Skocz do zawartości
konrad1529

wymiana pierścieni w t-25

Polecane posty

konrad1529    1

Witam,

posiadam wladimirca od nowości tj. od 1989.Ostatnio zauważyłem, że stracił na mocy oraz, że grzeje sie przy niezbyt ciężkich pracach (nawet sama jazda na pusto przy dystansie 13 km sprawila że sie zagrzał).

Związku z tym jestem ciekawy czy wymiana samych pierścieni coś pomoże? a jeśli nie to jakie części powinienem wymienić i jak rozpoznać czy dane części są oryginalnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Akurat w tym traktorze jezeli bierze olej wymiana pierścieni pomoże

wymieniaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Jak apetyt na olej?

Dymienie z odmy?

Co dla Ciebie oznacza, że się zagrzał ile wskazywał wskaźnik temperatury?

Czy wymiana samych pierścieni coś da będzie zależało w głównej mierze od stanu tulei, a to ocenisz dopiero po rozebraniu.

Wtryski sprawdzone?

 

Można by połączyć http://www.agrofoto.pl/forum/topic/16880-remont-silnika-t25a/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

konrad1529    1

Ciągnik dymi ale moim zdaniem tragedii nie ma, oleju bierze ok. 1l na 2,5 mtg i jak juz pisalem stracił na mocy.Co do dymu z odmy to wylatuje go troche.Objawy zagrzania sie są takie, że gdy traktor wykonał jakąś większą pracę to po zgaszeniu nie chce odpalić, ile dokładnie ma temp. nie mam pojęcia bo nie działa wskaźnik temp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek99    2

Jako, że czeka mnie wymiana pierścieni w moim starszym Wladku, dziś odszukalem stare zapasy z ZSSR. Znalazłem dwa komplety pierścieni ale jakieś dziwne, bez oznaczeń i tp. Jeden jest raczej ten gorny normalny, następnie dwa pierścienie bez oznaczeń TOP czy B tylko ze ściętym rantem ale nie od zewnętrznej strony tylko od strony tłoka, na wewnętrznej części pirścienia. Następnie pierścienie olejowe to dwa pierścienie takie blaszkowe i falowana przekladka między nimi, nie pod nie do rowka tłoka. Te pierścienie mają owalną krawędź dlaczego ???? Czy ktoś coś wie na temat takich kompletów, mam ich na 4 szt tloków. Zdjęcia wstawię może jutro to będzie łatwiej o czym mówię.

post-85787-0-31872000-1424804469_thumb.jpg

post-85787-0-26779100-1424804506_thumb.jpg

post-85787-0-85517300-1424804536_thumb.jpg

post-85787-0-88404500-1424804578_thumb.jpg

post-85787-0-14422800-1424804605_thumb.jpg

Edytowano przez slawek99

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dyfuzorr    0

  Moj  znajomy  wymienił   same  pierscienie   --  nie  był  to   dobry  pomysł  -  silnik   zaczoł  brac   wiecej  oleju   p   kilkunastu  mtg    ,  ale   u  niego  ,  wiec    u    siebie      mozesz   eksperymentowć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    110

Slawek. To są porządne pierścienie. Pewniwe zestaw do LTZ . wrzucałem kiedys schemat montazu z ruskiej paczki pierścieni. W temacie o remoncie silnika. Gdzieś 2 lata do tyłu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Popi    2

kolego pierwszy cały drugi i trzeci z wycięciem

ostatni blaszka sprężyna blaszka 

pamiętaj aby zamki nie były pod sobą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek99    2

Dostanę gdzieś

,, normalne '' pierścienie olejowe do władka zamiast tych falowanych blach?

PRIMA, ale do T25 jakość kiepska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×