Skocz do zawartości
marian2011

Cena zboża (pszenica, żyto, jęczmień...) 2014-2015

Polecane posty

nie    571

kolega sprzedawał jęczmień w tygodniu po 820zł, powiat wrzesinski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pracus74    13

Na kujawach pszenica i rzepak bardzo ladnie wygladaja. Pszenica 720-730netto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slomek    184

ruszyło się coś z cenami czy nie? Do jutra mam dać odp czy wozić pszenicę po 780-790zł netto...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

grala13    7

jakie śa obecne cny żyta??

sprzedałem owies po 600zł,mam kupca na zyto po 530,i niewiem co robić

jak myślicie zdrożeje??bo mi się wydaje że raczej nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szymi40    373

Znajomy kupił żyto od kuzyna [mojego] po 500 zł 4 tony a ja mieszankę owies/jęczmień 60/40% po 460...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyga2905    19

wlkp kiepsko wyglądają oziminy, moja muszelka żółta... jeszcze troche i wszystko sie okaże co bedzie :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Famer21    6

@zyga2905 jest temat oddzielny o stanie zbóż, tutaj ceny..

połowa lutego trzeba powoli z magazynów wywozić, ale ceny skaczą jak.. Ktoś z opolskiego jest,sprzedawał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gaga195    20

ja handluje jęczmieniem OLOF powiat proszowicki prosto z kombajnu bez czyszczenia po 1000zł za tone za siewne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly00    6

to masz niezla cene po 1000 zl.... a nie taniej z centrali zaprawiony i z doplata? mniej wysiejesz i bez roboty w czyszczenie i zaprawianie? u mnie jeczmien po 800- 820 zl brutto

ceny pszenicy tez niektorzy maja wysokie bo jak ktos chce 780 netto zaplacic to sie dziwie czemu nie sprzedajecie? u mnie to jakas kosmiczna cena w skupie od 680 zl do 700 netto ja sam sprzedalem po 720 netto w tamtym tygodniu i sadze ze dobra cena jak na moj region tylko w grudniu dawali po 730 netto oczywiscie z odbiorem

 

oferta na kukurydze to 610 netto z odbiorem na rzepak z nowych zbiorow 1360 netto

Edytowano przez maly00

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SAUTER    4

Animex Grodków pszenica paszowa 759 brutto

Edytowano przez SAUTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek20    71

podkarpacie powiat przeworski kiepsko wyglonda pszenica wgłembienia tam gdzie snieg zostal zielona a górki albo proste pola rude sie porobiły

Edytowano przez maniek20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek1921    0

W moim rejonie w Lodzkim nie jest tak zle, ale miejscami tez nie za wesoło;/

Edytowano przez tomek1921

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej1988    102

wlkp kiepsko wyglądają oziminy, moja muszelka żółta... jeszcze troche i wszystko sie okaże co bedzie :/

 

Lubelskie. Rok temu u mnie pszenica na przedwiosniu była brązowa, ruda. Zmartwiłem sie ale po dokładnych ogledzinach tzw serduszko miała zielone. Dałem 200 kg saletry na ha na start i moment sie zazieleniała rozkrzewiła i urosła. Plon moze nie był zadawalajacy bo były powodzie i ulewy w maju i czerwcu ale wydała srednio około 5,5 ton z ha, odmiana skagen.

Edytowano przez andrzej1988

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JacoVR6    1

słomek i ty się zastanawiasz z ceną 780-790 netto jak u mnie jest po 730 brutto 30 dni płatne konsumpcyjna Młyn Werbkowice i parametry musi spełniać .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gwozd    101

Wczoraj sprzedany jęczmień na kasze po 791zł brutto

groch konsumpcyjny po 1070zł brutto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyga2905    19

Lubelskie. Rok temu u mnie pszenica na przedwiosniu była brązowa, ruda. Zmartwiłem sie ale po dokładnych ogledzinach tzw serduszko miała zielone. Dałem 200 kg saletry na ha na start i moment sie zazieleniała rozkrzewiła i urosła. Plon moze nie był zadawalajacy bo były powodzie i ulewy w maju i czerwcu ale wydała srednio około 5,5 ton z ha, odmiana skagen.

Masz racje że jeszcze nic do końca nie wiadomo, ale uszkodzona jest na pewno i plonu super nie będzie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly00    6

ale rozbierznosci w cenach ogromne naprawde.... gadalem z kierowca ktory ode mnie odbieral pszenice to mowil ze bardzo duzy ruch jest duzo zlecen wiec towaru jest ( a wozi po calej polsce) ceny rozne od 700 netto do 750 netto zalezy jaki odbiorca i jak z parametrami podobno bardzo zwracaja uwage na toksyny duzy pszenicy idzie jako paszowka a to co wytrzymuje parametry i badanie na gdzyba idzie przewaznie na port.

 

moim zdaniem pszenica podrozeje ale dopiero kolo kwietnia i za pszenice z parametrami wolna od porazenie bedzie mozna jeszcze godziwe peniadze wziąć...

przeraza mnie cena kukurydzy zero ruchu a cena stoi w miejscu jak nie spadla ostatnio na chwile obecne 620 netto z odbiorem i to dopiero w marcu....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej1988    102

pszenica u mnie okolice biłgoraja, pszenica paszowa 680-690 brutto. handlarz ktory skupuje pszenice i wywozi po drozszej cenie. Młyn KAPKA 750+VAT. Byłem dzisiaj na polu to pszenica nie wyglada zle. Mam odmiane Arkadia z centarli to jest zielona a odmiana Skagen 3 lata po centarli tez zielona ale miejscami liscie zółtawe ale nie ma tragedii :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

słomek nie myśl za długo bo za parę dni dostaniesz max 750netto. w mojej okolicy pszenica kom 750 brutto, jęczmień podobnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pszenica u mnie okolice biłgoraja, pszenica paszowa 680-690 brutto. handlarz ktory skupuje pszenice i wywozi po drozszej cenie. Młyn KAPKA 750+VAT. Byłem dzisiaj na polu to pszenica nie wyglada zle. Mam odmiane Arkadia z centarli to jest zielona a odmiana Skagen 3 lata po centarli tez zielona ale miejscami liscie zółtawe ale nie ma tragedii :)

 

witam!

a jak jest z cenami pszenicy w Bidaczowie na fermie kur?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

WItam mam takie pytanie jak wynająć transport ze spedycji słyszałem że jest jakaś strona int pierwsze trzeba wykupić abonament czy coś takiego potem składa się tam zlecenie do którego mają dostęp wszystkie firmy transportowe co należą do specycji i której pasuje stawka i trasa to bierze to zlecenie . Czy ktoś mi może wyjaśnić krok po kroku gdzie i jak złożyć to zlecenie bo potrzebuję transportu.Będę bardzo wdzięczny za pomoc...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×