Skocz do zawartości
konrad1529

wymiana pierścieni w t-25

Polecane posty

konrad1529    1

Witam,

posiadam wladimirca od nowości tj. od 1989.Ostatnio zauważyłem, że stracił na mocy oraz, że grzeje sie przy niezbyt ciężkich pracach (nawet sama jazda na pusto przy dystansie 13 km sprawila że sie zagrzał).

Związku z tym jestem ciekawy czy wymiana samych pierścieni coś pomoże? a jeśli nie to jakie części powinienem wymienić i jak rozpoznać czy dane części są oryginalnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

konrad1529    1

Ciągnik dymi ale moim zdaniem tragedii nie ma, oleju bierze ok. 1l na 2,5 mtg i jak juz pisalem stracił na mocy.Co do dymu z odmy to wylatuje go troche.Objawy zagrzania sie są takie, że gdy traktor wykonał jakąś większą pracę to po zgaszeniu nie chce odpalić, ile dokładnie ma temp. nie mam pojęcia bo nie działa wskaźnik temp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek99    2

Jako, że czeka mnie wymiana pierścieni w moim starszym Wladku, dziś odszukalem stare zapasy z ZSSR. Znalazłem dwa komplety pierścieni ale jakieś dziwne, bez oznaczeń i tp. Jeden jest raczej ten gorny normalny, następnie dwa pierścienie bez oznaczeń TOP czy B tylko ze ściętym rantem ale nie od zewnętrznej strony tylko od strony tłoka, na wewnętrznej części pirścienia. Następnie pierścienie olejowe to dwa pierścienie takie blaszkowe i falowana przekladka między nimi, nie pod nie do rowka tłoka. Te pierścienie mają owalną krawędź dlaczego ???? Czy ktoś coś wie na temat takich kompletów, mam ich na 4 szt tloków. Zdjęcia wstawię może jutro to będzie łatwiej o czym mówię.

post-85787-0-31872000-1424804469_thumb.jpg

post-85787-0-26779100-1424804506_thumb.jpg

post-85787-0-85517300-1424804536_thumb.jpg

post-85787-0-88404500-1424804578_thumb.jpg

post-85787-0-14422800-1424804605_thumb.jpg

Edytowano przez slawek99

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dyfuzorr    0

  Moj  znajomy  wymienił   same  pierscienie   --  nie  był  to   dobry  pomysł  -  silnik   zaczoł  brac   wiecej  oleju   p   kilkunastu  mtg    ,  ale   u  niego  ,  wiec    u    siebie      mozesz   eksperymentowć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    197

Slawek. To są porządne pierścienie. Pewniwe zestaw do LTZ . wrzucałem kiedys schemat montazu z ruskiej paczki pierścieni. W temacie o remoncie silnika. Gdzieś 2 lata do tyłu


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Popi    2

kolego pierwszy cały drugi i trzeci z wycięciem

ostatni blaszka sprężyna blaszka 

pamiętaj aby zamki nie były pod sobą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek99    2

Dostanę gdzieś

,, normalne '' pierścienie olejowe do władka zamiast tych falowanych blach?

PRIMA, ale do T25 jakość kiepska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Szynek
      witam,czy ktos moze sie orientuje czy w t25 mozna dorobic przedni walek wom
    • Przez Ist
      Zmieniłem prześwit ze zmniejszonego na normalny. Przełożyłem zwolnice na 45°, wszystko wg instrukcji. Koła jeszcze nie założone ale po skręceniu wszystkiego pojawił się dziwny objaw - piasty się nie kręcą tzn nie można ich przekręcić ręką, wcześniej wydaje mi się ze chodziły bardzo lekko. Zakreciłem trochę na rozruszniku, na włączonym biegu i jedna piasta się obraca druga stoi. Po ruszeniu (z czuciem) przez rure zaczyna się kręcić a druga staje (zatrzymuje się tak że przy zakreceniu na rozruszniku już kreci się ta druga). Czy to jest normalne? Czy coś źle złożyłem? Zwolnice wróciły do pochwy względnie lekko co prawdopodobie oznacza że frez dobrze trafił w skrzynie.
    • Przez RolHub22
      Witam, jest problem z odpaleniem T25 A1 rok prod. 1972 lub 1973. Ciężko pali prawie wogule nie może zapalić sprężanie schychac ,że ma z tłumika wydobywa się gęsty czarny dym. Gdy po "setnej" próbie uda się odpalić nie może utrzymać obrotów pomimo dodawania gazu. W tym momencie słychać dziwny dźwięk z silnika jak by "pisk", stukanie i od razu gaśnie. Przewody paliwowe zostały oczyszczone tak samo jak zbiornik paliwowy. Pompa został wymieniona. Ktoś miał coś takiego w swoim T25?
    • Przez Maikel1987
      Witam ,  jaki olej zalac do zwolnic  we wladku i ile ma go być ? Do tej śruby u góry czy z dołu ? Bo są dwie na boku ,  jedna niżej druga wyżej 
    • Przez snierzyn
      jak dać pierścienie oporowe (albo półpierścienie) na wale korbowym ursus C360 3P
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.