Skocz do zawartości
direx7

[truskawka] Zbiory w roku 2014

Polecane posty

direx7    1

Panowie pochwalcie się ile mieliście towaru ze swojego pola i po jakiej cenie sprzedawaliście.

Edytowano przez AF_Mirek

Wiadomość z agroFakt.pl

Antek84 ja cały swój towar tegoroczny puściłem w detalu w cenach początkowo 28 do 10 zł w sezonie za koszyk. Także nie było źle. 

Co do plonu jaki wyciągłem z honey'a to 17t/ha

Pawel89pl    6

areał ok 45 arów niecałe 8 ton sporo zostało na polu z powodu zlew, zazwyczaj u nas wychodzi z ara ok 200kg cena ok 2.5.-3 w skupie ;p 

ta odmiana to elkat pierwszy zbiór(ten prawdziwy już) i mam jakąś z niemiec przywleczoną ale niewiem co to jest. prawie do konca duze owoce i dobrze sie szczyka tylko plonowanie deczko mniejsze jak w przypadku elkata

marian7k    5

Te rekordy pod 30t/ha to chyba nawadniane , dla mnie połowa tego rekordu to też dużo i myślę że bez nawadniania trudno osiągalna. Nie znam się na produkcji truskawki na takim poziomie. Napiszcie jak osiągać takie wyniki.

Pawel89pl    6

Raczej bez nawadniania . Brałem sadzonke na jesieni od takiego plantatora co twierdzi że miał plon blisko 50ton z hektara odmiana również elkat .

Ja tam sie ciesze z wydajności 20+ t/h .Chociaż ostatnie lata to zawsze było coś co zmniejszało plon susza mrozy woda robaki <_< 

Podstawą jest dobra sadzonka odpowiednie opryski  ( bez chemii nie będzie takich plonów nigdy ) no i nawozy ;)

bez nawadniania,jak dobrze pójdzie to będzie w tym roku. po prostu,kropiło w odpowiednich momętach. nawozu tez nie żałowałem 1,5m polifoskiej i dolistnie troche. asahil na stres i chyba najważniejsze- zero chwastów

50 ton? to juz chyba kosmos. słyszałem ze mozna osiągnąc 80-100 ton ale z rynien i pod folią z pożywką oczywiscie ale nie wiem czy to realne- truskawka powtarzająca

Pawel89pl    6

W dzisiejszych czasach to już chyba wszystko jest realne :lol: Tylko pytanie czy to jeszcze jest truskawka czy jakaś modyfikacja