Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Pablo30

Problemy z silnikiem w Belarus 800

Polecane posty

Pablo30    2

Witam mam problem ze swoim kumurunem otóż juz drugi raz poszła mi woda do oleju zauwazyłem tez że z odmy kapie woda i leci biały dym oraz z uszczelki pod głowica leci olej na pierwszym cylindrze od chłodnicy a jak złapie tem od 50 do 80 stopni nie moge go odpalic tak jakby go cos blokowało. Bardzo prosze o pomoc.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    202

Z jakiego powodu poszla woda do oleju pierwszy raz?

Woda z odmy moze byc wynikiem skraplania sie odparowanej wody z oleju.

Jesli leci z uszczelki olej i woda idzie w olej , to pewnie masz krzywa glowice albo blok i uszczelke wywalac bedzie...

Mialem kiedys przypadek w T25, ze po rozgrzaniu nie chcial odpalac, ale to byl lekko za wczesny kat wtrysku.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    525

Suma objawów może wskazywać, że masz pękniętą tuleję albo uszkodzony oring uszczelniający. Raczej stawiam na luleję - po rozgrzaniu woda idzie na tłok i nie można go przełamać. Para z odmy przy rozgrzanym silniku to normalne przy wodzie w oleju - po rozgrzaniu oleju woda odparowuje, gdyż olej osiąga większą temperature niz 100 stopni C

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    796

Ale znów pęknięta tuleja nie jest powodem aż tak szybkiego wycieku wody do oleju. Tym bardziej olej spod uszczelki głowicy wyraźnie mówi że tam jest coś nie tak.

Głowica do pola i zobaczysz jak wygląda uszczelka. Jeśli znów poleciała to głowica do sprawdzenia.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    525

Bez rozbierania nie namierzy miejsca przecieku, ale na 100% idzie woda na tłok, stąd problemy z przełamaniem silnika. A płynu ci nie wywala korkiem ? Przy przedmuchu do płaszcza wodnego sadzi wodę z chłodnicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo30    2

Wody korkiem nie sadzi, głowica była planowana i sprawdzona po tym jak pierwszy raz woda poszła do oleju. Dzisiaj sie dowiedziałem ze ojciec go przegrzał w agregacie złapał 120 stopni C i od tego czasu są problemy. Ale znowu gdy ostygnie ciagnik pali bez problemu kłopot pojawia sie gdy złapie 80 stopni a olej przedostaje sie przez laski popychaczy i tylko na jednym cylindrze.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    202

Ty chlodnice wymyj, bo to nienormalne, zeby w agregacie sie przegrzal. Mogla sie glowica wykrzywic...

 

Najprosciej, to mu zrob remont gory silnika i bedziesz wiedzial co masz, po przegrzaniu to z silnikiem cuda sie dzieja. Dobra uszczelka pod glowice z wkladkami silikonowymi i teflonowymi i musi chodzic.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo30    2

Jak było mało wody to mógł sie przegrzać. Trzeba zrobic kapitalke i już nic innego nie pozostaje a silnik tego potrzebuje.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo30    2

Siema mam jeszcze jedno pytanie odnosnie oringów na tulei ile powinno ich byc bo jak wyciągnąłem tuleje to był tylko jeden a w nowych zestawach naprawczych jes dwa oringi na tuleje. Jak ma to w koncu byc i gdzie powinien byc załozony jeszcze jeden oring? Bardzo prosze o pomoc.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez jacek1994
      Witam wszystkich,
      mój tata posiada belarusa 72 z 94 roku w sumie już bardzo dawno wystąpiły problemy z luzami w układzie kierowniczym ale teraz już problem robi się zbyt poważny. Ciągnik ledwo mieści się na ulicy. W pewnym momencie wymieniliśmy pompę ale nic to nie dało i pojawił się kolejny problem. Mianowicie jest dość spory opór przy skręcie w lewo zaś w prawo skręca się normalnie. Co dalej robić ? Czy może to być uszkodzony siłownik ?   Czy może układ jest zapowietrzony ? jest gdzieś jakaś regulacja czy odpowietrznik ? 
    • Przez panmino
      Chciałbym przenieść rozdzielacz hydrauliczny bliżej panelu z dźwignią podnośnika w MTZ 1025, ponieważ jest on za daleko i niewygodnie się go obsługuje. Jak się do tego zabrać? Ktoś z Was przerabiał taki temat? Wiem tylko, że stary należy pominąć i założyć nowy. Trzy sekcje z pływaniem, jak w oryginale.
    • Przez tomek281
      Witam, posiadam Ursusa 2812 ze wspomganiem na orbitrolu, wszystko działało dobrze i lekko, ale ostatnio ciągnik stał kilka godzin na dużym słońcu i kiedy do niego wsiadłem mogłem kręcić kierownicą przy wyłączonym silniku bez reakcji na kołach, a po zapaleniu wspomaganie prawie nie działa, chodzi strasznie ciężko, a kierownicą jakoś szarpie. Czy to może być wina oleju? Na pewno długo nie był wymieniany.
    • Przez Piotr54321
      Witam kupiłem belarusa 920.2 i skaśnik paliwa nie działa i gdzie są bezpiczniki w mtz 2018r. producji. Dziękuję za otpowiedzie.
    • Przez Lukas_jestem
      Mam problem z zaczęciem beli, czy ktoś już sie z tym uporał ? Da sie to jakos wyregulować ? Takze nastepnym problemem jest zbieranie sie słomy u góry na pasach, przez co musze co 3/4 bele ja czyscić, co przy 20 hektarach prasowania strasznie zabiera moj cenny czas. Jesli macie jakies pomysły na rozwiazanie tych problemow to pomozcie, z gory dziekuje.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.