Skocz do zawartości
konrad1529

wymiana pierścieni w t-25

Polecane posty

konrad1529    1

Witam,

posiadam wladimirca od nowości tj. od 1989.Ostatnio zauważyłem, że stracił na mocy oraz, że grzeje sie przy niezbyt ciężkich pracach (nawet sama jazda na pusto przy dystansie 13 km sprawila że sie zagrzał).

Związku z tym jestem ciekawy czy wymiana samych pierścieni coś pomoże? a jeśli nie to jakie części powinienem wymienić i jak rozpoznać czy dane części są oryginalnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

konrad1529    1

Ciągnik dymi ale moim zdaniem tragedii nie ma, oleju bierze ok. 1l na 2,5 mtg i jak juz pisalem stracił na mocy.Co do dymu z odmy to wylatuje go troche.Objawy zagrzania sie są takie, że gdy traktor wykonał jakąś większą pracę to po zgaszeniu nie chce odpalić, ile dokładnie ma temp. nie mam pojęcia bo nie działa wskaźnik temp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek99    2

Jako, że czeka mnie wymiana pierścieni w moim starszym Wladku, dziś odszukalem stare zapasy z ZSSR. Znalazłem dwa komplety pierścieni ale jakieś dziwne, bez oznaczeń i tp. Jeden jest raczej ten gorny normalny, następnie dwa pierścienie bez oznaczeń TOP czy B tylko ze ściętym rantem ale nie od zewnętrznej strony tylko od strony tłoka, na wewnętrznej części pirścienia. Następnie pierścienie olejowe to dwa pierścienie takie blaszkowe i falowana przekladka między nimi, nie pod nie do rowka tłoka. Te pierścienie mają owalną krawędź dlaczego ???? Czy ktoś coś wie na temat takich kompletów, mam ich na 4 szt tloków. Zdjęcia wstawię może jutro to będzie łatwiej o czym mówię.

post-85787-0-31872000-1424804469_thumb.jpg

post-85787-0-26779100-1424804506_thumb.jpg

post-85787-0-85517300-1424804536_thumb.jpg

post-85787-0-88404500-1424804578_thumb.jpg

post-85787-0-14422800-1424804605_thumb.jpg

Edytowano przez slawek99

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dyfuzorr    0

  Moj  znajomy  wymienił   same  pierscienie   --  nie  był  to   dobry  pomysł  -  silnik   zaczoł  brac   wiecej  oleju   p   kilkunastu  mtg    ,  ale   u  niego  ,  wiec    u    siebie      mozesz   eksperymentowć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    178

Slawek. To są porządne pierścienie. Pewniwe zestaw do LTZ . wrzucałem kiedys schemat montazu z ruskiej paczki pierścieni. W temacie o remoncie silnika. Gdzieś 2 lata do tyłu


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Popi    2

kolego pierwszy cały drugi i trzeci z wycięciem

ostatni blaszka sprężyna blaszka 

pamiętaj aby zamki nie były pod sobą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek99    2

Dostanę gdzieś

,, normalne '' pierścienie olejowe do władka zamiast tych falowanych blach?

PRIMA, ale do T25 jakość kiepska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez wueska
      witam wszystkich agrofotowiczów.
      ostatnio po dłuższej jeździe ciągnikiem władymirec T25 "WŁADEK" wpadłem na pomysł aby poprawić go i zrobić jakimś wygodniejszym . tak myślałem aby maskę od spodu wykleić taką gąbką tłumiącą dźwięk (za 35zł arkusz 1,5x2m)
      oraz wymienić tłumnik na jakiś inny np. od zetora. czy ta gąbka coś daje ?? czy ktoś to stosował oraz czy zmiana tłumnika nie będzie wpływała na pracę i moc silnika ( myślę że nie w końcu to czterosuw). a i jeszcze jedno pytanie czy ktoś skracał kolumnę kierowniczą we władku ?? bo fabrycznie jest mocno wysoko a słyszałem że można ją skrócić ale tylko o pewną odległość ani krócej ani dłużej ale po takim skróceniu jest z kolei za nisko. co o tym myślicie może podpowiecie jeszcze coś innego.
    • Przez luki21
      witam co może być przyczyną tego że władek nie chce wejść na obroty i rozpędza się wolno?
    • Przez pawel807
      Hej.
       
      Mam do was pytanie. Będę olej wymieniał w silniku i chciał bym parę rzeczy w nim wymyć wyczyścić.
      Wpierw chciał bym smoka pompy wymyć, bo nie był myty parę lat, ale nie wiem jak go wyjąć i w czym go wymyć.
      On znajduje się na samym dole miski olejowej i jest przykręcony na bodajże 2 śrubki tak ? Wyciąga się go normalnie ?
      Druga sprawa filtr oleju(wirówka) jak to wymyć ? Mógł by ktoś mi to wytłumaczyć ? Bo chciał bym to zrobić, ale niczego nie uszkodzić. :rolleyes:
    • Przez kuba12345
      Witam... Czytam forum i zauważyłem że każdy co jakiś czas wymienia olej w pompie paliwowej ja od kąd pamiętam to chyba nigdy nie był wymieniany gdzie trzeba odkręcić żeby go spuścić gdzie jest wlew do oleju i jak sprawdzić czy jest już wystarczająco a no i oczywiście jaki olej najlepiej prosił bym o jakieś foto.
    • Przez robbson
      serdecznie witam proszę o radę w moim t25 oberwały się uchwyty od obręczy w tylnym kole spawać czy nowa obręcz? jak spawać to czy zdjąć ogumienie?
×