Skocz do zawartości
Piwo111

Ceny ciągników 2013

Polecane posty

Pawell18    13

nh to ciezko juz CI bedzie znaleźć, chyba ze gdzies u dilera znajdziesz ostatnią sztuke a cena bedzie w granicach 110tys brutto, a jezeli bierzesz pod uwagę nh td to co do case to powinienies myslec o modelu jx ewentualnie Farmal A ale ani w nh ani w case rewersu elektro-hydraulicznego nie dostaniesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
StaMat11    0

Nh td ale serii 5000 nie ma chyba żę ostatnie sztuki a jego następca td.5.75 (72KM) to diler z Tarnowa oferował mi z rewersem hydraulicznym z pneumatyką fotel pasażera szybko sprzęgi bez klimy za 108tyś netto w tej samej cenie na promocji zamówiłem T4.65 z takim samym wyposażeniem (klima to wydatek około 5-6 tyś netto)natomiast cena Case Farmal C 65 odpowiednik td.4.65 to z takim samym wyposażeniem diler z małopolski oferował mi za 127 tyś netto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawell18    13

to cena jak za td5.75 z takim wyposazeniem to nie jest zła, w podstawie td5,65 oferowali mi za 102netto a gdzie tu mowa o takim wyposazeniu, jak sama pneumatyka 7 czy 8tys

 

dlaczego akurat t4 a nie td5?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

StaMat11    0

Dlatego td4 że jest krótszy od td5 ma dużo lepszy promień skrętu przez co jest zwrotniejszy a że ja mieszkam na terenie gdzie są bardzo wąskie pola i koło zabudowań tesz mam wąsko i dotego na terenie troszke górzystym więc to zdecydowało przy tej samej cenie bo na poczatku byłem nastawiony na td5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawell18    13

a no własnie - mniejszy lżejszy krótszy takiej roboty jak td5 nie zrobi, kupując mocniejszy ciągnik pociągniesz szerszą maszynę przez co liczba koniecznych nawrotów bedzie mniejsza niz mniejszym ciągnikiem z węższą maszyną a który jest niby skrętniejszy

tak więc patrząc przez pryzmat swojego gosp wybrałbym td5 no ale ty bierz co CI pasuje

sądzę jednak za taką cenę bardziej opłaca sie kupic model ktory ma wieksze możliwości

 

 

 

komentarz do postu poniżej - a oprocz udzwigu tak jak pisalem masa i dlugość co bezposrednio przeklada sie na uciag

no ale oczywiscie ciągnik dobry, nie mowie ze nie tylko ze ile ludzie tyle gustow ;)

 

może znasz aktualną cenę td5,95?

Edytowano przez Pawell18

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
StaMat11    0

On nie jest niby skrętniejszy tylko jest td5 ma promień skrętu 530 a t4 380 więc jest duża różnica(a na próbie jezdziłem obydwoma ) na mocy raczej różnicy wielkiej nie ma bo t4.65 a td5.75 to tylko 7KM ale td jest na 3 cylindrach a t4 na 4 więc zdecydowanie lepiej pracuje jedyna różnica jaka jest według mnie to udzwig.

Jeśli nie wrócicie do tematu to obaj dostaniecie po ostrzeżeniu.

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    247

Prosze doradzcie co wybrac bo mam powazny problem :(

Miałem kupywać Lambo. R2 ale jest to ciagnik zdecydowanie za mały jak na głowny w gosp. 30ha a wiec półkę mocową trzeba było podnieść do góry i teraz rozważam zakup CASE FARMALL A85 i Lambo R3. Evo 85 cena za obydwa porównywalna 150tys brutto w wyposażeniu taki:

obciazniki przód

klima

opony 38cm przod i 42 tył

rewers mechaniczny

w Case 12x12 a w Lambo 20x20

w Case predkosc wom 540E 540 1000 a w labmo wszystkie w E i zwykłe

2pary złaczy hydraulicznych.

pomocy bo w tym tygodniu zamierzam go kupic a najpozniej to do konca czerwca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil41    28

na 30ha R2 sobie odpuść

 

ja z tych dwóch bym zdecydowanie wolał Lambo, Case nie ma dobrej opinii w mojej okolicy bo jest dość awaryjne. Odezwij sie na PW to podam ci na dobrego czytaj taniego sprzedawce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koczas    54

Witam, z góry przepraszam za brak fachowości, proszę się nie irytować.

Ile kosztować może nowy Zetor Proxima 70 oraz 80 oczywiście oba z przednim napędem. Wyposażenie jest mi obojętne, niezbędne minimum( zaczepy plus obciążniki). I czy te ciągniki w rzeczywistości będą mocniejsze niż stare dobre zetory typu 72/7745

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stiepe    1

Jesli szukasz zastepcy 7211 to najlepszym rozwiazaniem bedzie zetor major 80. prosty mechaniczny ciagniczek z obciaznikami i listwa dolna zaczepowa to koszt 112000 zl brutto. z ladowaczem czolowym 3 sekcja i lyzka 1,8m to 123000 zl brutto. kontakt do przedstawiciela 609320234

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez KRISTOFORn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

raczej nowy major 7211 nie zastąpi, jak coś koniecznie z zetora to tylko proxa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koczas    54

Dzięki za odpowiedzi. Narazie patrzę na ceny, ile funduszy trzeba by zgromadzić na koniec roku a zetora nie mogłem o dziwo jakoś znaleźć. Major to trochę lipa, ale cena proximy będzie pewnie porównywalna z case to chyba trochę przesada jak za zetora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    114

Zna ktoś może ceny ciągnikow Massey Ferguson z serii 3600?

