Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Pablo30

Problemy z silnikiem w Belarus 800

Polecane posty

Pablo30    2

Witam mam problem ze swoim kumurunem otóż juz drugi raz poszła mi woda do oleju zauwazyłem tez że z odmy kapie woda i leci biały dym oraz z uszczelki pod głowica leci olej na pierwszym cylindrze od chłodnicy a jak złapie tem od 50 do 80 stopni nie moge go odpalic tak jakby go cos blokowało. Bardzo prosze o pomoc.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    125

Z jakiego powodu poszla woda do oleju pierwszy raz?

Woda z odmy moze byc wynikiem skraplania sie odparowanej wody z oleju.

Jesli leci z uszczelki olej i woda idzie w olej , to pewnie masz krzywa glowice albo blok i uszczelke wywalac bedzie...

Mialem kiedys przypadek w T25, ze po rozgrzaniu nie chcial odpalac, ale to byl lekko za wczesny kat wtrysku.


KPK Kumurun Team
Olej Turdus SHPD do silnika, Lux 10 do hydrauliki
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki, kontakt na PW

Ważne sprawy GG: 33264431 t:724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    289

Suma objawów może wskazywać, że masz pękniętą tuleję albo uszkodzony oring uszczelniający. Raczej stawiam na luleję - po rozgrzaniu woda idzie na tłok i nie można go przełamać. Para z odmy przy rozgrzanym silniku to normalne przy wodzie w oleju - po rozgrzaniu oleju woda odparowuje, gdyż olej osiąga większą temperature niz 100 stopni C

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    678

Ale znów pęknięta tuleja nie jest powodem aż tak szybkiego wycieku wody do oleju. Tym bardziej olej spod uszczelki głowicy wyraźnie mówi że tam jest coś nie tak.

Głowica do pola i zobaczysz jak wygląda uszczelka. Jeśli znów poleciała to głowica do sprawdzenia.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    289

Bez rozbierania nie namierzy miejsca przecieku, ale na 100% idzie woda na tłok, stąd problemy z przełamaniem silnika. A płynu ci nie wywala korkiem ? Przy przedmuchu do płaszcza wodnego sadzi wodę z chłodnicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo30    2

Wody korkiem nie sadzi, głowica była planowana i sprawdzona po tym jak pierwszy raz woda poszła do oleju. Dzisiaj sie dowiedziałem ze ojciec go przegrzał w agregacie złapał 120 stopni C i od tego czasu są problemy. Ale znowu gdy ostygnie ciagnik pali bez problemu kłopot pojawia sie gdy złapie 80 stopni a olej przedostaje sie przez laski popychaczy i tylko na jednym cylindrze.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    125

Ty chlodnice wymyj, bo to nienormalne, zeby w agregacie sie przegrzal. Mogla sie glowica wykrzywic...

 

Najprosciej, to mu zrob remont gory silnika i bedziesz wiedzial co masz, po przegrzaniu to z silnikiem cuda sie dzieja. Dobra uszczelka pod glowice z wkladkami silikonowymi i teflonowymi i musi chodzic.


KPK Kumurun Team
Olej Turdus SHPD do silnika, Lux 10 do hydrauliki
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki, kontakt na PW

Ważne sprawy GG: 33264431 t:724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo30    2

Jak było mało wody to mógł sie przegrzać. Trzeba zrobic kapitalke i już nic innego nie pozostaje a silnik tego potrzebuje.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo30    2

Siema mam jeszcze jedno pytanie odnosnie oringów na tulei ile powinno ich byc bo jak wyciągnąłem tuleje to był tylko jeden a w nowych zestawach naprawczych jes dwa oringi na tuleje. Jak ma to w koncu byc i gdzie powinien byc załozony jeszcze jeden oring? Bardzo prosze o pomoc.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez utek
      Witam! Przymierzam się do przekładki silnika w 60-siątce, gdyż obecny niestety jest w tragicznym stanie. Docelowo miałby to być silnik z zetora 5211, wiadomo 3 cylindrowy. Czy ktoś z was może posiada c360 w takiej konfiguracji, ewentualnie orientuje się jakie przeszkody stoją na drodze takiej modyfikacji.
       
      Pierwszy zauważalny problem to obudowa rozrządu i przednia belka. Ci którzy przekładali silniki z 7211 pisali o wymianie obudowy na tą z c360. A co w przypadku gdy obudowa w zetorze jest bez wspomagania? Pasuje wtedy, czy również trzeba przekładać?
       
       
      Kwestie kosmetyczne, jak krótsza maska odkładam na razie na dalszy plan.
       
       
      Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam.
    • Przez krzycho88
      Witam.
      Przymierzam się do kupna takiego valmecika, ma on uszkodzony wałek wom gdy próbowałem włączyc to straszne zgrzyty było słychać i jeden z wałków (chyba ten 1000obr.) blokował się. Warto pchać się w taki ciągnik ?
      To że wyje podczas jazdy to normalne w nich ?
      Mieliście jakieś awarie w nich ?
      Jak wygląda sprawa mtg w silnikach SISU ? chodzi mi o żywotność 
      Wiem że mało kto posiada takie ciągniki ale prosiłbym o jakąs pomoc.
      Z góry dzięki i pozdrawiam
    • Przez kuba__7
      Witam, jakie są róznice w silniku belarusa 920 wolnossącego a belarusa 952 turbodołowanego (w sensie czy wał, pierścienie, tłoki są takie same czy się czymś róznią), 
    • Przez Delbeta
      Witam

      Jaki polecacie gruber do belarusa 952.4 moc 95KM gleby zakamienione
      teren górzysty .
    • Przez zetorr7245
      Witam,
      Gdzie znajdują się tabliczki znamionowe w maszynie Belarus 925 ? Chce go kupić i mieć pewność, że z dokumentacją wszystko ok.
       
       
      W oglądanym pare dni temu traktorze jedna z tabliczek znajduje się z prawej strony na ramie, druga w kabinie z prawej strony, a z tyłu na zewnątrz kabiny są nity i nie wiem czy tam była tabliczka i została zdarta.
       
×