Skocz do zawartości
bartekursus

Zetor proxima power 110 nowy silnik

Polecane posty

bartekursus    30

Witam. W tym roku ubiegam sie o dofinansowanie mlody rolnik i w planach jest zakup ciagnika o mocy w granicach 100-110 km. Pod uwage sa brane dwa ciagniki zetor proxima power 110 i ursus 10014h, lecz raczej ten pierwszy bo w ursusie zrypali sprawe nowymi kabinami i w niedlugim czasie maja miec silniki z adblue. A wiec ciagnik ma pracowac na okolo 30 ha plus uzytki zielone czyli ładowacz czolowy jak najbardziej wchodzi w gre.Prosze o kilka opini od uzytkowników zetora power jak sprawuja sie w nich skrzynia biegow i rewers elektrohydrauliczny.

 

PS. mam do wyboru przy Zetorze stary silnik 8V lub nowy 16V z filtrem czastek stalych i tu jest dylemat.. Z gory dziekuje za odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartekursus    30

Cena zetora bez ladowacza to gdzieś 173-180 tys brutto zależy u ktorego dealera, silnik 16V jest 6 tys drozszy. cena ursusa to teraz gdzieś 149-157 tys brutto

Edytowano przez bartekursus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Tigon    3

Case o tej mocy taniej nie kupisz , mi za Farmall c 86km z lepszym wyposażeniem powiedzieli 162 netto czyli ok 200 brutto

Edytowano przez Tigon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OKEY    154

A Ursus 11054? Zawsze to 110kM. Nie wiem jak one sie sprawują ale może akurat nie jest taki zły. A od pepików dla zasady nic bym nie kupił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radek9833    14

Case o tej mocy taniej nie kupisz , mi za Farmall c 86km z lepszym wyposażeniem powiedzieli 162 netto czyli ok 200 brutto

kupisz farmalla 115a ale za około 210-220 brutto masz maxxuma 110

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo44    10

Hmm. sam rozmyślam nad tym zakupem co @bartekursus, rzecz tak no do ładowacza dobra sprawa bo rewers tyle że na początku użytkowania trzeba będzie go z 3 razy wykalibrować (wyrególować), a silnik 16 zaworowy niby ma mało palić okaże się zaleta taka że jest jeszcze na pompie rzędowej więc jak coś będzie nie tak z tym DPF-em to go się wytnie i cześć, nie wiem czy się dowiadywałeś ale jest już power-ce EHR (elektrohydrauliczna regulacja podnośnika) to by sobie dobrał koszt w granicach 5-6 tyś,

Ale ja jeszcze rozmyślam nad New Holland-em z serii T.4 Tier 4A są w sumie do dawna dostępne w wersjach do 115 KM, mi za 100 KM powiedzieli 190000 brutto był bardzo dobrze wyposażony ale nie pamiętam dokładni bo tak dzwoniłem orientacyjnie a power-kę na full no oprócz przedniego TUZ-a i WOM-u powiedzieli 185 tyś. w sumię jak przyjdzie decyzja to będę się rozglądał na razie nic nie wiadomo co będzie :P ale jak coś to ja bym centrował między Zetorem a NH ;)

Pozdrawiam...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tigon    3

kupisz farmalla 115a ale za około 210-220 brutto masz maxxuma 110

 

170-180 to nie 210-220 , chyba że 40 tys różnicy to całe nic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

kupisz farmalla 115a ale za około 210-220 brutto masz maxxuma 110

 

 

gdzie dostaniesz nowego maxxuma 110 za 210 brutto to jest ok 170 netto cena nie realna nawet z najbiedniejszym wyposazeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartekursus    30

Panowie ale mówmy o zetorze, bo do tej pory nie dowiedzialem sie jeszcze nic na jego temat, czy lepszy silnik stary czy nowy i jak z awariami. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
loldek37    4