Głownie chodzi mi o modele 3635 i 3645

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artursz89    454

Prosze doradzcie co wybrac bo mam powazny problem :(

Miałem kupywać Lambo. R2 ale jest to ciagnik zdecydowanie za mały jak na głowny w gosp. 30ha a wiec półkę mocową trzeba było podnieść do góry i teraz rozważam zakup CASE FARMALL A85 i Lambo R3. Evo 85 cena za obydwa porównywalna 150tys brutto w wyposażeniu taki:

obciazniki przód

klima

opony 38cm przod i 42 tył

rewers mechaniczny

w Case 12x12 a w Lambo 20x20

w Case predkosc wom 540E 540 1000 a w labmo wszystkie w E i zwykłe

2pary złaczy hydraulicznych.

pomocy bo w tym tygodniu zamierzam go kupic a najpozniej to do konca czerwca

 

Farmall A to bliźniak TD.5 85 więc i tego rozważ. TD5.85 czy też Case Farmall w tym wyposażeniu z rewersem mechanicznym wyrwiesz dużo taniej. Za 140 brutto masz TD5.85 (więc i Farmall A jak ponegocjujesz z dealerem) ze sprzęgłem mokrym i rewersem hydraulicznym z klimą obciążnikami. Ps: i w case farmall a na pewno są 3 prędkości WOM? Bo w TD5.85 chyba nie ma takiej opcji

 

A w lambo to za tą cenę masz rewers mechaniczny i sprzęgło suche. w tej samej cenie masz same i deutza agrofarma (ten moze ze 3 tyś droższy) (bo te 3 ciagniki to też bliźniaki)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    247

z predkoscia wałka case farmall A to fakt masz racje ma tylko dwie

A wiec reasumujac co lepsze. Diler Case (122netto) nie chce juz o ani tys, urwac z ceny tak samo z lamborgini R3. 85 Evo (127netto rocznikowo to tyłu ma tempomat

 

doradzcie ktory bedzie oszczedniejszy i elastyczniejszy bo bedzie to ciagnik głównie do ciezszych robót ale i mozliwe ze bedzie robił za dwóch

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DawcioTD    0

Witam, w jakiej cenie może być Jonh Deere 6330 z ładowaczem i z klimą? a i jaka jest różnica między wersją Premium a Comfort?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Jeżeli chodzi o Premium to zapomnij o tym, nieoferowane już.

Jeżeli chodzi o 6330 Comfort za sam ciągnik to od ok 250 brutto wzwyż, jak ładnie doposażysz to masz i 280 brutto + koszt ładowacza ok 30-40tys (MX/JD)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DawcioTD    0

No to dosyć drogo. No bo rozglądam sie za kupnem jelonka ok. 100km. A zy może było by lepiej kupić Jelonka 5100r? Czy może inny model? Jeśli możecie proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojterek91    0

mam takie pytanko bo ostatnio gadałem z dilerem Kuboty i mnie zaciekawił chodzi o Kubote M135gx ma ona 140 km i kosztuje z amortyzacją przedniej osi 261 tys. netto i teraz zastanawiam się nad jej kupnem co sądzicie o niej czy nie lepiej kupić nh t6.175 podobno mniejsze serie kuboty do 100km wywaliły John dera z pierwszego miejsca w usa każdy mówi że to jest jeszcze nie sprawdzona kubota na polskim rynku i jest maleńkie ryzyko prosze o szybką odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Danioq202    14

Pogadaj lepiej z korbamkiem ..

Wujek kupował od nich ciągnik w 2010 r Massey ferguosn 5475 ( 150 KM ) Z tuzem odważnikiem amortyzacją osi przedniej zapłacił 245 tys zł netto :) Był to już jego trzeci ciągnik i brał od nich już kilka maszyn ale wydaje mi się że za 270-280 tys zł netto wyrwiesz jeszcze amortyzacje kabiny :)

 

A co do kuboty ..

Szczerze wybrał bym New Hollanda ale wadą jest ad blue :/

 

Stoję sam zakupem ciągnika i interesuje mnie New Holland T5.105 Case Farmall 105U Lub kubota m9960 ..

Może ktoś coś powiedzieć na temat tych ciągników ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    247

nie wiem jak Wy koledzy ale ja z niskim budzetem kupiłem lamborgini r3 evo 85 za 127netto w wersji C czyli cały mechanik w tej cenie biegi 20x20 klima, obciazniki przod, wałek full i co uwazacie o tej cenie? miałem takze oferte Case Farmall A85 za 150brutto ale wybrałem odpowiednik DF.

 

A co do ciagników NH uwazam te ciagniki jak to powiedziec za takie c360 ktorą wszyscy musza miec w latach '80 szesdziesiatki a teraz to praktycznie kazdy NH i raczej cena jest zbytnio zawyzona.

 

jaką dostałes oferte na Farmalla U tak z ciekawosci sie zapytam bo chce porównac cene z moja co dostałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×