brony). Znalazłem taką ofertę:
      http://allegro.pl/wal-waly-dociskowe-wahaczowe-mulczujace-dziekan-i7234480683.html#thumb/7
      Planuję kupić wał strunowy podwójny Heros dociskowo-wahaczowy (tylko łożyska) o szerokości 3 m. Będzie podpinany do Ursusa c-360.
      Bardzo proszę o wszelkie sugestie, podpowiedzi, własne pomysły. Za każdą pomoc z góry bardzo dziękuję :-)
      Z poważaniem,
      Tomek
    • Przez Diwad890
      Jaki silnik lepszy by był co c355? silnik od c360 czy c360 3p? Perkins mniej pali ale za to czy cylindry wiec slabszy...
    • Przez damian123141
      Koledzy jaki ciągnik uzywany wybrać o mocy od  90-110 km? 
      Głównie pracował by przy prasie , opryskiwaczu, rozsiewaczu.
    • Przez Heniu95
      Witam wszystkich zgromadzonych,
      Chcę kupić ciągnik rolniczy z podanych, New Holland t6030 lub Deutz fahr k420 lub Fendt 411 lub Zetor 11441
      I teraz jeśli moglibyście powiedzieć coś o tych ciągnikach i który z tych czterech jest najlepszy, jak jest ze spalaniem, awaryjnością  i dlaczego dany ciągnik to byłbym wdzięczny. Jestem otwarty na różne opinie. Ciągnik pracowałby na 40 hektarowym gospodarstwie, jako główny ciągnik tzn. orka, siewy itp .
      Pozdrawiam 
×