Mam powerke 110 z ehr i ładowaczem czołowym niestety ma jak na razie 11mtg to ci dużo nie powiem ale też miałem dylemat jaki wybrać nh ,df ,casse czy zetor padło na zetora biegi jak na razie ciężko wchodzą ,półbiegi super i rewers też choć trzeba się przyzwyczaić nawiewy w kabinie szału nie robią , mam bez klimy . kolega ma forterre hsx 110 z filtrem cząstek to na razie nażeka na ten filtr przy lekkich pracach musi go co jakiś czas przegazować bo mu się kontrolka zapala ale tak ogólnie jest zadowolony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalgryz    0

Mamy Fortere 140 HSX i generalnie daje radę tylko faktycznie ten filtr to się trzeba nauczyć obsługi ciągnika i pewnych nawyków pozbyć. Przede wszystkim te ciągniki nie lubią długo na wolnych obrotach i kiepskiego obciążenia. Najlepiej pracują gdy jak to się mówi mają co robić. Mamy oprócz forterry też proxime i jest ok a co do NH to powiem tylko jedno - szajs a ceny cześci zamiennych to jakaś paranoja. Nasze zetorki mają naprawde cięzki żywot ale są odporne i wytrzymują więcej niż NH czy Farmer itp o porównywalnych parametrach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalgryz    0

Potrafiły zgubić wszystkie biegi w trakcie jazdy, bardzo słabej jakości czujniki np pod sprzęgłem i zawory hydrauliki oraz trochę drobnych ale denerwujących dolegliwości. Polecam Zetora i nawet dopłacić do tych lepszych wersji bo ogarniają tematy lub Case ale to droższy interes

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez 7613farmer
      Witam wszystkich forumowiczow prosze o porade, otoz posiadam od nowosci ciagnik Zetor Proxima 8441 w ktorym problemem jest stale przeciekajaca nagrzewnica.
      Pierwsza oryginalna jak dotad wytrzymała najdłuzej - 4lata. Kupiłem druga,polska- nie chinska,ktora wytrzymala jakies pol roku. Jeszcze na gwarancji ja oddalem i po długim okresie oczekiwania wkoncu wymienili mi na nowa,ktora zamontowalem i działala jakiś miesiac az tu wczoraj wsiadam a tu woda leje mi sie po głowie. Pomozcie co moze byc powodem,czy wszystkie nagrzewnice sa wadliwe, czy to jakas wada konstrukcyjna traktora? Jak narazie wybieram sie zareklamowac ta trzecia -tez jeszcze jest na gwarancji. I co - macie jakis pomysł?
    • Przez Mateusz_320
      Witam panowie mam problem w swoim zetorze 5211 91r obrotomierz pokazuje tylko obroty silnika a niestety moto godzin nie nabija długi czas. Pomoże ktoś? 
    • Przez BARTOLA
      witam posiadam zetora 7011  z tylnymi kołami o rozmiarze 13.6-36 i mam takowy problem ze przy orce z pługami 3 skibowymi ma słabą przyczepność i troche brakuje mu mocy zastanawiam sie nad zmiana kół na rozmiar 28  czy coś da ta zamiana?  słyszałem ze koła od c360  bedą pasować  ktos coś pomoże w tym temacie?  
    • Przez skok
      Witam
      Mam zetora 12145 turbo i chce kupić do niego głebosza 5 łap na zabezpieczeniu kołkowym ziemia 3i 4 klasa płasko głebokosc pracy ok. 50 cm
      czy ten ciągnik da sobie z nim rade ????
    • Przez wojtek8244
      Witam,
      Posiadam ciągnik Renault 551 (nowy zakup) i piszę na forum do posiadaczy tego ciągnika, bo mam problem. Gdzie jest w tym ciągniku włączanie świecy płomieniowej? Robi się zimno i przydałoby się trochę podgrzać, z tego co mi się wydaje to włączanie jej jest w stacyjce, ale nie jestem pewny dlatego pytam. Sprawdzone było multimetrem i nie ma napięcia na świecy, sprawdzenie świecy czy jest dobra to żaden problem bo na pewno jest dobra, tylko potrzebuje informacji gdzie jest włączanie jej?
×