Skocz do zawartości
News
Zaloguj się, aby obserwować  
PronarekP5

Fendt 716 Vario - zmniejszenie mocy silnika

Polecane posty

PronarekP5    30

witam , tak jak w tytule tematu , chciałbym się dowiedzieć czy można i czy da się zmniejszyc moc w ciągniku Fendt 716 z 160km tak jak jest fabrycznie do Ok 125km , Czyli z 716 zrobić 712 i gdzie ewentualnie albo kto mógłby to zrobić ? Pozdrawiam i czekam na wypowiedzi .


FENDT PoweR i nie ma mocnych !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vladoo1    9

nigdy sie nie spotkałem ze zmniejszaniem mocy ale pewnie dawke szło by zmniejszyc ale po co? jak chcesz miec słabszy traktor nie wciskaj gazu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PronarekP5    30

jak wiadomo każdy ciągnik ma swoje obroty na których Pracuje itd , np. Masz ursusa c360 i polska szóstkę i do obu ciągników pług 3 skibowy - bo taki masz sprzęt to szóstka nie spali tyle co 360 bo jest 6 cylindrów i sam ciągnik potrzebuje trochę więcej gazu żeby jechać na 500 obrotów nawet ie pociągnie tego małego pługu . A chodzi mi o to że mam maszyny do ciągnika Ok 120km , Fendt 512 idzie na sprzedaż i chce kupic w sumie to 712VArio , Ale trafiła mi się okazja w niemczech właśnie 716 w stanie można powiedzieć jak nowy , ciągnik igielka , tylko że po co ma tyle pić. A może ktoś miał porównanie albo potrafił by napisać spalanie tych dwóch ciągników podobnej robocie byłbym wdzięczny .


FENDT PoweR i nie ma mocnych !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kimtc    0

Bierz 716 i zobaczysz ze zmniejszenie mocy nic nie zmieni a nawet może zwiększyć spalanie ! . Nie od dziś wiadomo że np czip tunning czyli zwiększenie mocy wpływa na spalanie i potrafi je zmniejszyć

 

Po za tym 712 i 716 różnią się jedynie komputerem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PronarekP5    30

mieliśmy dwa masseye 6160 100km i 8130 155km i w tym przypadku w tych samych maszynach , warunkach itd spalanie o ponad 50km większego ciągnika było na podobnym poziomie nawet może nieco mniejsze , a Jestem ciekaw czy w tym przypadku jest tak samo .

 

716 ma inny komputer sterujący silnikiem czy coś jeszcze?


FENDT PoweR i nie ma mocnych !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Pytanie której generacji chcesz kupić 716tkę? III-gen jest na C-R więc na pewno ma komputer sterujący wtryskiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PronarekP5    30

3 lata minęły wystarczy Hehe , chcemy kupic coś młodszego , na VArio i powyżej 2000r. Aż Szkoda sprzedac 512 Ale dwóch nie będziemy trzymać


FENDT PoweR i nie ma mocnych !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolstudent    104

Ile chcesz za 512. 716 malo pali i rozni sie tym od 712 ze ma intelkuler i chlodnice oleju. Obnizrnie mocy bedzie kosztować okolo 3 tysi. Ale moim zdaniem nie ma sensu tego robic bo 160km to optimum do tej masy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PronarekP5    30

ciągnik jest robiony na totalny oryginał Czyli zielony , będzie do sprzedania Ok połowy sierpnia , cena to 72 tys plus vat od faktury . Zawsze można się dogadać silnik skrzynia i sprzęgło moim zdaniem jest są w bardzo dobrym stanie.


FENDT PoweR i nie ma mocnych !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kimtc    0

Ile chcesz za 512. 716 malo pali i rozni sie tym od 712 ze ma intelkuler i chlodnice oleju. Obnizrnie mocy bedzie kosztować okolo 3 tysi. Ale moim zdaniem nie ma sensu tego robic bo 160km to optimum do tej masy.

 

 

712 i 716 jest identyczny silnik i osprzęt . 711 niema intercoolera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    9

jak ma TMS to po co obniżać mu moc? tam ustawisz co trzeba i spalanie jak przy c360 :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PronarekP5    30

ten ciągnik który chce kupic jest w full opcji tylko że bez TMSa, tak trochę odchodząc od tematu to może ktoś podać rzeczywista szerokość na standardowym ogumieni Fendta 716?


