Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Pablo30

Problemy z silnikiem w Belarus 800

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Pablo30    2

Witam mam problem ze swoim kumurunem otóż juz drugi raz poszła mi woda do oleju zauwazyłem tez że z odmy kapie woda i leci biały dym oraz z uszczelki pod głowica leci olej na pierwszym cylindrze od chłodnicy a jak złapie tem od 50 do 80 stopni nie moge go odpalic tak jakby go cos blokowało. Bardzo prosze o pomoc.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    185

Z jakiego powodu poszla woda do oleju pierwszy raz?

Woda z odmy moze byc wynikiem skraplania sie odparowanej wody z oleju.

Jesli leci z uszczelki olej i woda idzie w olej , to pewnie masz krzywa glowice albo blok i uszczelke wywalac bedzie...

Mialem kiedys przypadek w T25, ze po rozgrzaniu nie chcial odpalac, ale to byl lekko za wczesny kat wtrysku.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    416

Suma objawów może wskazywać, że masz pękniętą tuleję albo uszkodzony oring uszczelniający. Raczej stawiam na luleję - po rozgrzaniu woda idzie na tłok i nie można go przełamać. Para z odmy przy rozgrzanym silniku to normalne przy wodzie w oleju - po rozgrzaniu oleju woda odparowuje, gdyż olej osiąga większą temperature niz 100 stopni C

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    783

Ale znów pęknięta tuleja nie jest powodem aż tak szybkiego wycieku wody do oleju. Tym bardziej olej spod uszczelki głowicy wyraźnie mówi że tam jest coś nie tak.

Głowica do pola i zobaczysz jak wygląda uszczelka. Jeśli znów poleciała to głowica do sprawdzenia.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    416

Bez rozbierania nie namierzy miejsca przecieku, ale na 100% idzie woda na tłok, stąd problemy z przełamaniem silnika. A płynu ci nie wywala korkiem ? Przy przedmuchu do płaszcza wodnego sadzi wodę z chłodnicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo30    2

Wody korkiem nie sadzi, głowica była planowana i sprawdzona po tym jak pierwszy raz woda poszła do oleju. Dzisiaj sie dowiedziałem ze ojciec go przegrzał w agregacie złapał 120 stopni C i od tego czasu są problemy. Ale znowu gdy ostygnie ciagnik pali bez problemu kłopot pojawia sie gdy złapie 80 stopni a olej przedostaje sie przez laski popychaczy i tylko na jednym cylindrze.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    185

Ty chlodnice wymyj, bo to nienormalne, zeby w agregacie sie przegrzal. Mogla sie glowica wykrzywic...

 

Najprosciej, to mu zrob remont gory silnika i bedziesz wiedzial co masz, po przegrzaniu to z silnikiem cuda sie dzieja. Dobra uszczelka pod glowice z wkladkami silikonowymi i teflonowymi i musi chodzic.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo30    2

Jak było mało wody to mógł sie przegrzać. Trzeba zrobic kapitalke i już nic innego nie pozostaje a silnik tego potrzebuje.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo30    2

Siema mam jeszcze jedno pytanie odnosnie oringów na tulei ile powinno ich byc bo jak wyciągnąłem tuleje to był tylko jeden a w nowych zestawach naprawczych jes dwa oringi na tuleje. Jak ma to w koncu byc i gdzie powinien byc załozony jeszcze jeden oring? Bardzo prosze o pomoc.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Budzik12
      Witam wszystkich jako nowy użytkownik forum.
      Mam pytanie odnośnie ciągnika Belarus 952.2 a może lepszy bedzie 920.2  . Stoje przed zakupem nowego ciagnika kusi mnie ten wiekszy ale czy nie będe miał problemu z turbiną. Znajomy wybrał Belarusa 820 i mówi że bał by sie brac z turbem bo zacznie szybciej brać olej ale czy to prawda. Mam nadzieję że wypowiedzą się posiadacze ciągników 952.2 albo mechanicy znajacy temat.Wiem że gdybym wzioł 920.2 to nie miał bym problemu z turbiną . I jeszcze jedno pytanie czy warto dopłacić do klimatyzacji. Czy nie ma z nią problemów .
    • Przez Papier
      Witam, zastanawiam sie nad zakupem ciagnika.
      Ciagnik miłby pracować z wozem asenizacyjnym 4300l. Czasami do opryskiwacza czy tez kosiarki.
      Opinie o nich mile widziane.
      Farmtrac
      https://www.otomoto.pl/oferta/farmtrac-farmtrac-6060-dtn-60km-4cylindry-naped-4x4-polska-jakosc-swietny-ciagnik-piekny-styl-wyprzedaz-rocznika-kabina-tanio-farmtrac-6060-dtn-60km-naped-4x4-kabina-dostepny-od-reki-ID6yDjUW.html
      Belarus
      https://www.otomoto.pl/oferta/belarus-mtz-820-ciagnik-rolniczy-mtz-belarus-820-o-mocy-81km-most-stozkowy-ID6zmgir.html
      Posiadam juz jednego Belarusa 6 cyl ale ciekawi mnie ten Farmtrac.
       
       
       
    • Przez makra75
      Belarus 920.3nie pali ze stacyjki tylko na krótko na rozruszniku mam instalację elektryczną 12rozruch 24bez przełącznika 12/24tylko przekaźniki. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?
       
    • Przez wudar944
      Witam.
      Ostatnio robiłem remont przekładni głównej c360 .Wymieniłem koło talerzowe na skośne polskiej firmy , satelitki ,sworznie , łożyska i koła koronkowe na nowe . Luz ustawiony na ,,gazetę "Podczas jazdy na 5 biegu nie słychać nic po za dźwiękiem silnika niestety podczas hamowania silnikiem słychać hałas z prawej strony .Czy to może być źle ustawiony atak czy zwolnica która ma spory luz może robić taki hałas?
    • Przez unnahmed
      posiadam ciągnik z  silnikiem zetor 5211, mam rówież orginalny stary który lepszy ??
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.