FENDT PoweR i nie ma mocnych !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    9

Jak chcesz żeby Ci mniej palił załóż sobie do niego TMS i po sprawie bo takie stary pewnie nie ma, walisz 2 tematy po koleii o tym samym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PronarekP5    30

witam , korzystam na komórce z netu i AF i to w wyniku Poprostu bledu są dwa tematy zawiesiło się i przez to , ten do usunięcia , a jaki jest koszt i w jaki sposób można to zrobić bo Poprostu nie Jestem w tych tematach obcykany. Pozdrawiam


FENDT PoweR i nie ma mocnych !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    9

kolego trzeba wymienić joystick (popatrz na allegro czasami są) muszą być pod joyem tam z boku takie 3 przyciski. + oprogramowanie wgrać trzeba naj lepiej pytaj w serwisie. TMS to system zarządzania mocą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davido    28

Sąsiad jak kupił 716 to pytał się w serwisie ile dołożenie TMS-a kosztuje to mu powiedzieli 4tyś netto tylko nie pamiętam czy w polskich złotych czy w euro. Jeden telefon do serwisu i będziesz wszystko wiedział.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolstudent    104

Eee położenie tmsa to droższa sprawa. Raz ze trzeba wymienić dzojstik a dwa ze trzeba zamatowac jeszcze jeden moduł zarzadzania silnikem Wiem ze na nowych czesciach to kolo 40 tysi pln

Edytowano przez rolstudent

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BENNY82    54

wyrzuc intercooler jezeli masz takowy w nim odrazu odczujesz spadek mocy. to chyba najtansza metoda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolstudent    104

Tak i spalanie zamiast spasc to pójdzie w górę. Juz to wczesniej pisałem moim zdaniem nie warto w tym ciągniku zmniejszac moc bo tersz ma optymalna do swojej masy i możliwości. Sam mam 716 i wiem ze to oszczedny ciagnik. Wystarczy tylko nie używać wysokich obrotow silnika. Co przy skrzyni vario jest bajecznie proste. Poprostu trzeba nauczyć sie nim jeździć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Verdi10
      Witam, poszukuję instrukcji napraw do Fendt 611 LSA z roku 92, mogę się wymienić za instrukcję napraw do Fendta 310 i 311 LSA w języku Niemieckim i Angielskim, posiadam również instrukcję obsługi do Fendt 611-615 LSA i 310-311 LSA w języku szwedzkim, jeśli by ktoś chciał to chętnie się wymienię za instrukcję napraw do 611.
       
       
    • Przez adamo12389
      Witam.
      Mam problem z opadaniem podnośnika w Fendt 611 a mianowicie gdy uniosę pług lub agregat z siewnikiem co jest dośc ciężkie zaczyna opadać podnośnik i lekko opadnie i znów podnosi i tak w koło. Co może być przyczyną tego stanu rzeczy? co należało by wymienić ? Czy przyczyna może być w rozdzielaczu podnośnika ?
    • Przez emilkochanek
      Witam. Ostatnio podczas pracy na przednim napędzie pojawił się w przedniej osi dziwny zgrzyt. Brzmi bardziej jak obcieranie mniej więcej tak jak gdy ramię obciera się o tylne koło. Dźwięk ten słychać na zakrętach. Czy ktoś spotkał się z takim problemem? Podejrzewam łączniki w przegubach. Podzrzas jazdy bez napędu nic nie słychać. 
    • Przez Sadownikx2
      Witam
      Ile potrzeba mocy by ciągnąć po piachu 2 beczki po 2 tysiące litrów,2 beczki na jednej przyczepie+ pompa bęzynowa do nich?
      By je ciągnąć z prędkością 15km/h ile trzeba mocy?
      Aktualnie jest ciągana jedna czyli 2 tysiące litrów przez ciągnik o mocy 55 koni około 15km/h -3 bieg zakres Zając (H)
      Max prędkość na 3 (H) to 22km/h
      Się znaczy około 15 km/h dokładnie nie wiem ile jedzie na obrotach 2200-2400 na 3 (H)
    • Przez bazar
      Niedawno miał miejsce kapitalny remont silnika mojego Zetora 7711 (wymiana tłoków, tulei i pierścieni). Spowodowane było to tym, że do komór spalania dostawał się olej. No i problem polega na tym, że po tym remoncie silnik wciąż pobiera olej (stwierdzam to po niebieskim dymie i tłustej klapce). Mechanik, który przeprowadzał remont twierdzi, że na razie tak musi być i dopiero po ok. 50 mth pierścienie się odpowiednio ułożą, przez co olej nie będzie spalany. Po tym czasie również nakazał przeregulowanie zaworów. Jednak mnie przeraża chmura niebieskiego dymu i zastraszające znikanie oleju. Z góry dziękuję za odpowiedź.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.